Esikoista yrittämään 2011

Apua, täälähän on jännää.. =) Kovasti oon pinnistelly etten tulis lueskelee ja kuumeileen tänne, mutta... Ei oikee hyvin onnistu. Varsinkaa ku nyt menkat alkaa aikasintaa maanantaina.. Tuumailee väkisinki mitä täs tulee tapahtuu!

Pitäis viä hetki pysyy hereillä, ennen ku pääsee maata.. |O Tää valvon mummujen unta..
Jänskään teidän puolesta, ja puhallan :whistle: plussapölyä teille jotka ootte testailemas.. Ja tietty muillekki! =) Pakko taas tulla kohta kattoo, onko haamut vahvistunu ja plussat paukkunu! =)

OIkein ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille, nautitaan ihanista ilmoista! =)
 
Tnya, tuuhan kertomaan sit ku oot testannu.
Juliane, kiva kun kävit kertoilemassa kuulumiasi.
Mä oon kans miettiny noita koska ja kuinka kertoa läheisille. Jos nää haamut nyt vahvistuu ja tärppi on oikesti käyny ni ajattelin kans tuota äitienpäivää, mut en sit tiä ku se on kyl tosi aikasin. Mulla kans isä täyttää kesällä pyöreitä..Olis kyl kiva keksiä joku päivä/tapa ettei vaan sanois joku kerta ku on kyläilemässä. No mutta odotellaan ensin nyt kuitenkin vaan sitä oikeeta plussaa. Lähden täksi ja huomiseksi päiväksi reissuun ja päätin että maanantaiaamuna sitten seuraava testi.
 
PLÄÄH!

Täällä kp 28/26 ja still no sign. Oksettaa muka yms.yms. Testi edelleen nega.
Taian hilpasta tänään apoteekkii hakemaan erilaisen testin.
Nii ja maha o kipee. Ei sillee menkkamaisesti vihlo tai mitään.

Lähinnä etoo. Ärsyttää tämmönen kummitusoireiden tuleminen ja testin nega.
Miehellä o kahen päivän pääsiäisilottelu takana, mahtaa mennä kolmaskin päivä. Olisimpa paksuna nii se o omalla iloittelullansa ansainnu sen, että mie kerron sille viimesenä asiasta.

Jos en oo paksuna nii miehen suunnitelmat perhevapusta on tuhoutunut minun osalta. Mie en ala olemaan kotona sillo sen ja lasten kanssa, ku herra itte vetää monen päivän pääsiäisriehan.
Ärsyttää koko ajan kulkea vessassa tarkistamassa, et joko alko. Alkais tai ei alkais.
Mietityttää, että alkaakohan mulla kierrot sitten heittelemään. Jotenki tuntuu nyttenki ihan turhalta avautua, kun tuntuu et jokohan holisee, mut aina ku tsekkaa ni ei.

Tästä selviää vaan apteekkireissulla selvästi :D
 
Testasin aamulla negan digitestillä.. eli se siitä sitten...:kieh:
mut nyt mulla on jo kolmatta päivää huono olo,oksettaa ja pyörryttää välillä.Itkuki on herkässä ja mieli maassa.. tuhru "menkatki" loppu eilen. Eli tosi lyhyet oli, ti-iltana sitä tuhrua, ke vähän enemmä, to tuhrua ja eilen ei mittää ku ihan minituhru. Tissitki on edelleen oudot ja eilen illalla noista valkosista nystyröistä tuli jotai nestettä, onko se ihan normaalia? Tai sitten haluan vaan olla niin kovasti raskaana.. NMut tää monen päivän huono olo pistää miettimään.. Eikö tuo digitesti kumminki oo tosi luotettava? ku siinä luki et 99% tarkka.
 
Sain äsken elämäni ensimmäisen roskishaamun :eek: tosiaan en ole koskaan saanut millään testillä minkäänlaista viivaa, en edes viivanpaikkaa edes roskiksesta kaivamalla :D

Tänään kuitenkin vasta kp19, mutta kierrot heitelleet miten sattuu. Vatsaa on useamman päivän koskenut nippaillut ja pistänyt, lähinnä pistoa tuolla vasemmalla munasarjassa. Nyt ainakin kolmatta päivää painon tunne.
Parina yönä heräsin siihen kun nänniin nipisti niin kovasti, ja aamusta asti ovat tänään nännit olleet kovin herkät ja kipiät.

