Espoon äidit ja lapset!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 12:04 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 11:43 Captain kirjoitti:
Mitäs te olette näissä tapamisissa yleensä tehneet?? Mahdollisesti kiinnostaisi, mutta en ole varma olenko töissä sillon... :ashamed:
Kahviteltu ja jutusteltu, joskus kauppojakin kierrelty :). Ihan fiiliksen mukaan.
Hmm... Ei ole oikein toi mun neljävuotiaani kauppakeskuksissa viihtyvää tyyppiä... :/ Pitää varmaan meidän jättää väliin... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 12:38 riikka-78 kirjoitti:
Kaikki mukaan vaan :). Ja aikaa voidaan muuttaa kaikille sopivaksi tarpeen mukaan, ottaen kuitenkin huomioon, että sitten illasta ehditään ajoissa kotiin kaikki (meillä menee vartti junassa ja 20 minsaa metrossa + kymmenen minsan kävely metrolta kotiin :D ), meillä ainakin iltapuurot klo 19, että viimeistään kuudelta (ihan takaraja) on lähdettävä kotiin päin että ehditään puurot keitellä sitte valmiix :).
joo sovitte sellasen ajan kun suurimmalle osalle käy mä tulen sitten lasteni kanssa vaikka vähän myöhässä jos keretään =)
 
Moiiiih!

Ollaanhan me nyt vielä siis näkemässä sellossa torstaina kello 15.30?

Kun me lähdetään huomenna nettipimentoon ja tullaan keskiviikkona takasin, jolloin pääsen sit tsekkaamaan :).

Ja sitte mainostan :), kaikki on lauantaina tervetulleita meille partylite-kutsuille :D. (2.12. klo 15, yyllä tai maililla (profiilissa osote) saa tarkempaa tietoa)
 
ja mä kun olin niin huolissaan siitä, ni ei sitte ite päästä tulemaan :ashamed: . Mut käytiin tossa muutama tunti sitte korvien putkituksessa (eilen jälkitarkastus edellisestä tulehduksesta ja uus oli jo aluillaan, ni lekurisetä järjesteli heti täx päiväx ajan -> yksityisellä korvalääkärillä oltiin, ni palvelu pelaa), ni parempi Mikaelille että ei lähdetä heti pöpöjä saamaan.

Mutta ens kerralla mekin taas päästään :).

Pitäkää kivaa meidänkin puolesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 15:16 riikka-78 kirjoitti:
ja mä kun olin niin huolissaan siitä, ni ei sitte ite päästä tulemaan :ashamed: . Mut käytiin tossa muutama tunti sitte korvien putkituksessa (eilen jälkitarkastus edellisestä tulehduksesta ja uus oli jo aluillaan, ni lekurisetä järjesteli heti täx päiväx ajan -> yksityisellä korvalääkärillä oltiin, ni palvelu pelaa), ni parempi Mikaelille että ei lähdetä heti pöpöjä saamaan.

Mutta ens kerralla mekin taas päästään :).

Pitäkää kivaa meidänkin puolesta.

No voi harmi! Ens kerralla sitten. :wave: Paranemisia Mikaelille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 16:33 Chantilly kirjoitti:
No voi harmi! Ens kerralla sitten. :wave: Paranemisia Mikaelille!
Kiitti. Tuollahan toi jo touhottaa, ihan ku ei mitään :). Että eipä toi hirveesti tuntunu nukutuksesta kärsivän :).

Mutta tosiaan, ens kerralla sitten, ja mehän ainakin nähdään pikkujouluissa :D.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 10:28 Iso Paha Susi kirjoitti:
Poika on yskinyt tänäänkin ja kauhea nuha jatkuu. Ei viitsitä tulla muita tartuttamaan :/
Harmi, ois ollu niin kiva päästä vihdoin ihmisten ilmoille =)
No, voi harmi. Kai oot kuitenkin tulossa pikkujouluihin? :xmas:

Mä luulen, että kannattaa varmaan siirtää tää tapaamiskerta suosiolla muulle päivälle. Mullakin on itseasiassa tänään aika paljon tekemistä täällä kotonakin.

Sovitaan piakkoin uusi päivä. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 13:37 Chantilly kirjoitti:
Sovitaan piakkoin uusi päivä. :wave:
Mä hyppään heti sopimaan :). Käviskö 11.12. maanantai? (meillä ei enää oo muskaria silloin) Ja oltais kotosalla, eli päästäis tulemaan, kun sit tiistaina meillä muskarin joulujuhla, keskiviikkona jälkitarkastus noista putkista ja perjantaina neuvola, joten toi maanantai olis hyvä päivä :). Ja vois samalla joululahjojakin katella.

Vai oottex ihan liian puhki pikkujoulujen jälkeen :D? Mä en :LOL: .
 
Toi maanantai 11.12 sopii. Me ollaan yleensä maanantaisin taaperokerhossa iltapäivällä mut voidaan mennä päiväkotiin myös tiistaina jos toi maanantai sopii muille hyvin. Ja voishan sillon tehä vielä ostoksia... :D
 
riikka-78 pikaseen
Eli vielä olis tarjolla huomenna tapaaminen :).

Huomiseen puoleenpäivään mennessä tähän ketjuun ilmot jos on tulossa.

Tapaamme siis kello 15 Kampissa Valion baarin luona jouluostosten merkeissä :).

Tervetuloa kaikki halukkaat.
 

Yhteistyössä