esittäydytään

mistä päin olet? minkä ikäinen? onko lapsia, entä lastenlapsia? heidän iät ja sukupuoli? No siinäpä kysymyksiä aluksi.

Minä olen 44v nainen Meri-Lapista. Lapsia on 4. kolme aikuisia ja iltatähti 7v. lapset ovat 2 tyttöä ja 2 poikaa. lastenlapsia on 3. poika ja 2 tyttöä. No siinäpä minusta vähän tietoa.
 
PiHa
No minä olen 46v ja Satakunnasta, Lapsia neljä, kaksi aikuista 22v ja 19v, ja kaksi iltatähteä 3v ja 6v. Vanhin ja nuorin poikia keskimmäiset tyttöjä. Mieskin on ja avioliiittoa takana 24 vuotta. Että tällaista. =)
 
Minä olen 40 ja risat, tällä hetkellä vielä kotona oleva, kolmen pienen lapsen äiti. Esikoispoika täyttää kesällä 4 vuotta ja kaksostytöt täyttivät jouluna 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös avomies. Asustellaan täällä keskisellä Uudellamaalla. Harrastuksiin kuuluu kuorolaulu, lukeminen, sauvakävely, lasten kanssa touhuaminen, kesäaikaan puutarhassa rupsuttaminen ja nyt uutena harrastuksena postcrossing (onko kukaan kuullutkaan? :eek: ).
 
PiHa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 15:45 VaSaSi kirjoitti:
Minä olen 40 ja risat, tällä hetkellä vielä kotona oleva, kolmen pienen lapsen äiti. Esikoispoika täyttää kesällä 4 vuotta ja kaksostytöt täyttivät jouluna 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös avomies. Asustellaan täällä keskisellä Uudellamaalla. Harrastuksiin kuuluu kuorolaulu, lukeminen, sauvakävely, lasten kanssa touhuaminen, kesäaikaan puutarhassa rupsuttaminen ja nyt uutena harrastuksena postcrossing (onko kukaan kuullutkaan? :eek: ).
Mä kävin googlettamassa, eli postikorttien lähetystä ympäri maailmaa, sitä tuo meidän vanhempi tytärkin kokeili ja saikin ulkomailta kortteja, varmaan mielenkiintoinen harrastus =)
 
Mina olen 43-vuotias kotiaiti USAsta. Lapsia on 4: pojat ovat 16v, n.14v. ja 7v; typy on juuri kohta 5v. Mies on myos 38v ja han on amerikkalainen. Avioliittovuosia on takana nyt tana vuonna 18 vuotta. Koirakin loytyy - Ben, iso pyreenien koira. Toinen koiruus on tassa kierroksessa - koitetaan hankkia juuri sita oikeaa saksanpaimenkoiraa rakastetun Indin tilalle.

Olen ollut kotona nyt vuodesta '97 asti eika loppua ole nakyvilla. Lapset seka mies ovat kaikki kovasti sporttisia, kuten minakin sikali kun aikaa riittaa, joten vapaa aika vierahtaa heita kuskaillessa erilaisiin harkkoihin seka matseihin. Muuten sitten teen paljon kasitoita, luen, ulkoilen, teen vapaa ehtoistyota kouluissa, seka kaikenlaista muuta pikku hommaa. =)
 
chinagirl
Taalla on yksi ulkosuomalaisaiti Yhdysvalloista, tayttanyt juuri 40 v.Lapsia on 4, ialtaan tytto 14, poika 12, kaksoset(tytto ja poika) 7 v muutaman viikon paasta. Mies on olemassa, kay lahinna kotona vaihtamassa sukkia. Naimisissa ollaan oltu 17 v. Perheessa on Nelli-koira, Max-pupu seka Prism arabitamma.

Vapaa-ajan ongelmia ei ole, perhe on erittain liikunnallinen. Itsellani on omaa aikaa kun lapset koulussa. Harrastan liikuntaa monipuolisesti, vapaaehtoistyota(koulussa, saattokodissa), musiikkia, opiskelen espanjankielta.

 
Ikää 40 v. , 4 lasta: pojat 7v ja 3v, tytöt 4v ja 1v (joo, useimmiten lasten isäkin nurkissa pyörii). Asustamme Uudellamaalla, pyöritän täyspäiväisesti tätä meidän sirkusta eli olen kotiäiti.
 
50 lähestyy mutta ei nyt vielä niin lähellä että tarvitsisi vielä tosissaan alkaa miettimään minne sinä juhlapäivää paetaan.
Pohjoisessa asutaan mutta napapiirin eteläpuolella "ihan reippaasti" kuitenkin.
Mies ja kolme lasta (eskarilainen, kolmasluokkalainen ja lukiolainen) löytyy mutta ei kotieläimiä eikä niitä tulekaan kun allergioita on.
Eipähän ole sitten karvojen siivoamista sitten eikä huolta hoidosta jos ja kun ollaan pois kotoa.
 
Jaspis
Viime lokakuussa täytin 40v. =)
Lapsia on viisi: tytöt 17 ja 15, poika kohta 13 ja
pikkutytöt 3 ja 1,7v. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Asustellaan täällä pohjois-suomessa reilusti napapiirin
pohjoispuolella joten kaamos ja keskiyön aurinko ovat arkipäivää.
Perheeseen kuuluu myös avomies joka tällähetkellä
hoitaa lapsia kotona kun itse olen töissä :D
:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Minä olen vielä 43v. kotiäiti/sij.äiti Pohjois-karjalasta. Bio.lapsia 5 (24,22,21,12,9) ja kolme nuorempaa lahjalasta joskus enempikin. Lapsenlapsia tyttö ja poika ja niin suloisia että =) Mummi minusta tuli täytettyäni 40v.
 
