esittäydytään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:55 chinagirl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 13:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 15:45 VaSaSi kirjoitti:
Minä olen 40 ja risat, tällä hetkellä vielä kotona oleva, kolmen pienen lapsen äiti. Esikoispoika täyttää kesällä 4 vuotta ja kaksostytöt täyttivät jouluna 2 vuotta. Perheeseen kuuluu myös avomies. Asustellaan täällä keskisellä Uudellamaalla. Harrastuksiin kuuluu kuorolaulu, lukeminen, sauvakävely, lasten kanssa touhuaminen, kesäaikaan puutarhassa rupsuttaminen ja nyt uutena harrastuksena postcrossing (onko kukaan kuullutkaan? :eek: ).
Ooh, haluaisin itsekin, että minulla olisi juuri tuon ikäiset ja sukupuoliset lapset. Esittäydyin juuri ja vasta sitten luin viestisi eli meillä on vain se yksi, joka ei kuitenkaan ole mitenkään *vain*, vaan elämäni ainoa Saavutus ;) Postcrossing, hm, en tiedä, kerro!
eiko se Postcrossing ole perinteisten postikorttien lahettamista ympari maapalloa? Mista te ne osoitteet saatte, onko teilla joku mailing list?
Kyllä, postcrossing on perinteisten postikorttien lähettämistä ympäri maailman. Olen aloittanut harrastuksen ihan äskettäin. Osoitteet saa netistä ja pienen, henkilön itsensä antaman kuvauksen itsestään. Kun vastaanottaja saa kortin, hän kirjaa sen nettiin ja sen jälkeen minun osoitteeni annetaan summamutikassa jollekin. "Matkalla" saa olla kerrallaan 5 korttia. Tällä varmistetaan, ettei kukaan huvikseen pyydä osoitteita eikä sitten lähetäkään kortteja.
Jos olette kiinnostuneita, käykää tutustumassa www.postcrossing.com
 
Mummeliina
Olen 40 vuotias leskimuori pohjanmaalta.
Lapsia on seitsemän; 22 -vuotias, 20 -vuotias, 18-vuotias, 16-vuotias, 12 -vuotias, 8-vuotias sekä 4 kuukautta vanha kuopus.
Lapsenlapsia on kaksi; 10 kk ja 3 kk.
Talouteen kuuluu myös kolme koiraa ja epälukuinen määrä kissoja.
 
savosta huhuilee 46 vuotias iältään vaan ei mieleltään. perheeseen kuuluu syötävän ihana iltatähti 8kk ja muut lapset on iältään 18, 22 ja 26 vuotta. lapsenlapsi on 1,5kk ja toinen on tulossa. viimeisenä mutta ei vähäisimpänä aviomies 47v. olen siis tyttäreni kanssa samalla-aikaa äippälomalla, mikä rikkaus on seurata kun oma pieni la lapsenlapsi leikkivät. :hug:
 
mummimamma harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 12:59 tiuku kirjoitti:
savosta huhuilee 46 vuotias iältään vaan ei mieleltään. perheeseen kuuluu syötävän ihana iltatähti 8kk ja muut lapset on iältään 18, 22 ja 26 vuotta. lapsenlapsi on 1,5kk ja toinen on tulossa. viimeisenä mutta ei vähäisimpänä aviomies 47v. olen siis tyttäreni kanssa samalla-aikaa äippälomalla, mikä rikkaus on seurata kun oma pieni la lapsenlapsi leikkivät. :hug:
teillä on ihana tilanne. Sun lapsesi ja lapsenlapsi tulevat varmaan olemaan hyviä kavereita keskenään, kunhan tuosta kasvavat. =)
 

Yhteistyössä