Etsin uutta luettavaa blogiluettelooni :) Linkittäkää!

Kaipailisin kovasti jotain uutta ihanaa blogia seurattavaksi. Luen tosi paljon vauvablogeja, mutta niissä pitäisi olla myös vähän jotain muutakin sisältöä, eikä vaan "tänään meiän Matti-Pekka söi ruokaa, sitten itkettiin, kävin kaupassa, kävin vessassa, syötiin lisää".

Muotiblogeja, joissa on ainoastaan kuvia "päivän asuista" en myöskään jaksa seurailla... Sisustuskaan ei niin hirveästi innosta, toki jos on sisustusblogi, jossa puidaan muitakin asioita, on taas asia erikseen. Käsityötkään ei ole mun juttu.

Linkittäkää blogejanne ja muiden blogeja! :)
 
[QUOTE="vieras";25702697]Onhan täällä niitä blogilistoja ollut moneen kertaan. Mä en viitsi omaani tänne linkittää.[/QUOTE]

Ei vaan jaksais niiltä listoilta selata jokasta blogia pelkän nimen perusteella kun ei yhtään tiedä mimmosta sisältöä niissä on........... :(
 
[QUOTE="vieras";25702770]Bloggerin listalta löytyy aiheen mukaan.
Mun blogi sisältää kaikkea kivaa, mut koska tällä palstalla haukutaan valheellisiksi kaikki blogit joissa ei valiteta arjen kurjuutta, niin en viitsi linkittää.[/QUOTE]

voi hitsi, oisin halunnut vilkasta
 
"lemppari"
Karppaus ja perhe on oma suosikkini, toki aika tavallista elämää mutta kun katsoo hakusanoja, siellä on mielenkiintoisia juttuja maatilan elämästä. Mm. eläinten synnytykset, hoito, teurastukset jne.
 

Yhteistyössä