Esikoista yrittämään 2011

Torstai 23.6.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Nomppeli........20............?.................59/28......................?
Sameoldsong....20..........14..............50/?........................?
Santski..............28..........3...............42/31-40...................?
~Vivianne~........28.........6................7/25-43..................?

Juliane.............24...........7..................29/~31...............~25.6
Syksy2010.......30............8....... ......28/31-36............27.6.-2.7.
sindi^^...........25...........11............28/28-32.....................?


Destello............23..........1................28/28............................?
Manda86..........24...........7... ............25/27...................26.6.
MM-11.............26............6........ ......25/28-33.............30.6
Mehiläinen 83..27............5...............24/29-47..................?

mesikämmen....20..........2................24/30-32.................?
Jo...................30............5(KM yk2)...22/30.....................2.7
Tuanni............26............2..............20/26-27...................28.6
Hennu86..........25...........4..............19/28-30..................4.-7.7.

Kristiina84........26...........6............ ..17/47....................24.7.
Kirskis............25............5(KM yk3)...16/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....13/27-38..............?
Mircea..............21.........11..............11/36...................18.-20.7

Emby^.............24..........5...............5/28......................?
millimolli..........25...........11..............6/26-30................?
Epa_88.............22............2/4tm1......7/30-33......................?
-Liv-.............23.............5.................2/40-55...................8.-15.8
Selia.........25........................ ............24/27-32.........1.7.
Hevostyttö..........25...........1............../28............................?
pikkumy...........25...........10................1/28.......................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2................YK1
Line...............30.............18.6..............23.2...............YK8
Avocado........29.............19.6..............27.2................YK9

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Itel ainakin on kp väärin ja muutenkin osa on vähän vääräs järjestykses jos meinataan noin kiertopäivän mukaan olla jonossa. :p Mut järjestelen!

Tarkistakaa siis muutkin kp:nne! Ei tota listaa kyl oo varmaan kenenkään ollu helppo korjata, kun oli pitkän tovin päivittämättä.
 
Torstai 23.6.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Nomppeli........20............?.................59/28......................?
Sameoldsong....20..........14..............50/?........................?
Santski..............28..........3...............42/31-40...................?
Juliane.............24...........7..................29/~31...............~25.6

Syksy2010.......30............8....... ......28/31-36............27.6.-2.7.
sindi^^...........25...........11............28/28-32.....................?
Destello............23..........1................28/28............................?
Manda86..........24...........7... ............25/27...................26.6.

MM-11.............26............6........ ......25/28-33.............30.6
Mehiläinen 83..27............5...............24/29-47..................?
Selia.........25........................ ............24/27-32.........1.7.
mesikämmen....20..........2................24/30-32.................?

Jo...................30............5(KM yk2)...22/30.....................2.7
Tuanni............26............2..............20/26-27...................28.6
Hennu86..........25...........4..............19/28-30..................4.-7.7.
Kristiina84........26...........6............ ..17/47....................24.7.

Kirskis............25............5(KM yk3)...16/29.......................7.7
Bubble89.........22.............3......... .....13/27-38..............?
Mircea..............21.........11..............11/36...................18.-20.7
~Vivianne~........28.........6................7/25-43..................?

Epa_88.............22............2/4tm1......7/30-33......................?
millimolli..........25...........11..............6/26-30................?
Emby^.............24..........5...............5/28......................?
pikkumy...........25...........10................2/28.......................?

-Liv-.............23.............5.................2/40-55...................8.-15.8
Hevostyttö..........25...........1............../28............................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
merinorsu
Laurelle

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
Brita...........................30.............................syyskuu
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2
LeenaT.............25...........17.5...............25.1.............YK5
{Anskutin}.........27...........17.5..............21.1..............YK1
namppis88........22...........20.5...............29.1..............YK5
Heddy81.........29.............27.5...............2.2................YK1
Line...............30.............18.6..............23.2...............YK8
Avocado........29.............19.6..............27.2................YK9

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Arvostan kyllä niitä jotka yrittää pitää listan ajantasalla! :) Mulla oli toi viime kierto pisin eli kp45 mut en sit tiedä kannattaako sitä sinne laittaa? Sen voi laittaa ens päivityksessä :) Bubble89 kp13/27-45 jännäpäivästä mulla ei hajuakaan :D miten se nyt oli, tarkottiko se sitä että koska tädin pitäis tulla kylää seuraavan kerran?
 
