Eskarilaiselle kaksiosainen toppapuku vai toppahaalari?

  • Viestiketjun aloittaja talvi tulee
  • Ensimmäinen viesti
Reea
Meidän lapsen eskariryhmässä viime talvella oli lapsilla molempia, osalla 2-osainen, toisilla haalari. Meidän pojalla oli pääasiassa haalari, koska pukee sen nopeammin ja ei mene ulkona touhutessa lunta takin sisään. Jos oli jotain kirjastoretkiä tms., laitettiin 2-osainen puku päälle, koska kätevä ottaa vain se takki pois lämpimissä sisätiloissa.
 
"ninnananna"
Paras kysyä lapselta kumman haluaa. Meillä tokaluokkalainen tyttö ja rakastaa haalareita. Ollut erikseen kaksiosaisiakin pukuja. Nyt talveksi kaksiosainen puku jonka sai lahjaksi ja etsinnässä haalari jonka haluaa. Koulussakin välikausihaalari nyt käytössä.
 
Vk aikana kaksiosainen on ihan ok, talvella mieluummin haalari. Meillä ainakin rymyttiin niin paljon lumessa että selkä olisi ollut ihan märkä ja kylmä. Haalari on muutenkin nopeampi ja helpompi pukea.
 
"zxc"
Meillä eskarissa meno ei ollut niin raisua, että olisi tarvinnut kaksiosaista pukua siellä. Mutta olihan meillä kotileikkeihin/lasketteluun olemassa haalarinkin. Sitä käytettiin kovilla pakkasilla ja tietysti, jos kaksiosainen puku oli jostain syytä pois käytöstä (pesussa tms.)
 
Mun pojalla oli molemmat eskarissa ja kyllä se sen puvun aina päälleen veti ulkoleikkeihin. Setti oli lähinnä kauppareissuilla yms paikoissa missä tarvi välillä vähentää vaatetusta. Nytkin ekalaisena se kuulemma haluaa haalarin. Paljon eskarissa näky olevan haalareita.
 
tietysti
[QUOTE="huh";30352597]Itse hankkisin lapselle silti haalarin jos tämä niin haluaisi, ja ottaisin kaikki kiusaajat puhutteluun, plus juttelisin heidän vanhempiensa kanssa. Ei pidä missään nimessä alistua!![/QUOTE]

Tämä tapauksen jälkeen lapsi ei ole suostunut haalaria käyttämään.
 
040608
Molemmat, ainakin meillä on ollut. Ulkoleikeissä haalari paljon parempi ja sit kauppa yms. reissuilla kaksiosainen. Meillä nyt kolmas lapsi eskarissa ja molempia pukuja siellä on ollut ja on. Mut kyllä mä olen haalarin kannalla lumisissa leikeissä. Ja meillä 10v pitää joskus vielä haalaria talvella ulkona kun tuolla metsässä painavat menemään ja mönkkärin kyydissä.
 
jeppp
2 osaisen halusi eskarilainen ja sen ostin. Panostin erityisesti housuihin ja ostin sellaiset korkeaselkäiset. Viime talvinen haalari mennee kotona lumileikeissä ja pulkkamäessä.
 
hep¨
Haalarit. Eskari ikäisen kuuluu vielä leikkiä lumessa eikä ole mistään kotoisin että lapsi kastuu kun lunta menee takin sisään.

Ei ihme että lapset haukkuu kun tollasi tovanoita kuin tuo yksi tässä ketjussa on olemassa vanhempina. Haalari ei todellakaan ole mikään pikkulasten juttu,
 

Yhteistyössä