Eteläpohjanmaan Odottajat






Sofi12 ------- 4.12.12 ---2.lapsi --- 31v.

Äiree85 ----- 1/2013 ------

Flowerby --- 11.2.13 --- 1. ja 2. lapsi --- 31v.

Keisha ------- 14.2.13 --- 1.lapsi --- 32v.

Rieti ----------- 9.3.13 ---- 1.lapsi

Leo81 ------- 21.3.13 ---- 4.lapsi --- 31v.

Pinkkikissa -- 7.4.13 ---- 2.lapsi --- 31v.

Heiverö ----- 26.4.13 ---- 3.lapsi ---

Milli85 -------- 5/2013 --- 2.lapsi ---

Nuppunappi -- 5/2013 -- 4.lapsi --

Sheldon ---- 15.6.13 ----1.lapsi ----25v.

Emiliainen --- 25.6.13 --- 3.lapsi --- 19v





Syntyneet :heart:

10.10.2013 --- Jeba 72 --- poika :heart:
 
Viimeksi muokattu:
No minäpä voisin ilmoittautua. Laskettu aika 26.4.2013 ja kolmatta odotan.Olen 27 vuotias. Tytöt ovat syntyneet 2009 ja 2012. Itse en ihan Seinäjoen keskustassa asu enkä edes kovin lähellä...mutta Seinäjokea tämä kuitenkin on:D

Heiverö 8+4
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
kiva kun löytyy muitakin. =) voin tehdä listaa kun saadaan porukkaa vähän enemmän kasaan. =)

meillä on kaikki kolme poikia. Ite asun tässä seinäjoen naapurissa. Joskin Seinäjoelta tänne aikoinaan muutettu. =)
 
Hei mitä mieltä ootte tuosta listasta, teenko tuohon ekaan viestiin? jos laitatte omaan riviin vaikka laskettuja aikoja, ikää jos haluaa ja monesko tulossa =) suurinosa taitaa synnytellä seinäjoella, mutta jos joku synnyttää muualla laittakaa vaikka mainintaa. =) yritän ehtiä sitä kokoamaan tässä pikku hiljaa =)

Tervetuloa kaikille!!! ihanaa kun on kaksostenkin odottaja mukana =)
 
Moi! Mä voisin kanssa ilmoittautua joukkoon.

Eli listalle tälläiset tiedot: Keisha, 32-v., 1. lapsi ja laskettuaika 14.2.2013.

Itse asun täällä ihan maakunnan rajoilla, varmaankin pisimpiä matkoja joitten päästä tullaan Seinäjoelle synnyttämään, mutta sinne kuitenkin tulossa.
 
No niin, ny on vähän listaa, edellinen kun hyppeli riveiltä niin oli parempi tehdä ajan kanssa uusi.

Mitäs tänne muille kuuluu? Itellä vähän tällainen suvantovaiihe kun viikkoja vielä suht vähän. liikkeitä nyt tuntunut pikkuhiljaa ja tekis niin kaikille mieli jo huutaa tästä odotuksesta. fb puolella en ole vielä huuellu, järkyttyy varmaan puoli maailmaa uutisesta. :LOL: Meillä kun edellinen synnytys meni vähän niin ja näin niin luulevat varmaan, että uudelleen en enää lähde tähän hommaan, mutta se mikä ei tapa se vahvistaa... vai miten se meni. :whistle: Eihän tää nyt tällaisella sakilla mitenkään helppoa ole, mutta en nyt osaa oikein valittaakaan. olishan sitä välillä vailla omaa aikaa ja kahden keskistä aikaa, mutta kaikki ajallaan.

jokos helmikuisilla on rakenne ultrat takana?

Leo rv 15+3 (monta pitkää viikkoa vielä rakenne ultraan :p. )
 
Viimeksi muokattu:
Meillä olisi se kauan odotettu rakenneultra ensi viikon torstaina. Kyllä on aika tuntunut pitkältä kuin nälkävuosi, vaikka kuitenkin tuntuu, että tämä raskausaika on muuten mennyt tosi nopeesti. Huomenna viikkoja jo 21+0! Alkaa masu olla jo tiellä ja jos esim. töissä nojaan johonkin vahingossa masulla, niin masusta kyllä tuntuu heti vastalause =)

Toivottavasti saadaan lisää Etelä-Pohjanmaalaisia odottajia mukaan!
 
Meilläkin rakenne ultra on vasta rv 21+5 ja tuntuu, että sinne on ikuisuus.