Mun osalta kaikki on ok listassa. Kiitos päivityksistä :)

Bubble89 Olet ymmärtänyt jännänpäivän aivan oikein. Ei muuta kuin kalenteri käteen ja laskeskelemaan, jos haluaa etukäteen päivistä olla selvillä.

Meidän oli miehen kanssa tarkotus käydä ravintolassa syömässä, kun ollaan muuten juhannus ja ens viikon alku erossa. Eipä ollut ravintola auki. Nyt sitten pakastepitsalla hoidetaan ruokapuoli kuntoon, heh. Outoa, kun pitkästä aikaa ei ole juhannusta mökillä...

Rattoisaa juhannusta teille kaikille! Plussapuhureita! :heart:
 
HAUSKAA JUSSIA!!!

millimolli täällä keekoilee vähä pikku siidereissä Juhannuksen kunniaksi, eka mietin, etten juhli sitten mietin että juhlinki joka päivä! Päästelen vähä höyryjä.. :D

Destello: Siis mitä SÄÄKÖ RUUKAAT KÄYÄ SUIHKUSSA????
Meillä kerran naapurit kytti ja valitti koirasta sillo ko olin opiskelija, et me kidutetaa sitä ja vaikka mitä ukkonsa oli ikkunasta nähny... Sanoin, että muute hyvä mutta miksi vitussa sun ukkos kyttii meä ikkunoista sisälle ja meillä ei ole ollu koiraa puoleen vuoteen ollenkaan, että pidä huoli omista asioistas!! ( Loppu valitukset ko uhkasin ilmottaa poliisille että keski-ikäinen kyttii meä ikkunoista sisälle... :) )
 
No ei oo kyllä helppoa, mutta yritetään jokainen osaltamme tehdä parhaamme :) Huomasin muuten kauhukseni, että miulle ei maistunut lohi tänään kun sitä oli tarjolla. En edes ollut syönyt mitään koko päivänä ja sitten mie otan pienen haarukallisen mutta ei. Ei tullut ylös eikä se maistunut pahalta, mutta se ei vaan maistunut :/ Juu ja anteeksi. Ei ole mikään maailman hirvein ongelma, mutta siltä se tuntuu kun rakastan lohta.

En usko kuitenkaan vielä mihinkään raskausoireisiin, koska eihän se olisi edes mahdollista. Hmh. Jep. Kiitos, että sain avautua.
 
Mul taitaa olla fiksuja naapureita kun ei oo kukaa kitissy vaikka tääl on välil keskellä yötä käyty suihkus :D Tai ainut joka taitaa häiriintyä jos häiriintyy on seinänaapuri. Mies palaa töistä usein yhen kahden mais yöllä ja käy suihkus jos kokee tarpeelliseksi. Ite joskus ollu tunninkin ties mihin aikaan yöllä suihkus, voitti ensiapureissun kun kipulääkkeiden teho ei riittäny ja olin onnistunu jemmaamaan lämpöpakkaukset (vai olikohan vielä ne vanhat mihin kissa oli päättäny ilosesti tehdä joukon reikiä, ystävällistä, korjailin vaan jesarilla, hyvin toimi). Ei tuolloin kyllä kiinnostanu pätkääkään mitä kello ehkä on.

Mä en jaksa laskea koska menkkojen pitäs tulla. Mä lasken vaan koska tuo kirottu migreeni arviolta tulee. Koska se nyt tietää et oon muutaman pv:n visusti kotona, eikä tartte sopia yhtään mitään ellei halua soitella isoa joukkoa peruutuksia. Musta tulee kohta yks ovistestiriippuvainen tätä menoa jos alan tarkkailla sitä kautta kiertoa et jep, nyt on testi positiivinen, etitäänpä kalenteri ja aletaan laitella varotuksia et mä en todennäkösesti ilmesty paikalle :D Onpahan taas huvit :p Muut ettii ovista et raskauden todennäkösyys kasvais, minä et koska lymytään kotona kun olo on karsea. Niin ja päälle toivon et sitten myös se raskaustesti näyttäis plussaa, että ois ees pieni mahis päästä näistä migreeneistä hetkeksi eroon.