Tein siis jo toista kertaa tuon First Signalin herkän kasettitestin, ensimmäisellä kerralla en saanut testiin minkäänlaista väriä.

Testiajan sisällä olin näkevinäni viivanpaikan, mutta 30min testin tekemisestä siihen ilmestyi sellvä värillinen haamu.. olisi kiva saada tästä mielipiteitä, ja voisin kuvan koittaa ottaa ja laittaa testistä, nyt n. tunti kulunut testin tekemisestä.
 


tuossa olis tuosta kuva. kauheeta ku intoilen kuitenkin turhaan, mut ei voi olla intoilematta kun kerrankin jotain tapahtuu :D

muoks. olen tässä jo bongaillut ties mitä oireita, tiedä sitten onko kuviteltuja, vai menkkaoireita.. herkkyyttä ilmassa, kun tänään itkin kun näin telkkarissa huonossa kunnossa olevan kissan... enkä edes pidä kissoista :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Sameoldsong: ihan kunnon haamuhan se. Kovin aikaisin sulla olis ovis ollu sitten. Moni on kirjoittanut täällä palstalla, että tuo testi antaa useastikin roskishaamuja. Mutta toivotaan toki että se olis nyt ihan oikea haamu!! :)

Juliane: Meillä tuskin kovin aikaisin kerrotaan raskaudesta. Sen verran on jo huonoja kokemuksia. Ekalla kerralla ei ehditty edes miettimään asiaa. Nyt viimeksi kysyin mieheltä, että haluaako kertoa jos varhaisultrassa on kaikki hyvin (tosin ei sit ollu), mutta se meinas sitten että vois odottaa sen 12 viikkoa. Äidille kyllä varmaan kerron jo aikaisemmin, kun elää niin mukana tässä jutussa.

Ja voi millimolli, toivotaan että oot paksuna eikä että kierto ei lähtis heittelemään.

Kristiinalle pahoittelut menkoista.

Eipä muuta tällä kertaa. Sauna kuumana ja kohta grillikin. :)
 
Kiitos suuresti sympatioista!

Tnya Mut otappa huomioon se, että ne testit o eri vahvusia.. Osa mittaa plussan tyyliin viikkoa aikaisemmin ku toiset.. Mie en esim. Predictorilla sillo saanu plussaa, mut kaikilla muilla kylläki. Että älä vielä heitä veistä kaivoon.

Täällä tosiaa ei oo vielä tätiä. Ei oo ees kamalan täti oloa, ei kyllä oo kamalasti ees raskaus oloa. Ärsyttää kulkea rätti housuissa koko ajan turhan takia. Ku koko ajan on semmonen olo, että jotaki tuolta valuu, vaan ei mitään.

Mies raukka: Sillä on kuulemma vauvakuume vaan kasvanut. Miettii, että kyllä mie varmaan olen paksuna, kun mun ennen sameat silmät o kuulemma nyt niin KIRKKAAT. Mulla o nyttenki kyllä tuossa testi "tekeytymässä" vaan ei ole ainakaa vielä ilmaantunut mitään. En haluais toivoa turhaan, mutta eilen tein laskelmia, että viimeks ilmaantu plussaa vasta kp.30/26..

Mutta eiköhän se täti tuu kylään. Mies tuumi, että voitaisko me käyä jossaki testeissä! ( ennen se o käskeny mua ottamaan rauhallisesti! ) Nyt taas tuntuu siltä, et alkaa valumaan ja ku tarkistaa ni ei mitään. JA testi ei mitään.