Simppu
Ja täältä Pohjois-Karjalasta juuri 43v.täyttänyt 3 pojan äiti (14v,kohta 7 v.kaksoset) :) Ja rakas aviomies löytyy. Koirakin oli, mutta vähän aikaa sitten jouduttiin vanhuuden takia lopettamaan :'( !
 
kuten nikki sanoo 2ilta* 4v ainoa poikamme ja 8 v tyttö, sekä 2 aikuista lasta kohta 20 ja 22 v tytöt (yksi musta nigerialainen 2m. pitkä vävypoika, ja toinen tulossa hän kyllä supisuomalainen) ja sitte 23 vuotta aviota miehen kanssa joka aina poissa kotoa(aja rekkaa ulkomaille)erinäinen määrä lemmikkejäkin talossa ollu vuosien varrella nyt kaikista on allergian vuoksi jouduttu luopua.Töissä olen nyt ja toivottavasti jatkossakin.Asustellaan Etelä-pohjanmaalla "maalaiskaupungissa" missä lehmät ja hevoset laidutaa likimain keskellä kaupunkia. :D Lapsenlapsia vielä koitetaan viivyttää että ehittäs "toipua" tän kuopuksen phimmista kolttosista mutta saapa nähä mikäikäisenä se mummous koittaa?
 
onnensirkka harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:33 Mymmeli kirjoitti:
Moi vaan kaikki 40+äidit...ja muutkin!
40 täyttyy reilun viikon päästä.

Minulla puolitoistavuotias tytär, toinen jo aikuinen, mies ja koira.
Tässä järjestyksessä, kai =)

Asumme Kainuussa.
Mistä päin kainuuta? Itse lapsuuteni ja nuoruuteni siellä viettänyt
 
Minä olen pian 41-vuotias äiti Keski-Pohjanmaalta.Tyttäreni ovat 18- ja 10-vuotiaat.Mieheni kanssa käymme molemmat töissä, ja elämä on aika seesteisen rauhallista.Tämä tyytyväisyyden hykerrys tarttukoot moniin kanssasisariin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 08:27 onnensirkka kirjoitti:
Minä olen vielä 43v. kotiäiti/sij.äiti Pohjois-karjalasta. Bio.lapsia 5 (24,22,21,12,9) ja kolme nuorempaa lahjalasta joskus enempikin. Lapsenlapsia tyttö ja poika ja niin suloisia että =) Mummi minusta tuli täytettyäni 40v.
Minäkin 45v 4lapsukaisen äiti ja muuttamassa sinne Pohjois-Karjalaan täältä etelästä.........
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 11:19 Simppu kirjoitti:
Ja täältä Pohjois-Karjalasta juuri 43v.täyttänyt 3 pojan äiti (14v,kohta 7 v.kaksoset) :) Ja rakas aviomies löytyy. Koirakin oli, mutta vähän aikaa sitten jouduttiin vanhuuden takia lopettamaan :'( !
Mistäpäin Pohjois-Karjalaa? Sinne ollaan tässä kohta muuttamassa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 15:45 VaSaSi kirjoitti:
Minä olen 40 ja risat, tällä hetkellä vielä kotona oleva, kolmen pienen lapsen äiti. Esikoispoika täyttää kesällä 4 vuotta ja kaksostytöt täyttivät jouluna 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös avomies. Asustellaan täällä keskisellä Uudellamaalla. Harrastuksiin kuuluu kuorolaulu, lukeminen, sauvakävely, lasten kanssa touhuaminen, kesäaikaan puutarhassa rupsuttaminen ja nyt uutena harrastuksena postcrossing (onko kukaan kuullutkaan? :eek: ).
Ooh, haluaisin itsekin, että minulla olisi juuri tuon ikäiset ja sukupuoliset lapset. Esittäydyin juuri ja vasta sitten luin viestisi eli meillä on vain se yksi, joka ei kuitenkaan ole mitenkään *vain*, vaan elämäni ainoa Saavutus ;) Postcrossing, hm, en tiedä, kerro!
 
chinagirl
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 13:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 15:45 VaSaSi kirjoitti:
Minä olen 40 ja risat, tällä hetkellä vielä kotona oleva, kolmen pienen lapsen äiti. Esikoispoika täyttää kesällä 4 vuotta ja kaksostytöt täyttivät jouluna 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös avomies. Asustellaan täällä keskisellä Uudellamaalla. Harrastuksiin kuuluu kuorolaulu, lukeminen, sauvakävely, lasten kanssa touhuaminen, kesäaikaan puutarhassa rupsuttaminen ja nyt uutena harrastuksena postcrossing (onko kukaan kuullutkaan? :eek: ).
Ooh, haluaisin itsekin, että minulla olisi juuri tuon ikäiset ja sukupuoliset lapset. Esittäydyin juuri ja vasta sitten luin viestisi eli meillä on vain se yksi, joka ei kuitenkaan ole mitenkään *vain*, vaan elämäni ainoa Saavutus ;) Postcrossing, hm, en tiedä, kerro!
eiko se Postcrossing ole perinteisten postikorttien lahettamista ympari maapalloa? Mista te ne osoitteet saatte, onko teilla joku mailing list?
 
flo
Minulle tulee tänä vuonna 42 v täyteen. Kesän yli olen vielä kotiäitinä ekaluokkalaiselle, tulevan syksyn eskarilaiselle ja ihan kohta kaksi vuotta täyttävälle kuopukselle. Tyttöjä koo trio, aivan ihania :). Neljännenkin voisin haluta, vaan miehen mielestä kolme piisaa. Pääkaupunkiseudulla asutaan.
 

Yhteistyössä