Meillä onkin näköjään mieltäylentävää juhannustekemistä. Pesty sijarin päällinen, nyt näköjään ois vähän pakko tapella nuo puolikkaat takas yhteen. Kissa ystävällisesti nukkuu sijauspatjan sisällä. Kerran jo tänään raivonnu tuolle aika "ilosesti" et ei saatana revitä sitä sijarin superlonia paskaksi. Tyynynliinassa nukkuminen ei tänään riitä (kiva kissa, vallottaa kaikki tyynyt jos vaan sais). Ja kerranki pääsi sijarin sisälle, yleensä yrittää sijarin alle nukkumaan. Fiksua? Meillä tuo lakanoiden vaihtokin on ratkiriemukasta puuhaa. Sijaa siinä sänkyä ku siellä keskellä sänkyä lakanan alla on kissa :LOL: Arvatkaa vaan sitä purnauksen määrää ku kissa nostetaan sieltä lakanan alta pois et hei, en mä aatellu nukkua sun päällä.
 
Destello
millimolli Voi kyllä, mää ruukaan käyvä suihkusa ihan sillonku huvittaa, ku oon käsittänny et se on oikiasti ihan laillista hommaa mut ei näytä sittenkää olevan, jos noita naapuripiruja on uskominen. Tuola facebookin puolella on monenmonta juttua mille moni on nauranu, mut en jaksa niitä alkaa nyt tähän kopioimaan ku vitutuskäyrä nousee heti nollasta sataan ku ees aattelee koko naapureita :D Koirastakin valittivat talvella niin paljon et jouduin hommaamaan kaikki maholliset kuonokopat yms että koira pitää varmasti turpansa ummessa, kun naapureita häiritsi sen satunnainen ulvahtelu päivällä. Plus mitä nyt oon kuulemma soittanu rumpuja (en omista), hakannut pattereita, pitänyt ryyppybileitä (en juo, enkä omista kavereita joiden kanssa voisi edes pitää mehudiskoa, olen yhteiskunnan hylkiö) ja tänään naapurit oli valittanu tosta öisestä kulkemisesta et "on niin kamalaa kuunnella ku se tulee joka ilta ihan kännisä baarista". Mua henk.koht loukkaa ajatus et ihmiset puhuu mun olevan joku alkoholisti, kun en sitä edes juo. Mut eipä naapureilla näemmä oo pokkaa tulla sanoon sit päin naamaakaan niitä asioita mitä ajattelevat.

Mut niin, hyvää juhannusta kaikille tasapuolisesti, olkaahan nätisti ja heittäkää vaihde vapaalle ja nauttikaa hetki elämästä ilman stressiä :)

ps. jännäpäivä täällä 26.6
 
Destello tosi kivan kuuloisia naapureita sulla! Mut nuita hulluja riittää kyllä joka lähtöön. Me asuttiin ennen rivarissa, ja siinä samassa pihassa oli naapurilla hirveet bileet. Se pyysi meitäkin siellä käymään, mut lähdettiin parin kaverin ja mieheni kans aika pian meidän kämpälle ku meteli yltyi niin kovaksi että siellä ei kuullu omia ajatuksiakaan. Nooh, istuskeltiin keittiössä, puhuttiin ihan normaalilla äänellä ja olkkarissa soi musiikki niin hiljaisella että se ei kuuluu keittiöön muuta ku jos kuunteli tosi tarkasti. Ei luulis ketään haittaavan. Mut kohta soi ovikello ja oven takana oli poliisit ja sanoivat että naapuri on valittanu metelistä. Sanoin niille että ootte vissiin erehtyny kämpästä, et tuolla toisen rivin kämpässä on bileet. Jepet tuumas et ei, kyllä me ihan oikeessa kämpässä ollaan. Sanoin niille et kuulettehan te itekki et täällä mitään meteliä oo. Ne vähä naureskeli ja käskivät lähtee baariin. Äiti tiesiki sen miehen ja sano et sillä ei oo ihan kaikki kotona. Mut vitutti silti ku ihan syyttä pitää poliisit soittaa! Onneksi enää ei oo naapureita jotka valittais metelistä! :)

Mut mä varmaan sinuna olisin jo räjähtäny niille naapureille. Ei kai kenenkään tarvi tuommosta paskaa kuunnella!
 
