Esikoista yrittämään 2011

Maanantai 21.2.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä

Namppis88..22................3.................54/28-60...............26.1.-
Ambrosia85..26...............3.......... ......43/29-32................7.2.
Juliane.........24................3..... ....... ...33/~32..............~21.-22.2.
Epa_88........22................4....... ..... ...28/30.......................23.2.

sindi^^........25................7............. ...27/28-32.............22.-26.2.
Leeniliini.........27...............1................. 27/?..................25.2
Kirskis..........25...............2............ ....27/26-28..............21.-23.2.
Mircea.........21................7............ ......24/28................24.-27.2.

milizza.........25................1............ .....25/25-34...........22.2.-3.3.
pikkumy.......25................5....... ...... ...23/27-28...... .....25.-26.2.
Jonesy.........29................3............ ......19/25-35..........25.2.-7.3.
Piilopirtti.......23...............2............... ...19/28.......................3.3.

Laku91.........19...............2............. ...187/?............................?
millimolli......25..........,.....6..... ...........?./26-30......................?
AnniMu........20................3....... ........17/32-87..................8.3.>
köppiäinen...24................4.................13/26-34..............6.-14.3.

Manda86.......24...............2...............13/28...............8.3
Avocado.......29...............5................10/27-31...............10.-14.3.
Renesmee....29................4.................10/28......................11.3.
Kristiina84....26...............2..................7/?..........................?

Line.............29................5................6/28-34.............?
Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..........?
Aliissa.............27.............2....................17/28-30...................?

Karoliina-87..23...............1................. .? ...........................?
SuVa............24..............1...... ...... .....?............................?
rabbid..........26...............1............ .......?............................?
white gold....24...............1 (KKM 01/11)...?.........................?
Mirwu..........24...............1............ .......?...........................?

Taustalla:
girl92
Hennu86
navi (tjot)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis........................................ ............tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ...................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ ..................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ...............huhtikuu 2011
Syksy2010...............29....................... ...........keväällä 2011
Susimieli.................22............ ......... ...........kesällä 2011
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................... .............kesä 2011
bellabambini........................................ .........elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011
Mesikämmen...........20........................... ........2012
Laurelle................23................................syksy 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Jo..................29.............16.2................?.............YK2
Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3




Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen...a-2010-2011-a/--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Aliissa Eikös ovistestit näytä raskaudenkin ovisplussana.. :whistle:

Kirskis: Meillekkin juuri facebook paljasti että tuttava pariskunta saapi syksyllä vauvan, pakko tunnustaa mutta olen vähän kateellinen. Täällä kaikkien plussista on vilpittömän onnellinen, mutta ehkä ne oikean elämän tutut on sitten kuitenkin lähempänä, ja se että joku tuttu saa elää sitä unelmaa jota itse haikailee, tuntuu kurjalta. Toisalta olin ukossa huomaavinani pientä helpotusta kun se ei ookkaan meidän tuttavapiirin ainoa mies kenellä on vauvakuvioita tulossa..

Kristiina84 Mäkin silmänurkat kosteina katselin Sydänääniä ja ukko katsoi mua lievän kummissaan.. :D

Leeniliini Mulla kans kp 28 menossa, aiemmat kierrot olleet 25-30 päivää, mulla torstaina ja perjantaina jo oli menkkakipuja niin että otin buranaa, sitten lauantaina ei mitään ja nyt tänään taas vähän jomotellut.. Viimeyönä heräsin ihan erilaiseen vatsakipuun kun mitä on koskaan ollut, ja maha tuntuu jotenkin hassulta. Lisäksi mulla on nännit ihan hillittömän kipeät ja kosketusarat, yleensä tissit on kokonaisuudessaan kippeet ennen menkkoja mutta nyt vain nännit.. Yritän olla tyynesti, etten niin pety kun/jos menkat alkaakin.. Mutta tunnustan hypistelleeni raskaustestiä kaupassa tänään. Testaan kyllä vasta jos menee yli kp 30 eikä ala.