Oletteko muuten saanut 4d kuvaa ultrista? kaikki kun ei tunnu niitä ottavan. riippuu vissiin kätilöstä tuolla sairaalan mäellä. Meillä oli tuosta kuopuksesta niin hyvää 4D kuvaa, että tunnisti omaksi lapsekseen rakenne ultrakuvassa. Tällä kertaa se ultraushuone oli eri, ja kuva oli mun mielestä paljon huonompaa. np ultrassa näkyi kolmannessa odotuksessa jo korvanlehden alkua, mutta nyt ei ollu niin hyvää ja tarkkaa kuvaa. nyt kun käytiin ultrassa niin ultra tehtiin siinä ekassa huoneessa siinä niiden kanslian viereisellä käytävällä. Aina tähän asti ultraus on tapahtunut siinä kakkoshuoneessa samalla käytävällä. Siellä ainakin kuvanlaatu oli parempaa, ellei sitten johtunut jostain ihan muusta. luulis, että laitteet on samat, muistaakseni ne on uusittu pari vuotta takaperin. Mutta aivan ihanahan tuo 4D on, kun vaan kaikki sais nähdä sitä. tosiaan se kolmannen pojan profiilikuva oli niinkuin kopio isoveljestä. Ihan uskomaton. loppu viimein ovat kyllä kaikki lapset erinäköisiä, mutta omaksensa tunnisti. :heart:

Mites aiotteko kysyä sukupuolta? Jotkut kätilöt kertoo ihan kun vaan kysyy, toisille tuntuu olevan nihkeää. Yksi ultraaja on ollu kyllä niin tympeä, että oksat pois kaikessa suhteessa. Valitettavasti näitä löytyy tuolta puolelta useampia... joillekkin ei vain sovi tuollainen työ. Jotkut taas on tehtyjä tuonne. Ite hoitoalalla työskentelevänä en voi käsittää joitakin ihmisiä. No ugh olen puhunut =D

Pelkopoli: onko jollain kokemusta? ite menossa lokakuun alkupuolella tuon edellisen synnytyksen komplikaatioiden vuoksi. Luultavasti käyn useamman kerran. En tiiä edes mitä pelkään, on niin paljon epäselviä asioita jotka nyt vasta alkaa pulpahtamaan mieleen, vaikka synnytyksestä on reilu vuosi jo.
 
Me saatiin 4D-kuvaa nt-ultrassa, mutta oli kyllä niin epäselvää kuvaa, että ei saanut kyllä selkoa yhtään, mikä ruumiinosa on näkyvissä. Ne normikuvat oli paljon parempia.

Sukupuolet aiomme kysyä, jos pikkuiset ne suostuvat näyttämään =) Täytyy vain toivoa, että meille sitten osuisi kätilö, joka olisi ystävällinen ja kertoisikin sukupuolet. Tuo isäntä odottaa jo malttamattomana, että saisi sukupuolet tietoon, vaikka meillä ei toiveita asian suhteen olekaan.
 
Mä taidan olla pisimmällä meistä tämän hetkisistä e-p:n odottajista ja nyt jäinkin lomalle ja sitten alkaakin sen päälle jo äippäloma..:)

Me ollaan saatu sekä np-ultrasta, että rakenneultrasta 4d-kuvaa. Tosin np-ultrasta tuli parempia kuvia, selkeämpää kasvokuvaa.. Meillä on molemmilla kerroilla osunut oikein mukavat kätilöt, jotka molemmat on koko ajan kertonut mitä näkyy ja miksi niitä katsotaan..
Rakenneultrassa kätilö olisi kyllä kertonut sukupuolen, mutta meidän muru pitikin kädet edessä, joten jännitys säilyy joulukuulle..:) Mä olisin kyllä halunnut tietää sukupuolen etukäteen, mies on tyytyväinen, että saa sitten synnärillä yllättyä..;)

Pelkopolista ei kokemuksia, enkä ole niitä muiltakaan kuullut..

Kai meitä löytyy lisääkin?!?! Mukaan vaan!!:D

Sofi 30+6
 
FlowerBy meillä on rakenneultra molemmilla näemmä torstaina =) Mä sain np-ultrasta hyvät 4D-kuvat mutten normaalia kuvaa ollenkaan. Kait se jäi sille kätilölle, kun se sitä kiikutti sinne tänne napatyräepäilyn vuoksi.. Mä toivon ettei sillä olisi sama kätilö tällä kertaa, kun viimeksi jäi siitä todella tökerö fiilis.. Ja tällä kertaa mieskin tulee mukaan, niin tämän kyseisen kätilön huumorintaju ei varmaan kestä meidän huulen heittoa! :kieh:

Sukupuoli saa jäädä salaisuudeksi, jos se ei nyt sitä ihan siihen "linssiin" pamahda. Ollut meillä alusta asti selviö.

Pelkopolista olen kuullut tutuilta vain hyvää, onneksi ei ainakaan vielä tunnu itsellä olevan mitään suurempia pelkoja. Yksi tuttu oli niin kauhuissaan koko synnytyksestä, että sai pelkopolilla käynnin jälkeen ajastetun sektion.

Mahassa möyrii, jos menis ruokkimaan kaveria vaikka suklaalla =)

Keisha 20+4
 

Yhteistyössä