Etoiko teillä joku ruoka-aine/haju raskaudessa? Mikä?

  • Viestiketjun aloittaja ohikulkija
  • Ensimmäinen viesti
ohikulkija
Huomasin juuri etten saattanut levittää leivälleni muka "jääkaapille haisevaa" rasvaa, kahvi etoo samoin jogurtti ja kalaa en voi syödä kuin purkitetussa muodossa. Miehen työvaatteet haisevat muka järkyttävän "metallisille", mihin en aiemmin ole kiinnittänyt edes huomiota.
Hassua sekin, ettei tätä etomista ollut eka raskudessa lainakaan o_O
 
Joo
Valkosipuli. Mä yleensä tykkään siitä paljonkin, mutta raskauden aikaan melkeen oksetti se haju tai ajatus syömisestä. Myös jääkaappi haisi musta NIIN pahalle! Kyselin aina mieheltä ja esim. äidiltäni (eli olisivat kehdanneet vastata rehellisesti) et haiseeko se niiden mielestä. No ne nuuskutti sitä ja oli et ei tää haise. Itse koko raskausajat kävin jääkaapilla hyvin nopeaa aina ja pidätin hengitystä :D
 
Kahvi saa mut oksentamaan, se haju on ihan järkky. Jo ihan pelkät käytetyt purut biojäteastiassa. :x Ruokakaupassa käyminen vaikeaa, siellä haisee. Esikoisen vaipparoskis se vasta haiseekin, voi kamala. :x Ja muakin ällöää kaikki liha, esim. jos lämmittää vaiks kaupan valmiita lihapullia ni se käry :x :x :x .
Ja metwurstin jouduin ihan alussa heittää jääkapista roskiin, nyt vasta voinu taas ostaa sitä.

Että haisee haisee, kaikki haisee muka voimakkaammalle kuin ennen. :D Taitaa kuitenkin vaa tuo hajuaisti olla herkempi kuin muuten. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Valkosipuli. Mä yleensä tykkään siitä paljonkin, mutta raskauden aikaan melkeen oksetti se haju tai ajatus syömisestä. Myös jääkaappi haisi musta NIIN pahalle! Kyselin aina mieheltä ja esim. äidiltäni (eli olisivat kehdanneet vastata rehellisesti) et haiseeko se niiden mielestä. No ne nuuskutti sitä ja oli et ei tää haise. Itse koko raskausajat kävin jääkaapilla hyvin nopeaa aina ja pidätin hengitystä :D
Sama juttu!!!! :D
 
Wilpuri
Alussa Kahvi ja valkosipuli. Nykyään musta on ihanaa käydä nuuhkuttelemassa meidän autotallissa kaikkia tuoksuja kun siellä tuoksuu työlle, pesuaineille,vahalle siis autotallille jossa on hitsattu yms. Sit yks lempparituoksu on Ajaxin se suiheupullossa oleva pesuhuoneen/wc:n pesuaine, samoin se CIF:in violettipurkki, aivan taivaallinen tuoksu.... Taidan olla pikkusen kieroutunut noiden tuoksujen/hajujen suhteen...
 
Kahvi ja domino keksit etoivat, nämä siis oli lemppari yhdistelmä ennen raskauksia.

Kaikista eniten kuitenkin ällötti marseil saippua joka oli siivous komerossa keittiössä. Miehen piti se sieltä pois heittää kun en itse voinut koskea.

Oli ne hauskoja aikoja
:x :x :x
 
HelloShitty
kaupan liha ja kalatiski. esikoisen kaa en voinu sietää tomaatin hajua. tupakan haju on kans jokaisen kaa ollu oksettava. samoin kahvi (varsinkin nyt nelosen odotuksessa). :x
 

Yhteistyössä