Se vaan ihmetyttää, et ovis tuli aivan oikeaan aikaan. Ja siitä se 14 päivää ni viim. perjantaina ois pitiny alkaa. Että alkaako mun kroppa sitten hylkii tätä stressiä ja alkaa protestoimaan. Mie voin sieluni silmin kuvitella, kuinka mun munasarjoilla o protestikyltit kätösissä. JA ne laulaa protestilauluja. " Olemme lakossa, pääsiäisen kunniaksi" Kohdunsuulla o lakkovahteja, katsomassa ettei kukaan rikkuroi ja anna sen tätin tulla :D ( Varsin piristävä ajatus)
 
millimolli Sitä mäki mietin ja lueskelin et ne testit on erivahvusia.. Jos mulla nämä oireet jatkuu vois ihan mielenrauhan takia testata vaikka ens viikonloppuna uusiksi.:) Toivottavasti sulla ei täti tuu kylään vaan plussa pärähtää ruutuun:flower:
 
Tnya tapahtuis ees jotakin johonki suuntaan :) Mies aamulla kysy aamulla heti, et no onko menkat vielä alkanu. Se oli eilen iha että WOOT ku sanoin että ei oo vielä alkanu, et eikö sulla oo aina ollu kellontarkat. Sitte se alko et jee! Mut samaan syssyy totes, että no ei vielä toivota ettei pety. ( Voiko skitsofreenisempää lausetta olla :) ) Hauskaa, ku se mietiskelee minun kanssa tätä tilannetta.
 
millomolli On varmasti tosi mukavaa kun mies pohdiskelee mukana:) Niin sulla on ollu yleensä kellontarkat menkat? Toivotaan nytten, että jotain alkaisi tapahtua. Millon meinaat testailla? Itsellä on ollut kans kellontarkat ja tosi runsaat,joten jäi vaivaamaan tuo tuhruilu mutta pitää nyt yrittää saada ajatukset siitä pois :| Mutta kun kuume on vaan niin kova:heart:
 
Tnya mie oon testannu joka päivä tänä vkl. Vielä ei oo ilmaantunu yhtään mitään. Mulla o aina ollu säännölliset menkat ja tosi runsaat. Että saa nähä alkaako heittelehtii kierto, jos se muutaman päivän tarkkuudella pysyis ees olis aika kiva. Vielä kivempi tietysti olis plussa :)
 
millimolli Mehä ollaan sit vähän niinku "samiksia"...Mullaki aina ollu säännölliset menkat ja tosi runsaat. Saas nähä alkaako mulla sit nyt joku tuhruilukausi vai mitä lie:confused: Menkkakivutki ollu vuodon 1-2 päivänä kovat,mut nyt ei ollu niitäkää.. ihan ministi vaan sillo ekana tuhruiltana. Toivottavasti sulla ei tosiaan ala heitteleen tuo kierto, vaan plussaisit!:heart: Tosi paljon plussatuulia sinne!!!!:heart::hug:
 
Nyt olen reissulta palannut ja kyllähän se meni koko ajan mahd raskautta ja muutenkin vauvajuttuja miettiessä.

Kiitos eltsu81 vinkistä, taidanpa sitten tosiaan huomenaamulla digillä testata.

Pidän Tnya ja millimolli teille tosi paljon peukkuja. Olis kiva plussata yhtäaikaa!
 
Täällä o koko ajan täti olo. Äiti meinas ku valitin väsymystä, että olekko paksuna. OLISINKIN :)
Sain kuumaliimapyssyllä liimailtua värikkäitä nappeja työkenkiin, jos siellä töissäki ois kivempaa ku o iloiset kengät.

Oksettaa tasaisin väliajoin ja mitää en halua syyä. Kurkku meinaa olla kipee, et vissiin jonku kevätnuhan olen onnistunut nappaamaan ainaski. Josko kohta taas testailis. Tapahtuis jotakin ees.
 
sameoldsong ihan selkeä haamu näkyy!! :) :) Olen erittäin epäviisas kommentoimaan, koska en ikinä oo saanut mitään viivoja mihinkään r-testeihin, mutta koska kp:t on vielä aika vähillä kannattaa testata muutaman päivän kuluttua uudelleen. Plussatuulia:whistle:

millimolli voi kun mie niin toivosin, että saisit plussan! Jaksamista ja pitkää pinnaa testailuun :heart: Myös Tnyalle pidän peukkuja, että se plussa kuiteskin sieltä tulis :)

milizza ja huomenna sitten testiin kunnon viivat, eiks joo? :)

ON lyhyesti perjantain pillitin itkee(tiedän, hölmöä) menkkojen alkamista, mut nyt katseet kohti uutta kiertoa ja uusia mahdollisuuksia. Mulla alkoi nyt terolut-tauko, joten toivon todella, ettei kierrot alkaisi venymään taas mahdottomasti. Terot lyhensi kierrot lopulta 25 päivään, kun lähtötilanne oli yli 80 päivää!
 
