Esittele äitienpäivälahjasi (sis. kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Mä sain iiison kortin jo eilen, tyttö valitti että mahaa nipistellyt jo monta päivää sen vuoksi kun on pitänyt pitää piilossa :D

Siin on paljon sydämiä ja osa on kuulemma lehmänsorkkia, kun tyttö oli huomannut että sillä samalla mallilla voi tehdä semmoisenkin!
Tänään sain pienen taulun jossa on mun kuvani :heart: ihanan kapoiseksi piirretty äiti jolla kukkia kädessä ja riemunkirjava tukka :D

Mies antoi mulle punaisen pyöräilykypärän.

:heart:
 
Mä sain jo torstaina lahjani kun ukko osti ja asensi meidän parvekkeelle puulaatat. :D Kyllä siitä tuli hieno! Viime viikonloppuna sain yhden korun vähän niinkuin yhdistetyksi synttäri ja äitienpäivälahjaksi, joten onhan noita tullut. Esikoinen on tehnyt tarhassa kortin jossa oli hänen kertomansa mukaan "värejä"... Se oli kuitenkin ehkä paras kaikista! :heart:
 
lapseltani sain äippälahjaksi, kokonaan nukutun yön ja vielä extrana päälle ½ tuntia lisää uni aikaa normaali heräämisestä :D
(lapsi 11kk)

katsotaan sitten onko meidän perheen isi tehnyt hankintoja lapsen kanssa jotka sais sitten myöhemmin... isi kun on ollut yön töissä ja vasta parin tunnin päästä tulossa kotiin nukkumaan...
eli iltapainotteisesti menee nämä juhlat jos jotain juhlaa on.
 
kukka
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:


mieheltä sain tuon ja tyttö oli tehny rintakorun ja kortin tarhassa :heart: kuvaa ei vielä ole
Pakko kysyä että mikä tuo on? :D


Paketissa näyttäis lukevan "Eau de parfum" ja vieläpä Donna Karan, eli aika makee lahja kyllä...tuoksusta en tiedä, kun en oo testannut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:


mieheltä sain tuon ja tyttö oli tehny rintakorun ja kortin tarhassa :heart: kuvaa ei vielä ole
Pakko kysyä että mikä tuo on? :D


Paketissa näyttäis lukevan "Eau de parfum" ja vieläpä Donna Karan, eli aika makee lahja kyllä...tuoksusta en tiedä, kun en oo testannut :)
No joo mie en näe noin pientä ja koitin sitä tihrata mutta juu hajuvesi se oli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mieheltä sain tuon ja tyttö oli tehny rintakorun ja kortin tarhassa :heart: kuvaa ei vielä ole
Pakko kysyä että mikä tuo on? :D


Paketissa näyttäis lukevan "Eau de parfum" ja vieläpä Donna Karan, eli aika makee lahja kyllä...tuoksusta en tiedä, kun en oo testannut :)

mukana tuli vielä donna karanin hopean värinen kassi:D
 
Minä en jaksa kuvia alkaa laittaan, mutttänä tyttö 9v oli tehnyt ihanan kortin (eivät jostain syystä tänä vuonna tehneet lahjaa) poika oli painanut leivinliinan ja mies oli jättänyt kassin odottamaan, siellä oli uusi kännykkä ja Kylmäverisesti sinun sarjan 2. tuotantokausi. Mutta paras lahja tuli eilen kun päästiin pojan kanssa pois synnäriltä. Oli ihanaa nukkua omassa sängyssä pitkästä aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Minä en jaksa kuvia alkaa laittaan, mutttänä tyttö 9v oli tehnyt ihanan kortin (eivät jostain syystä tänä vuonna tehneet lahjaa) poika oli painanut leivinliinan ja mies oli jättänyt kassin odottamaan, siellä oli uusi kännykkä ja Kylmäverisesti sinun sarjan 2. tuotantokausi. Mutta paras lahja tuli eilen kun päästiin pojan kanssa pois synnäriltä. Oli ihanaa nukkua omassa sängyssä pitkästä aikaa.
Onnea nyytistä :heart:
 
Mymmeli
Mä sain mieheltä kahvakuulan ja Laura Biagiotti Rose-hajuvettä. Lapset oli päiväkodissa tehneet lahjat, vajaa 2v antoi kukkataulun ja 4v keittiöpyyhkeen joihin olivat painaneet porkkanoiden kuvia. Kyllä nyt on äitiä lahjottu.. <3
 
brmm
Sain auton, tai oikeastaan sain sen jo eilen. Iki ihana kesäauto, millä kelpaa kruisailla kesä =P Hieman kunnostusta vaatii; uus maali pintaan ja hienot aluvanteet paikalleen, niin sitten on perfect helmi ?
 
rq
Lapset oli päiväkodissa piirtäneet posliinimukeihin tusseilla, antoivat lahjat jo torstaina. Pesin kupit koneessa ja kuvat lähtivät irti, eli se siitä..
Mies ei ole vielä antanut lahjaansa, yrittää varmaan esittää ettei sellaista olekaan.
 
IhanaValo
Mies yllätti, oli kuitenkin ostanut lahjan vaikka ei pitänyt. Sain Seikkailu-muumimukin :) Sanoi että pitää siihen myöhemmin sitten katella niitä muita sarjaan kuuluvia osia.. :snotty:

Kahvit sillä oli kai tarkoitus tuoda sänkyyn, ainakin siitä päätellen että kun menin aamulla keittiöön, mies kysyi mitä mie siellä oikeen teen. :D
 
Tuulis
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Paras lahja olisi ollut, että olisin saanut nukkua niin kauan kuin nukuttaa, mutta oli vissiin liikaa pyydetty. :/
Sama homma,mieheltä pyysin että herää aamulla poikien kanssa, muuta en ois tahtonu. Poika oli tehnyt minulle ihanan käsilaukkukortin kerhossa, antoi jo sen torstaina kun ei malttanut odottaa.<3
 
Minä
sain eskarilaiselta ihanan itse tehdyn kaulakorun ja päiväkotilaiselta ihanan itse tehdyn rannekorun.. herättämään he tuli aamusta heti, kun olivat niin odottaneet että saavat lahjat antaa <3 mitään aamupalaa sänkyyn eivät onneksi tuoneet, kun ei ole muita aikuisia tässä kodissa, olis voinu olla sotkua :) iltapäivällä me tytöt lähdetään mun äidin kanssa äitienpäivälounaalle.
 
bonja
Pakko sanoa ap.n tuosta pikkuryijystä, että on jotain aivan ihanaa, onko tuollaisia edes...
oikein... nyyh... se on liikuttava.

Itse olen saanut aikaisemmin viikolla yhden hajuveden, Jeanne Lanvin. Itse ostin.
Kahvinkeittäjä on asianmukaisesti hoitanut hommansa ja sumpit on lipitetty.
 
En jaksa näppästä kuvaa mutta sain lapsilta kukantaimia, kuopukselta itse maalaamansa taulun ja pienen pöytäliinan johon oli painettu tulppaani. Esikoiselta upean käsilaukkukortin <-- nuo siis päiväkodissa tehtyjä.
Isäntä muisti lastensa synnyttäjää piikkimatolla, jota olin hienovaraisesti vihjaillut toivovani jo.. kauan :D Prinsessakakkua oli aamupalaksi, mikään ei säväytä niin paljon ku äkkimakia aamutuimaan :LOL:
 

Yhteistyössä