Huomenta!
Ihan vaan pikaisesti omaa napaa.
Tein aamulla testin, ihan van varmuuden vuoksi, että saa jussina ryypätä ilman pelkoa. No, ihan kuin siihen juuri ja juuri silmillä havaittavissa oleva haamu ilmestyi. Oletettavasti täti ois tulossa vasta su tai ma, joten onhan tämä ehkä aikaista testata. Nyt pitää lähteä ostamaan uusi testi, ja erimerkkinen, josko se toisi asiaan enemmän selvyyttä. Vähän on epäuskoinen olo...ja oon ihan varma vielä tässä vaiheessa että täti tulee.

Hauskaa juhannusta teille kaikille!
 
Destello
MM-11 Kyllä munki kämppään soitettiin poliisit ku olin kuulemma bilettäny niin ankarasti, todellisuudessa en ollu ees kotona sillon. Mietein vaan sillon et koirako sielä niitä bileitä on pitäny, ku vain se oli kotona silloin? :D Ja kyllä mä tolle yläkerran naapurille räjähdin viime viikolla ku se hiillosti mua tuola pihalla ku olin koiran kans lenkillä, ja alko väittään et oon "kytänny" sitä joku ilta takaperin ku se on vieny pyöräänsä varastoon. Ja mainitsi siitä ettei voi edes pestä ikkunoita ku kyttään sitä yms. Jos jollain on hyviä ideoita et miten voi seurata yläkerran asunnon elämää ilman periskooppia näin alhaalta käsin, niin kertokaa mulle. Otan mielelläni ideoita vastaan että oppisin ymmärtämään sen tavan millä oletetusti voisin kyttäillä sitä naapuria ympäri vuorokauden, kun en tähän mennessä ole vielä keksinyt toimivaa keinoa vaikka naapuri niin väittää :D

sindi^^ Varovainen onnittelu haamusesta, toivottavasti vahvistuu plussaksi! :)

Sitten hieman kyselyä: Mitkä apteekeista saatavat testit ootte huomannut luotettavimmiks? Eli mikä olisi herkkä, varma ja yksinkertaisesti paras raskaustesti mitä olette apteekin hyllyiltä löytäneet? Mullahan kävi se "pieni" vahinko että rakkahin karvakorva nielaisi omat netistä tilatut clearblue-paketit kitusiinsa, enkä viitsi enää alkaa tilailemaan netistä lisää niin pitää ilmeisesti siirtyä apteekin valikoimiin. Ongelmana on että en tiedä mitä kaikkea apteekeissa on tarjolla, niin haluaisinkin nyt teiltä mielipiteitä et mikä on teidän mielestä paras, ja mitä ootte eniten käyttänyt.

Testiaika kun lähenee hetki hetkeltä, ja olisihan se mukavampi ostaa testi mikä ei ole susi.
 
No mulla ainakin apteekin Gravida 25miu näytti tosi selkeät viivat ja viel aikasin. Ja siis paljon vahvemmat viivat oli siinä kun Davidin 10miun liuskassa... Ja ostin sillä periaatteella että toi on halvin puikkotesti missä on 2/paketti
 
