espoo/helsinki äipät

tiiker
Hei!

Täällä olisi 38-vuotias kohta seitsemän kuukauden ikäisen pojan äiti Espossta.
Kaipaisimme myös kävely, kahvi yms seuraa. Aika tuntuu käyvän pitkäksi ja aina ei yksin viitsisi lähteä liikenteeseen.

Jos jotakin seura kiinnostaa niin meiliä voi laittaa osoitteeseen
sar106@hotmail.com
B)
 
Heips!
Täällä myös kahden lapsukaisen äiti leppävaarasta, olisi mukava saada ulkoilu ja kahvittelu seuraa...niin ja iältäni olen 22 vuotias=) laitan maili osoitteeni jos jotakuta kiinnostaa tanja_palomaki@hotmail.com
 
espoo
Täällä olis äiti 27v ja poika 1v3kk Espoosta, Järvenperästä. Kaipailemme myös seuraa kaikenlaiseen menoon ja ehkä äiti vähän kaipaa biletysseuraakin.
Meiliä saa heittää: mamma_kati@hotmail.com
 
Täällä yksi kahden lapsen äiti Kauklahdesta. Kaipaan sekä urheiluseuraa itselleni, että lasten kanssa viettämisseuraa. Tai sitten ihan vaan myös mailiseuraa alkuun. Olen 32v. Lapset 3v ja 2kk.

Kirjoitella saa osoitteeseen whaleofsees@hotmail.com
 
Heissan! Täällä yksi 31 v mamma ja tyttö 4,5 kk Espoonlahdesta. Olisi tosiaan kiva tutustua lähiseudun äiteihin ja saada vaikkapa vaunulenkki/kahvittelu tms. seuraa.
'Vanhat' kaverit kun ovat vielä enimmäkseen lapsettomia ja töissä päivisin -tai sitten asuvat kaukana. Mulle voi laittaa meiliä osoitteeseen sokru@hotmail.com
 
hei vaan,
me asutaan myös Espoon nöykkiössä --> Eestinlaaksossa.
Itse olen 20v rouva ja nyt hoitelen kotona
Pikku tyttöämme joka on kohta jo 9 kk ;)
Hoitovapaan jälkeen suuntaan opiskelemaan hoitoalaa.

Mä oon kans hakenu seuraa meille ja moneen ollaan jo tutustukki mutta uudet tuttavudet ei ole koskaan liikaa
Mulle voi laittaa mailia; mami102006@hotmail.com

Olis erityisesti mukava tutustuä äiteihin täältä nöykkiöstä ja tästä lähettyviltä (Olari, espoonlahti ym.)
 
Täällä olis 27v yh äiti espoon Matinkylässä. Poika on kohta 6vuotias ja seuraava syntyy ens viikolla. Kaipaan uusia ystäviä kun on vähän yksinäinen olo kun mieskin muutti pois pari viikkoa sitten. Pistäkää yksityis viestejä tulemaan jos kiinnostaa!
 
Moikka!

Täällä äiti 28 v. ja poikavauva 2kk, ja meistä olisi myös mukava löytää ulkoilu- ja juttuseuraa. :) Me asutaan Tapiolan lähettyvillä ja olisi kiva löytää uusia ystäviä tästä lähialueelta Etelä-Espoosta (Tapiola-Matinkylä ym.). Laita yv:tä jos haluat tutustua.
 

Yhteistyössä