Etsitään oikeeta ystävää E-Suomesta.

Olen tämmönen rauhallinen, ilonen, alle 25v, Keski-Uusimaalainen, yhden pojan äiti. Ystävät on kaikonnut oikeastaan pojan syntymän jälkeen. Kavereita on, mutta ei yhtään sellasta jolle voisi kertoo mitä vaan, mistä vaan, luottamuksella. Tai käydä shoppailemassa, kahvilla, istua iltaa kaverin luona ym. Jotenkin noikaan ei oo sama asia semmosten hyvän päivän tuttujen kanssa kuin mitä se ystävän kanssa olisi.. Tykkään musiikista, kaikenlaisista käsitöistä, ruuanlaitosta ym. :) Ois kiva tutustua ja ehkä jopa ystävystyä jos synkkaa. ;)
 
Tässä oli 28-vuotias 4-vuotiaan pojan äippä Etelä-Suomesta.Perheeseenn kuuluu mies,kissa,ja poika.Olisi mukavaa saada uusia ystäviä,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com niin kerron itsestäni lisää.
 
Tännekkin uudet ystävät on todellakin tervetulleita. Kaveripiirissä ei ole ollenkaan oikeastaan äitejä kenen kanssa ajatuksia vaihella. Olen Kymenlaaksosta, 19v kolmen kuukauden ikäisen tytön äiti. Sähköpostia voi laittaa tai lisätä messengeriin: Maijujohanna@windowslive.com
 
Etsin kans ystäviä, olen 23 vuotta ja mun poika on 1½ vuotias.
Asun järvenpäässä ja kaikki mun kaverit asuu tammisaaressa niin olis kiva löytää joku täällä vähä lähemmäs. Laittaa sposti jos halut tutustua :)
maria_lindqvist_86@hotmail.com
 

Yhteistyössä