Hei:)
Olen uusi tällä palstalla, olen jonkunaikaa seuraillut juttujanne ja nyt sitten päätin rekisteröityä:)
Olen 25v. ja parisuhteessa ollut reilun vuoden, pillerit jätin pois viime lokakuussa koska taukoja en koskaan ole pitänyt sen 7v. aikana mitä pillereitä olen syönyt ja lääkäri sanoi että hyvä pitää taukoa. Me ollaan sit oltu siitä lähtien poikakaverin kanssa ilman ehkäisyä, mutta varovaisia. Ei olla vielä "tosissaan" yritetty raskautua, tarkoitus oli lähinnä vuoden päästä aloittaa sitten.
No minulla on pillereiden jälkeen ollut säännöllinen kierto 28-29pvää ja aina ennen menkkojen alkua on n. 1-2vkoa aiemmin rinnat kipeytyneet tai nännit tosi hellänä. Muuten ei oireita ole , mitä nyt mieliala muuttuu ja heittelee, tunteet menee välillä vähän vuoristorataa mutta muuten ei mitään ja minulla ei koskaan esim ole ollut menkkakipuja tms.
No nyt sitten oon ainakin reilun viikon ollu semmosta paineen tuntua tuossa alavatsalla. Ja semmonen outo juttu että yhessä vaiheessa reilu viikko sitten rinnat tuntui aroilta ja olin et joo nyt se alkaa mut sitten yks päivä ne ei ollukkaan enää kipeet.. eikä ole vieläkään ja nyt tää on 3.päivä ettei kuukautisia ole tullut. Yleensä minun rinnat on kipeet ainakin sen viikon ennen menkkoja ja sit se kipu lakkaa kun ne alkaa.
Eilen olin sitten ihan ihmeissäni että kun menkkoja ei kuulu vaikka yleensä niin säännöllisesti tulee mut ei. Ostinpa sitten raskaustestin mutta se näytti negatiivista.. joten en nyt sitten tiedä, varmaan kannattaa odotella ens viikon lopulle ja tehdä testi uudestaan vai voikohan se olla että elimistö on vieläkin ihan sekaisin koska lopetin pillerit?
En tiedä kuuluuko tämä nyt niinkään tänne mutta en oikeen löytänyt mitään aktiivista keskusteluryhmää ja ajattelinpa kysyä neuvoanne:)
Mukavaa Juhannusta kaikille!
 
Destello
louloudi Lämpimästi tervetuloa epätoivoisten tikuttajien kerhoon! :) Tuo kipeytyminen ja mielialojen heittely ennen menkkoja viittaisi mun käsittääkseni ovulaatioon, monilla kun on samantyyppisiä "oireita" ovulaation aikana ja sen jälkeen kun on ovuloinut, oireet katoavat yhtä nopeasti kun ovat tulleetkin.

Suosittelisin että kannattaa vielä odotella hetken aikaa ja tehdä testi uudelleen varmuuden saamiseksi, joillakin menee todella kauan ennenkuin plussa näkyy, ja joillakin voi olla että raskaudesta kertoo vain haalea haamu tai jopa viivanpaikka. Ja kannattaa myös kokeilla mun mielestä kummastakin, aamu- sekä iltapissasta (joillakin illalla näyttää vahvemmin mitä aamulla), jos haluaa varman päälle ottaa.

Sekin mahdollisuus on olemassa että pillerit vielä tekevät tepposiaan sun kehossa, oon ite kuullu moniakin tarinoita siitä et monen monta kuukautta niiden lopettamisen jälkeen kierto on ollut vakaa ja lyhyehkö, mut jossain vaiheessa kierto on heittänyt häränpyllyä ja mennyt todella epäsäännölliseksi. En tiedä voiko tämä johtua siitä että on syönyt pillereitä tauotta kauan, ja elimistö olisi sitten tottunut tähän hormonikiertoon ja jatkaa samaa kiertoa ilman pillereitäkin? Sanoisin jos varmasti tietäisin, mutta itsekin olen lähinnä arvailulinjalla :)

Ja tottahan toki tänne saa tulla kyselemään ja vaikka ilmoittamaan itkupotkuraivareista jos siltä tuntuu, senhän takia me täällä ollaan: tukemassa ja pitämässä toisiamme pystyssä niinä hetkinä kun usko meinaa loppua :)
 
Juu niin meinasinkin odotella ja katsella mitä tässä tapahtuu:) kiitos tsempistä, se on jännä miten mieli lähtee heti vaeltamaan ja miettimään vaikka mitä mutta jospa sitä nyt keskittyy tähän päivään ja viikonloppuun ja kattelee sitten asiaa uudestaan ensiviikon lopulla.. vaikka helppoahan se ei tietenkään ole:p
Tosiaan onhan se 7v hurjan pitkä aika tauotta, ihan hyvää tekee vähän "puhdistautua" sen suhteen ja tarkoitus oli sitten pillerit taas ottaa loppukesästä tai alkusyksystä sitten siihen oikeaan yrityskertaan saakka.
Mutta katellaan mitä tuleman pitää:)
Destello mites menee Juhannus sielläpäin, paistaako vai sataako?
 