Yleistä Tajusin että tää kierto on meillä mennyt kyllä aika tjottaillen :D Kerran ollut kumi käytössä. kp 10 ja kp 14 pupuiltiin ilman :D Ja ovis oli kp 12-13 .. Ukolle en uskalla sanoo että tätä voisi jo sanoa tjottailuksi, kun se kerran on tyytyväinen ollut eikä mitenkään erityisen huolissaan niin en viitsi liikaa ottaa puheeksi, tää on ihan hyvä suunta mun mielestä :D Nyt vaan ootan että menkat alkaa tai on alkamatta. Ja toivon niin perhanasti ettei ala :D
 
Susimieli: älä vaan ota ukon kanssa puheeksi ennen kuin tärppää!! =) Toivottavasti on jo tärpännyt, jännätään yhdessä samoilla päiviällä! Tulethan het tänne kertomaan jos jotain tapahtuu johonkin suuntaan. Voi kun jännää!
 
Tervetuloa Aliissa :)

Täällä ei vielä tilanne ole selvillä...ei oo vielä kipuja että täti ois tulossa. Tällä kertaa miula ei oo testiä valmiina ja nyt sitten pitää vaan odotella rauhassa ja viim. lauantaina käydä testi jos ei tätiä kuulu. Nyt oon siirtäny ajatuksia kevääseen, ollaan suunniteltu reissua ja innolla oon matkoja katellu. Ihan hyvää tekee kun saa ajatukset välillä muualle :)
 
Heips!

Testasin just sen neukkutädin ohjeiden mukaan uudelleen nyt ja on laskenu ne hormoonit. ei ollu viivaa.
Oottelen menkkoja mahollisesti loppuviikolla, jollei tuo km nyt kovin sotkenu hommia.
Ilahduttavaa, että vanha km ei enää näyttäydy plussana ja sitä myöten sen trauman saa varmaan kohta alakaa kuoppaamaan.
Sitten semmoisia tosi iloisia uutisia, meillä mies eilen tuumi, että hänpä alkaa nyt projektipäälliköksi tälle meän vauvaprojektille ( niin alkaa kuulemma tapahtuun, kun hän on vastuussa) :)
Puhuttii eilen, kun mie säästän rahaa joka kuukaus, sen tulevan lapsen hankintoihin ja minne me laitetaan hoitopöytä ja mimmoinen sänky ja lipasto. Jotenki nyt vaan sen lapsen pitis ilmoitella tulostansa enää. :)
 
Kiitos kaikille tervetuloista :) Mukavaa seurailla muiden juttuja täällä ja vertailla omiinsa. Tässä varmaan itse kukin neuroottisen tarkasti seurailee kaikkea mitä omassa kropassa tapahtuu.
Susimieli: Kyllä kai ne ovistestit joskus näyttää raskauttakin, mutta se ei enää eilen positiivista näyttänyt, niin johtopäätökseni on kaksi ovista :D

Mitä olen jutellut tuttujen ja sukulaisten kanssa ketkä ovat olleet raskaana, niin moni heistä tuli ihan yllätyksenä raskaaksi, meinaten sitä että ei ollut mitään oireita. Menkat vaan jäänyt pois. Ehkä vois vähän höllätä tota itsensä tarkkailua, mutta se plussa on vaan niin kovin toivottu ;)

Tällä hetkellä itsellä tuntuu olo aika normaalilta. Limat lakkasi sotkemasta ja nyt on hyvinkin kuivaa menoa :cool: Vatsa ei kovasti kipuile, vähän nipistelee oikealta silloin tällöin, mutta ei enää mitään mieletöntä (verraten viime viikkoon..) Yötkin on saanut nukkua kivuilta rauhassa. Jos laskee, että oletettuihin menkkoihin on 12 päivää, niin ei kai ne vielä oireilisikaan. Kovin on jänniä aikoja.

Mukavaa päivää kaikille !!

Lisäyksenä : Olen huomannut, että suklaa sattuu pahasti hampaisiin kun puree, tätä ongelmaa ei ole ennen ollut. Samoin, kun nousee penkiltä vaikka seisomaan niin mahanpohjassa vihlaisee ikävästi. Tykkään kyllä seurailla näitä, vaikkei nämä mihinkään liittyisikään :p
 
Viimeksi muokattu:
Minusta tuntuu että täällä alkaa pian aivan sadella plussia!! ;) Tervetuloa uusille minunkin puolestani!