Keh, eilen sitten oli epävarmuuksissani pakko juosta ärrälle hakemaan toista testiä, eihä sielä ollu ku noita halppistestejä (rfsu) ja sitten ku tein sen testin ni eihä siinä mitiä näkyny, eivät kyllä ees ollu nii herkkiä.

Niissä sitten luki että testitulos pitää tarkastaa 30min sisällä, siin oli sitten joku 20min menny, ku testi alko kuivumaan, ja värillistä viivaa se sieltä kovin hailakasti kävi puskemaan.. mut liekkö ollu vaa noita roskishaamuhommia :( mut testiajan sisään kuitenkin! Noissa lukee et positiivine tulos jää näkyvii, mut eipä sielä tänä aamuna ennää mittää näkyny.

Kiva kuitenkin että ei mennyt usko noihin testeihin kokonaan, että kyllä niihin edes jotain viivoja tullee!

Lussatuulia :heart:
 
Sunnuntai 24.4.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Laku91.........19.............2................80/?.........................?
Hennu86.......25.............2............... 58/?...................5.-7.4.
-Liv-.............23.............3................58/39-45..................?
Katharsis........26............2........ ......50/26-28...............1.-4.4.

Ngale.............23............3...............50/30-36................4.-10.4.
milizza............25............3...............35/25-34...............14.-23.4.
Tnya.............21............2.................32/28....................20.4
Line................30............6..............30/28.....................22.4.

millimolli..........25............8....... ......29/26....................22.4.
PikkuMyy87......23..........1.................24/24-30..............25.4.-1.5.
pikkumy...........25...........7................26/28...................26.4.
Juliane.............24...........5................29/33...................29.4.

Avocado...........29...........7................20/25-31..............27.4.-3.5.
jjuuli................19...........2.... ...........21/27...................30.4.
Manda86..........24...........5...............21/27-28...............2.5.
Santsi..............28...........2...............22/31.....................3.5.

Mircea..............21..........9...............21/32.....................5.5.
Renesmee........29..........6................15/29.....................8.5
Laurelle............24...........2.......... .....14/28-31...............8.-11.5.
Jo....................3............3(KM yk2)....22/37...................10.5.

kaisla86_........24............6...............9/30-35..................15.5
Mehiläinen 83..27............4...............6/29-47..................?
Someoldsong....20..........13..............20/?........................?
Namppis88........22...........5...............17/28-60..................?

LeenaT............25...........5(KKM yk3)..4/27-28...............17.-18.5.
Kristiina84........26...........5............ ...3/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............3/31-35................22.-26.5.
Syysmyrsky.......?...........1(KKM yk12)....?.......................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
sindi^^
Kirskis (KM, yk3)
Epa_88 (TM yk4)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................26..................................toukokuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................?................YK1
köppiäinen........24.............7.3.................?................Yk4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Yritin taas päivittää ja saada tiedot ajankohtaisiksi. Toivottavasti onnistuin.
LeenaT: mikä yk sulla on nyt menossa?
Jo: tuolla on sun ikänä jostain syystä 3. Miähän on oikea? :)

Mietin päivittäessäni kans tuota listan järkevää järjestystä. Nythän nuo menee suurin piirtein jännäpäivien mukaan, mun hankaluuden tekee ku kaikilla niitä ei ole. Mihin väliin heidät laitetaan? Jos perällä niin ei kierron kulku näy tavallaan listalla nousemisella mitenkään. Vai osaisitteko kertoa omat jännäpäivänne?

Monella on nyt jännät päivät käsillä. Mitä teille, jotka ette ole viime päivinä kertoilleet mitään, kuuluu?
 

Yhteistyössä