Eskarit ja koulukyyditys

pöö
jos ei saa paikkaa lähimmästä eskarista on oikeutettu kuljetukseen..... muussa tapauksessa vain tapaus kohtaisesti ja kyseessä siis lapset jotka vain esikoulussa eli ei hoidossa eskarin jälkeen. tämä lukee laissa.
 
Meillä tulee olemaan niin et ensin pysäkille 1,5 km ja kouluun 8 km..Ilman muuta lapsi saa koulukyydin mutta mietin vaan et pitääkö hänen kävellä eka toi 1,5 km vai onko mahdollista saada esim. taksi hakeen hänet lähempää kotia? Ainakin näin alkuun...Täytyy soitella huomenna noista koulu kyydityksistä johonki suuntaan.Aattelin vain kysellä miten teillä muilla menee tää. =)
 
vieras
Kuljetusta voi anoa painavin perustein, en tiedä mitkä ne sitten on. Muuten vanhemmat kuljettaa eskariin (ei ole lupaa tulla tai lähteä yksin)
Vuoro-hoitoyksikössä jos ei ole "tarpeeksi" eskareita niin silloin ne lapset saavat sieltä kuljetuksen tai takaisin
 
maalainen Savosta
Alkuperäinen kirjoittaja kengu-81:
Meillä tulee olemaan niin et ensin pysäkille 1,5 km ja kouluun 8 km..Ilman muuta lapsi saa koulukyydin mutta mietin vaan et pitääkö hänen kävellä eka toi 1,5 km vai onko mahdollista saada esim. taksi hakeen hänet lähempää kotia? Ainakin näin alkuun...Täytyy soitella huomenna noista koulu kyydityksistä johonki suuntaan.Aattelin vain kysellä miten teillä muilla menee tää. =)
Meillä myös pysäkille matkaa reilu kilometri ja sinne olisi itse käveltävä eli meillä se tarkoittaa että viemme ja haemme lapsen itse eskarista, koska en voisi kuvitella , että meidän 5v. (jouluun asti) kävelisi sinne itse pimeällä maalaistiellä.
 
Vieras
Täällä saa kyydin jos yli 3km. Mutta yleensä se kyyti on linja-auto eikä taksi. Nyt sitte meititään mitä tehdään tuon oman eskarilaisen kanssa kun pitäis mennä tuolta ison tien varresta linja-auton kyytiin.
 

Yhteistyössä