ON: Ovulaatio on todennäköisesti bongattu. Viime viikonlopulla alkoi huono (oksettava) olo ja lauantaina tuntui ensimmäinen hento nippaus oikean munasarjan kohdalla. Eilen juili jo kunnolla ja vielä tänäänkin tuntuu paineena alavatsalla. Mies lähti työreissulle sopivasti ja nauroimmekin eilen illalla, että se on varmaan soitettava esimiehelle ettei nyt pääsekään kun vaimo ovuloi. :D Noh, seksiä oli pe, la ja eilen. Menkkojen pitäisi tulla parin viikon sisään, jolloin uskon tämän kierron pysyvän kohtuullisena kestoltaan. Tärppää jos tärppää, ei tärppää jos ei tärppää. Olen toisaalta hyvilläni siitä, jos vauva saisikin alkunsa vasta myöhemmin keväällä (kuten alunperin suunnittelimme aloittavamme yrityksen). Tuolloin opinnoissa vietäisiin jo todellakin viimeisiään pienen tulon aikoihin ja saisi keskittyä aivan täysin äitiyteen, miehen kautta isyyteen ja koko pieneen perheeseen uudella kokoonpanolla. :heart: Mutta en pistäisi ollenkaan pahakseni vaikka plussaisin aiemminkin! ;)
 
Susimieli: miten menee? Onko mitään uutisia? Kovasti sinulle plussaa toivoisin :)

Tein taas aamulla testin ja se näytti samalta kuin eilen. Eli jotain siellä on, mutta ei mitään kovin vakuuttavaa vielä. Poikkean tänään apteekissa noin muutenkin, niin katsotaan jos mukaan tarttuisi joku hyvin herkkä testi! Tai sitten jatkan harjoituksia huomenna..
 
Leeniliini: Minä tein eilen herkällä testillä haalean positiivisen ja tänään samanlaisen viivan sain myös vähemmän herkällä testillä, joten lainaan sanojasi: Eli jotain siellä on, mutta ei mitään kovin vakuuttavaa vielä.

Plussatuulia tänne kovasti! =)
 
Epa: vai meinaat malttaa huomiseen odottaa!! Malttaisinkohan minäkin.. Yritän ainakin :)
Eilen tuli kyllä päiväpissasta se ihan samannäköinen haamunen, joten ei taida niin hurjasti väliä olla vaikka testaisin nyt päivälläkin. Digiä en kyllä vielä tänään käytä, mutta huomenna ehkä jo voisi varsinkin jos viiva olisi edes vähän vahvistunut. Tekisi siis mieli kokeilla jo tänään jollain toisen merkkisellä herkällä testillä että näkyykö mitään. Huijui!
 
Leeniliini: Malta vain niin "testaillaan" huomenna yhdessä. Kyllä mä ajattelin ainakin yrittää malttaa, tosin tunnetusti en ole mitenkään kärsivällinen ihminen joten voi jäädä yritykseen :D Jos hakisi tänään myöhemmin digin ja tekisi sen sitten huomenaamuna.
 
Leeniliini: täällä ei raportoitavaa vielä, mahassa vähän nipistelee muttei oo ihan tyypillistä menkkakipua, katsotaan, huomenna luulis viimeistään alkavan jos on alkaakseen, mulla on kierrot ollu 30 päivää, edellinen oli vain 25 ja nyt tätä tän hetkistä kiertoa mennään kp 29, eli jos huomenna ei ala niin ehkä viikonloppuna uskaltaa testata. Oon kyllä vähän epäilevällä kannalla että näinkö helposti se muka voisi käydä.. Petyn kyllä pahasti jos alkavat :D
Jännäillään sun ja Epa_88:n haamuja ennemmin! Vahvoja plussia toivon teille!

Sanoin mä ukolle että voisi tätä tjottailuksikin kutsua, lopputulos oli se ettei kutsuta miksikään, tehdään niinkuin hyvältä tuntuu, kesällä-loppukesästä ennemmin tärppiä (ukon mielestä siis). Mutta jos nyt tässä hutiloidessa tärppi käy niin sama se, eihän se muutakuin siirrä aikataulua hiukan eteenpäin. Ei se mitenkään sille linjalle (onneksi!) lähtenyt että kumit kehiin, oli ihan rennosti :)
 
jaahas, ei tullu vauvaa meille tästäkään kierrosta.. :'(
joten huomisen 23.2 päivitykseen mulle YK 4, kp 2/33, 27-28.3

Jos jotain positiivista pitää tästä hakea, niin enää ei tän säännöllisemmäks kierto voi mennä. Nimittäin tää kierto oli lähes tunnilleen yhtä pitkä kun edellinen, eli 33 päivää ja illalla n. kuuden aikaan täti kurvasi paikalle..