Destello
louloudi Suosittelen et koitat vaan nauttia nyt tästä ajasta ilman mitään murheita, ja testailet ku siltä tuntuu :) Sinänsä piinallista, tiedetään, mut helpoimmaks asian tekee ehkä just se jos pystyy olemaan ressaamatta asioista. Itelläki olis huomenna se jännäpäivä, ja mieli tekis testailla jo mut.. ei viitti, ei taho pettyä vielä :D Täällä pilvilinnoissa on hyvä olla.

Ja täällähän nyt on ihan perus juhannussää, äsken paisto ja nyt näyttäis et tihuttaa vettä. Varmaan kohta taas paistaa sen 5min ja sitte tulee taas vettä niskaan :> Ihan perus, mut onneks ei tarvi olla pihalla hajoilemassa tohon keliin :D Mites siellä on juhannusta vietetty? :)
 
Destello niin meinasinkin että parempi nauttia eikä stressailla mistään vielä, itse olen aikamoinen stressailija muutenkin niin jospa sitä nyt rauhottuisi. Meillä olis yhdet häät tässä tänäiltana :) Sitä kanssa stressailin että uskaltaakohan sitä viinilasillista ottaa jos sitten onkin raskaana? Ehkä parempi varmuuden vuoksi juoda jotain muuta. Kato kun nyt jo hirvee "stressi", lähinnä sen takia että kun jos ei ole varma niin en halua tehdä sit mitään virheitä ettei tartte jälkikäteen hermoilla sen takia. Niin ota sinä rennosti nytten ja jännäilet sitten huomenna ;) Toivottavasti sinulla onnistaisi ja plussaisit:)
No itse en asu Suomessa, sen takia lähinnä kyselinkin millaset kelit on kun olen lukenut iltalehden sivulta että jossain paistaa, jossain hirveet myrskyt ym. mutta sisko laittoi eilenillalla viestiä että ainakin Etelä-Suomessa oli paistanut sillon illasta. Täällä on kuumat kelit.. asun Kyproksella niin meillä on nyt useempana päivänä paukkunu tyyliin 40c :D että kyllä saa hikoilla.. onneksi on ilmastointi ja voi linnottautua sisälle tarvittaessa:D Siis ei tääl mitään Juhannuksen viettoja, ihan perus viikonloppu:)
 
Ihanaa Juhannuspäivää kaikille. Meillä meni aatto mukavasti ilman alkoholia ja naureskelenkin täällä kavereilleni, jotka kärsivät kaameasta krapulasta. Nii joo ja lohi ei maistunut eilenkään :( Miulla on nyt joku tosi pahasti vialla.
 
Destello
Nooo, voin luvata ettet oo ainut joka tarvis usemmanki stressipallon viereensä tällä palstalla :D Mun näkökulmasta me kaikki ketkä täällä ollaan, ollaan just yhtä pahoja ressaileen asioista :) Varsinkin raskaudesta, tai siitä kun se ei millään meinaa onnistua vaikka halu olisi kova. Viiniä en lähtis ihan ensimmäisenä juomaan, jos jotain pitää juoda niin sitten jotain mietoa, mut jos Kyproksella asustelet niin sieltä ei taida paljoa muuta löytyä ku viiniä, mikäli ihan oikein muistelen :) Tai ainakin paikalliset oli muistaakseni enemmän viinien ystäviä, kuin muiden mietojen juomien. Itsehän en juo ollenkaan, mutta oon ajatellu sen niin et kyllä mä kerkeen juoda niin paljo ku huvittaa, mut ihkaekaa raskautta/lasta mulle ei tuu enää koskaan, nii haluan et kaikki menee hyvin, jos tärppi on käyny :)

Ongelmana on vaan se et testailen sitte ens viikolla jossei tätiä kuulu kylään, kun nuo apteekit ei täällä ole auki viikonlopun aikana ja koira söi ne viimeisetkin testit mitä tilailin :D

Tuo +40c kuulostaa suht helvetilliseltä, täälä Keski-Pohjanmaalla rannikolla on tällä hetkellä jotain +18c, JEEE! Suomen kesähän on tunnetusti lyhyt ja vähäluminen -.- Mut siihen on niin tottunu, et tuo parikymmentäkin tuntuu jo kuumalta :)

