Etsitään ulkoilu-kaveria Herttoniemestä!!

Elikkä olen 21-vuotias, 8kk:sen tytön äiti Herttoniemestä ja kaipaisimme ulkoilu- ja juttuseuraa, mielellään tästä läheltä. Elikkä sinulta en vaadi muuta kuin että olet mielellään alle 30-vuotias nainen, sinulla on lapsi ja asut jossain lähellä :)
 
Moikka! Onko teillä minkä ikäinen napero? Itse olen 23vuotias esikoistani odottava, jonka laskettu aika olisi 12.5. Asutaan n. 3km päässä Herttoniemestä ja mielellään tutustuisin muihin äiteihin jo tulevaisuuttakin ajatellen ja noinkin lyhyt matka taittuu sinne bussilla, jotka liikkuu aika tiuhaan tahtiin :)
 
Täälläkin kaipaillaan seuraa Herttoniemen alueelta. Olen 28 vuotias, ensimmäistä lasta odottava ja pojan pitäisi kalenterin mukaan syntyä huomenna :D nähtäväksi jää koska todellisuudessa, mutta toivottavasti pian. Minulla alkaa käydä aika pitkäksi kotona jo.

Seuraa lenkkeilyyn ollaan vailla viimeistään heti, kun lapsen kanssa voidaan jo ulos kunnolla lähteä :) Tässä lähellä on myös Vauvaperheiden hyvinvointikeskus, mihin ajattelin käydä tutustumassa. Sieltäkin voisi löytyä uusia tuttavuuksia. Sinnekin saa lähteä meidän seuraksi :)

Meiltä löytyy myös pari vinttikoiraa, joten koirallinenkin lenkkiseura käy. Olen asunut täällä vasta kesäkuusta ja suurinosa alueen lenkkimaastoista on yhä koluamatta :)

Jos meitä löytyy Herttoniemen alueelta enemmänkin, miten olisi vaikka joukolla kokoontuminen puistoon tms.? :)
 
Poika syntyi tasan laskettuna aikanaan, eli on nyt runsaan kuukauden :)

Ulkoilua ollaan harrastettu vaunuissa ja kantorepussa. Kantorepussa nukahtaa heti ja siitä onkin tullut nyt suosikki. Mutta herttoniemen ja ympäristön maastot ovat yhä edelleen aika tuntemattomia, joten seura on enemmän kuin tervetullutta. Mieluummin sitä seurassa eksyy kuin yksin :D

Minulle saa laittaa s-postia: eeva.anniina.lehtinen (at) gmail.com
 

Yhteistyössä