Espoon kirpputorit?

  • Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti
"3 x äiti"
Nella ja nuttu: lasten kirppis länsikeskuksessa, tarjoustalon yläkerrassa (Olarin prismaa vastapäätä). Vaatteita, kirjoja, leluja jne. Huomenna auki (muistaakseni) klo 10-14.
 
..
lastenvaatteita ja tarvikkeita saa mll kirppiksiltä varsin halvalla, jokaisella paikallisyhdistyksillä on pari kirppistä kevään aikana, joten yhteensä aika monta kun paikallisyhdistyksiä on vissiin 4-5(?) mll sivuilta löytyy ajat ja paikat.
viherkirppis on viherlaaksossa, en tiedä sen tarjonnasta, en ole koskaan käynyt.
kesäaikaina(toukokuun alusta alkaen) on vermon parkkipaikalla sunnuntaisin kirppis, siellä kans hintataso halvempi kuin esim akselissa. akselin tarjonta on kyllä hyvä, mutta kalliiden pöytävuokrien vuoksi myös hinnat on melko korkeat, esim 2e/body
 
Viherkirppis on kamala. Ei ole koskaan tullu ostettua sieltä mitään, kauhean tunkkainen ja täynnä krääsää. Sama koskee Ankkuria (matinkylässä)..

Nella & nuttu ja Akseli on aika varmat valinnat, niistä yleensä löytää jotain. Itselleen harvemmin, sillä nuo kirppikset on valloitettu lastenvaatteilla ja -tarvikkeilla.

Olarissa on myös Filmtownin vieressä kirppis (en millään muista minkä niminen, oliko ihan olarin kirppis?). Sieltä löytyy myös silloin tällöin jotain.
 
kokemusta on
Espoon Juvanmalmilla oleva Leppäkerttu-niminen kirppis tosiaan vaikuttaa nyt hyvältä ja alkaa olla melko täynnä. Siistit hyllyt. Myös uusi sisustushuone näytti kivalta.
 
Kirppistelijä
Olen käynyt nyt kesällä kolmisen kertaa ja joka kerta tavaraa entistä vähemmän ja todella huonolaatuista. Venäläinen myyjä vaihtunut aasialaiseen pariskuntaan (?) ja myyntiin tullut uutta krääsää. Kuihtunee pois koko kirppis! En ole löytänyt MITÄÄN ostettavaa kertaakaan. Menkää Vantaalla Janeen!!!
 
"Tiina"
Ei TODELLAKAAN kannata mennä Leppäkerttu-kirppikselle! Aivan tyhjä ja ne muutamat tavarat, jotka siellä roikkui, olivat todella huonolaatuisia. Aivan turha! Kaivokselan Jane sensijaan on todellinen löytötori! Hyllyt aina täynnä ja erittäin hyvää tavaraa!
 
"vieras"
Nellassa ja Nutussa sekä Akselissa käyneenä ihmettelen kyllä suurimmanosan kirppishinnoittelua. Kulahtaneista vaatteista pyydetään hirveitä hintoja. Joissakin pöydissä on kyllä hinnoittelu mielestäni kohdallaan, mutta useimmissa aika kallista.
 
Kirppistelijä
Mun suosikit ovat Jane Kaivokselassa (ollut sekä myyjänä että ostajana), Nella ja Nuttu Olarissa ja Vekarakirppis Kumpulassa ja Akseli Mankkaalla. Satunnaisesti käyn Piilossa Vuosaaressa. Minipoppoo oli ennen mun lemppari (silloin, kun se oli vielä kirppis), mutta nykyisin en oikein löydä sieltä mitään ja hankala on kulkeakin. Villa Lyhty on myös hyvä, mutta käyn harvemmin. Samoin Bella Casa ja Femmatori Tuusulassa. Oliverin kirppis Keravalla on myös ollut hyvä. Mitä muut suosittelee tai mitkä ovat suosikkejanne? Tietääkö kukaan mitään uudesta Ajurin kirppiksestä Pitäjänmäellä tai Pikku Puoti Ninasta Malmilla? Kokemuksia?
 
..
Entä kumpi on parempi myyjän kannalta, Nella ja Nuttu vai Akseli? Akseli ainakin on rutkasti kalliimpi viikkohinnoiltaan, mutta liikkuuko tavara sitten niin paljon paremmin?

Tarkoituksena viedä koot 56-74 myyntiin.
 
Jjv
Mä tykkäsin ennen Akselista ja aina löytyi jotain ostettavaa. Nykyään ei löydy mitään, ylihinnoiteltua kuraa pöydät täysi. Nella & nuttu on nykyään ihan lemppari, käyn usein ja kerran olen ilman ostoksia lähtenyt. Tänään voisikin taas käväistä, johan olen viikon ollut käymättä.
 
kolonen
viherkirppis on kuulema lopettanut,akseli vai aleksi....viimeisin löytö oli takki 20euroa jossa oli jo valmiiksi reikä olkapäässä, oli ihan merkkikamaa...kakskymppiä risasta,hmmm,jötin siihen. Kirppishinnottelu on karannut käsistä,roinasta pyydetään hunajaa. Pitäjänmäellä on melko lähellä asemaa Ajurin kirppis,kerran käynyt mutta se kai on aika uusi paikka mutta hinnat oli kohillaan mun mielestä. Just oon viemässä sinne keittiö-ylijäämää ja joitain housuja tms sitten liikoja keittokirjoja ja muuta semmosta.
 

Yhteistyössä