Mircea Mikäs sen mukavampaa ku osoitella sormella niitä krapulasta riutuvia kavereita, itse lasken sen ainakin lempiharrastuksiini! Vahingonilo, paras ilo. Mua jotenki käy sääliks tuo sun lohen syömisen innottomuus, ite söisin lohta vaikka hamaan hautaan asti, kun se on mun mielestä ehkä parasta ruokaa mitä ihmiskunnan historian aikana on keksitty. Toivottavasti sun makuhermot heräilee taas henkiin ja lohikin maistuisi, ettei lempiruokaansa tarvitsisi hylätä :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
DestelloNiinhän se pitäs yrittää olla tyyni ja stressaamatta.. ehkä pitäs oikeesti ruveta tekemään jotain meditaatioharjoituksia tämän suhteen, ne kuulemma auttaa! en sitten tiedä:) mutta sen verran ainakin tiedän että jooga rauhoittaa, kävin jossain välissä joogatunneilla ja sen jälkeen oli ihanan rento olo. se on varmaan se venyttely/hengittely mitä siel tehään niin se rentouttaa.
Tosin voihan sitä rentoutua helpomminkin esim. mistä itse tykkään on joko mennä jonnekin veden lähelle tai metsään kävelylle:) se rentouttaa mieltä. Jospa me nyt otetaan rauhassa tää viikonloppu ja yritetään rentoutua:D
Sitä mietin kanssa että en kyl uskalla sen viinin kanssa ruveta leikkimään, parempi pysytellä limpparilinjalla:) Hiukan hankalampi saattaa olla ensi viikolla kun sisko ja sen poikakaveri tulee käymään mutta kyllä minä jotain keksin:) Ja ainahan sitä voi sen alkoholittoman drinksun juoda. En viitsisi vielä kellekkään ruveta selittelee että ehkä oon raskaana niin siksi en ota..ainoastaan poikakaverille eilen sanoin että ei oo menkat vielkää alkanut ja muuteski oudot oireet ollu mut se sano et katellaan viikon päästä ja ei stressata sitä nyt. Itse en kyllä paljoo alkoholia juo, tosi harvoin just joku lasillinen viiniä. Ei se kyllä pahemmin maistukkaan. Nyt kesällä tietty joku strawberry daiquiri olis aika kiva mutta kyllähän niitä löytyy ilman alkkistakin:)

Joo tää 40c on kyl aivan liikaa:p yleensä täällä ei näin kuuma kyl ole ollut kesäkuussa ja aiemmin näytti siltä että kesä tulee myöhässä mutta se sitten saapuikin vauhdilla ja pamautti nää helteet:O onneksi yöllä on melk. 20c viileempi ja ihana tuuli käy niin viilentää mukavasti eikä tartte edes ilmastointilaitetta:) Minä en ees asu merenrannalla vaan me asutaan pääkaupungissa joka on puolentunnin ajomatkan päässä merestä, yleensä käydään pari kertaa viikossa, miten päästään. Se hyvä puoli jos huomenna ei oo menkkoja niin voi mennä rauhassa rannalle:D menkat kun on niin ei jaksais sinne kyl mennä kun se on semmosta turaamista sitten. mielummin sit on kotona tai silleen että pystyy puhdistautumaan nopsaa.
Viime kesänä tulin Suomeen kahdeksi viikoksi kesä-heinäkuussa ja aattelin aiemmin että jee onpa kiva, tulee olemaan viileämpää ja "raikasta" ilmaa.. paskat se mitää ollu kun sattu tietty ne reilu 30c koko loman ajalle:D oli siinä kiva sitten hikoilla äitin kämpillä ilman mitää tuuletinta tai ilmastointia:D Saa nähdä miten tänävuonna:)

Mircea Se on kyllä kiva fiilis kun itellä ei ole krapula mutta muilla on.. jotenkin tuntuu kun itellä ollu krapula niin menee koko päivä pilalle.. ja siis en yleensä juo paljon mitään , joskus tullu krapulaolo ihan yhdestä lasillisesta viiniä! Joten en mielelläni paljoa juo. Parempi pysytellä limpparilinjalla:) Harmi ettet lohta kärsi syödä..ai että olis niin ihanaa saada lämminsavulohta ja ruisleipää:D nam!
 

Yhteistyössä