Plussatuulia muille ja haamut kaapista ulos NYT!! :)
 
Suuret peukut pystyyn kaikille haamulaisille!

Tervetuloa uusille!

Suuri kiitos kaikille jotka ovat päivittäneet ja siivonneet listaa. Olen pariinkin kertaan tullut sillä ajatuksella koneelle, että nyt menen päivittämään, mutta aina joku on kerennyt ennen mua.

ON: Mulla kans ollut päänsärkyä parina päivänä. Normaalisti särkee vain harvoin. Kivussa olen sitten kärvistellyt (onneks ei särje pahasti kuitenkaan), kun en ole tosiaan uskaltanut ottaa särkylääkettä, ku molemmissa paketeissa, mitä mulla on lukee, että ei saa ottaa, jos edes suunnittelee raskautta.
Pari päivää on ollut sellainen olo, että menkat alkaa justiinsa ja tänään on sitten tullut taas tuhrua, mutta nyt nestemmäisempää ja punaisempaa eli katsotaan nyt, mutta luultavasti huomenna on kp1 :( Mä ehdin jo niin toivoa!
 
Miullakin pitäisi kohta alkaa menkat ja tuntuu pelottavasti siltä, että kaikki oireen poikaset ovat olleet vaan menkkaoireita. Nyt tällä hetkellä vihloo oikeaa kylkeä vähäsen. Nenä edelleen tukossa, ummettaa hieman ja pahoinvointia ollut iltapäivisin. Varsinkin kun on kävellyt töistä kotiin niin olen voinut oikein todella pahoin.
Samalla tässä nipistelee vähän alavatsasta. Nyt olisi kyllä oireita ja pitkin kiertoa ollaan pupuiltu aika ahkerasti. Uuuuuurgh. Peukut pystyyn :) Ajattelin testailla joskus ensi viikolla jos mitenkään maltan odottaa sinne asti. Kuitenkin huomenna menen ostamaan ja petun kun testi näyttää negatiivista.
 
Jos jatkaisin tuota listan siivousta. Kävin nyt nuo mustat nicit läpi. 3 nickiä ei oo ees enää olemassa. Osaa ei oo ees tänä vuonna näkynyt (eivät ole edes kirjautuneet), osa kirjautuu. Eli tänä vuonna edes kirjautuneet jäävät "riippalistaan" mikä voidaan poistaa parin viikon päästä (tiedot poistan), ne joita ei oo näkynyt, poistoon, samoin nuo joita ei enää edes ole olemassa nickeinä täällä. Korostan heidät, lisään päivämäärän koska katoavat (selkeyttää) ja tulkoot itse ihmettelemään sitten. Poikkeuksena jätän tuonne perinteiseen listaan korostettuna nuo jotka on päivänsä käyneet tarkasti ilmoittamasta, syynä ihan tämä että heillä on ollut tässä nyt alkukierto uuden listan aikana -> saavat sen 2vk ilmottautumisaikaa vielä.
 
Tiistai 22.2.2011

HUOM! Listaa siivotaan, punaiset nickit katoavat täysin 9.3.2011 ellei ilmottauduta listalla jatkajaksi

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK ................KP........ ..jännäpäivä


Ambrosia85..26...............3.......... ......44/29-32................7.2.
Epa_88........22................4....... ..... ...29/30.......................23.2.
sindi^^........25................7............. ...28/28-32.............22.-26.2.
Kirskis..........25...............2............ ....28/26-28..............21.-23.2.

Mircea.........21................7............ ......25/28................24.-27.2.
milizza.........25................1............ .....26/25-34...........22.2.-3.3.
pikkumy.......25................5....... ...... ...24/27-28...... .....25.-26.2.
Piilopirtti.......23...............2............... ...20/28.......................3.3.

Laku91.........19...............2............. ...19/?............................?
Aliissa.............27.............2................18/28-30...................?
köppiäinen...24................4.................14/26-34..............6.-14.3.
Manda86.......24...............2...............14/28...............8.3

Avocado.......29...............5...............11/27-31..............10.-14.3.
Renesmee....29................4.................11/28......................11.3.
Kristiina84....26...............2..................8/?..........................?
Line.............29................5................7/28-34.............?

Juliane.........24................4..... ....... ...1/33..............27-28.3.
Namppis88..22................4.................1/28-60...............?
Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..........?
millimolli......25..........,.....6..... ...........?./26-30......................?

AnniMu........20................3....... ........17/32-87..................8.3.>
Jonesy.........29................3............ ......19/25-35..........25.2.-7.3.
Mirwu

Taustalla:
Hennu86
navi (tjot)
girl92

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Katharsis........................................ ............tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Jo..........................29..................................huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Susimieli.................22............ ......... ...........kesällä 2011
bellabambini........................................ .........elokuu 2011
Laurelle................23................................syksy 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011
Tindetar, Sarayi, Syksy2010, Peepe, Mesikämmen

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1



Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1922771-esikoista-yrittamaan-2011-a/keskustelu/lapsen...a-2010-2011-a/--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Nuin, jos olis selkeämpi :) Jokunen siis taas tippui kun ei oo pariin kuukauteen ees kirjautunut, tai tunnusta ei enää ollut. Ja nyt ei tartte pudottaa enää niitä mustia, punaset vaan, pääsee vähemmällä työllä seuraava siivoaja (nyt näkyy selvästi tuo takarajapv:kin). Joku kuitenkin oli jopa nyt läsnä kun tuota tarkistuskierrosta tein. Pitää vaan tuon viimesen siivouksen jälkeen jättää vaikka loppuun tuo teksti että lista siivottu viimeksi ja päivämäärä.

milizza ja mä kun kyllänsä myöhään oon näit listoja siivoillu ja päivitelly viimepäivinä :D Onkohan ykskään päivitys ollut mun taholta ennen seittemää?

Muillekin: tää lista päivittyy jonkun toimesta yleensä illalla, joten kattokaa mikä päivä edes sielä uusimmalla listalla on, onko maanantai vai kenties lauantai ja miettiä missä lista menee nyt jos päivä on jo vaikka keskiviikko :p

Musta tuntuu hassulta jos yksittäisiä buranan syöntejä tuomitaan. Juu, ei ehkä raskausturvallisin, mutta mun näkökulmasta monta kertaa turvallisempi kuin nuo mitä mä saan vielä syödä. Kaikki apteekista ilman respaa saatavat on kiellossa, parasetamol pahimpana, tulis ensiapureissu helpolla jos yrittäisin parasetamolilla itteäni enää koskaan lääkitä.

Mulla taitaa lukea itse asias jopa allergialääkkeiden kohdalla tuoteselosteissa ettei raskauden aikana, silti löytyy lupa erikoislääkäriltä syödä jopa raskauden aikana jos on tarvetta, annokset pitää vaan tarkistaa. Lääkefirmat vaan eivät oo testanneet itse hakiessaan lääkelupaa lääkettä myös raskaana olevilla, joten merkintä on ja pysyy, silti joka puolelta kerätään tietoa miten toimii raskaana ollessa ja näin ollen lääkäreillä on jopa antibiootteja joita he voivat määrätä raskaana oleville. Vaatii aika laajat testit että tuollainen merkintä "ei raskaana oleville" poistuis tuoteselosteista, vaikka käytännön kokemus kertoo jo että soveltuu raskaana olevillekin, jos lääkettä tarvitaan.

).( Testauspäiviä odotellessa, tuskin vielä näkyis mitään kunnollista testissä. Useampana pv:nä kiukutellut migreeni kyl kertois et ovis oli ja se hyödynnettiin niin hyvin ku oli mahollista. Ja nyt edelleen ihmettelen tätä rintojen arkuutta, ei ne näin herkät oo että pitäs suunnilleen jo öiksikin ettiä liivit ettei liikkeet sattuis niin helposti. Nega testi ois kyl totaalinen pettymys, vaikka yritän olla toivomatta liikoja.
 
Onnea haamunneille ja tervetuloa uusille ja kaikkea muutakin kivaa kaikille!!!

Täällä on TODELLA HYVÄ päivä, nimittäin KP1!!!! :D Kuulostaa varmaan hassulta mutta näin 54 kp:n jälkeen tämä on todella hyvä uutinen :) Nyt voi alkaa hyvä yrityskierto nro 4. :p
 

Yhteistyössä