Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

heiii
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keski-suomen keskussairaala 31.03.05 ja 020407
tultiin 6.4.2007
Oot ollu mun kans samaa aikaa synnärillä. Me tultiin 5.4.2007..
Ei varmaan samassa huoneessa kuitenkaan, me kun tultiin niin yksi äippä teki just lähtöä, sit oltiin vähän aikaa yksinään kunnes aamuyöstä tuli uus äippä. Huutava vauva ja just olin viimeinki saanut nukahdettua :D
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja heiii:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keski-suomen keskussairaala 31.03.05 ja 020407
tultiin 6.4.2007
Oot ollu mun kans samaa aikaa synnärillä. Me tultiin 5.4.2007..
Ei varmaan samassa huoneessa kuitenkaan, me kun tultiin niin yksi äippä teki just lähtöä, sit oltiin vähän aikaa yksinään kunnes aamuyöstä tuli uus äippä. Huutava vauva ja just olin viimeinki saanut nukahdettua :D
Juu, ei varmaan olla oltu samassa huoneessa. Muistatko millä osastolla olit? Mä olin osastolla 6. Saitko tytön vai pojan? Me saatiin poika ja sairaalassa oltiin melkein viikon verran, kerkesi muutamaan kertaan vaihtumaan siinä huonetoveri.
 
Olin kahden hengen huoneessa. Huonekaveri oli sektoitu pari päivää aikasemmin (29.12.). ja poika oli hälle syntynyt. Meiän miehet tunsivat toisensa vuosien takaa, olivat olleet ala-asteella samalla luokalla :) Miulla oli sokerit korkeella synnytyksen jälkeen ja kuumissani "tuulettelin" huonetta niin, että kaveri oli ihan jäässä :xmas: Miulla oli poika keskolassa. Molemmat valitettiin miten paljon pierettää kokoajan :whistle: Anna oli muistaakseni nimesi :wave:
 
heiii
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja heiii:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keski-suomen keskussairaala 31.03.05 ja 020407
tultiin 6.4.2007
Oot ollu mun kans samaa aikaa synnärillä. Me tultiin 5.4.2007..
Ei varmaan samassa huoneessa kuitenkaan, me kun tultiin niin yksi äippä teki just lähtöä, sit oltiin vähän aikaa yksinään kunnes aamuyöstä tuli uus äippä. Huutava vauva ja just olin viimeinki saanut nukahdettua :D
Juu, ei varmaan olla oltu samassa huoneessa. Muistatko millä osastolla olit? Mä olin osastolla 6. Saitko tytön vai pojan? Me saatiin poika ja sairaalassa oltiin melkein viikon verran, kerkesi muutamaan kertaan vaihtumaan siinä huonetoveri.
en kyllä yhtään muista osastoa enkä mitään... poika meillekin tuli, se perus 3 päivää oltiin. Mulla tais olla aika punanen tukka sillon, muuta tuntomerkkiä ei tuu mieleen :)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja heiii:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja heiii:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keski-suomen keskussairaala 31.03.05 ja 020407
tultiin 6.4.2007
Oot ollu mun kans samaa aikaa synnärillä. Me tultiin 5.4.2007..
Ei varmaan samassa huoneessa kuitenkaan, me kun tultiin niin yksi äippä teki just lähtöä, sit oltiin vähän aikaa yksinään kunnes aamuyöstä tuli uus äippä. Huutava vauva ja just olin viimeinki saanut nukahdettua :D
Juu, ei varmaan olla oltu samassa huoneessa. Muistatko millä osastolla olit? Mä olin osastolla 6. Saitko tytön vai pojan? Me saatiin poika ja sairaalassa oltiin melkein viikon verran, kerkesi muutamaan kertaan vaihtumaan siinä huonetoveri.
en kyllä yhtään muista osastoa enkä mitään... poika meillekin tuli, se perus 3 päivää oltiin. Mulla tais olla aika punanen tukka sillon, muuta tuntomerkkiä ei tuu mieleen :)
En taida muistaa nähneeni ketään punatukkaista:). Mä oon reilu parikymppinen, joten mut vois tunnistaa siitä, että olen aika nuorennäköinen. Hiukset oli sillon pitkät, värjätty päältä vaaleaksi ja alta tummat. Ja siitäkin vois tunnistaa, että vauvallani oli sillon osastolla ollessa "pieni punainen anteeni" päässä, josta vauvalle laitettiin antibiootia.. Tosin en tainnut paljoa vauvan kanssa kulkeskella käytävillä.. Olikohan tarpeeksi selkeät tuntomerkit, että oletkohan nähnyt minua?
 
heiii
eipäs olla varmaankaan törmätty sitten, ei siinä kyllä paljon muut ihmiset mieleen jääneetkään. Mulla olis uudestaan lähtö reilu kuukauden päästä, 10.3 on laskettu aika.
 
K-S KS

8.9.2000 menin siinä neljän jälkeen sairaalaan, aika lailla suoraan synnytyssaliin. 19.55 synty poika. osastoo en muista missä olin ja en puhunu kenenkään kanssa. olin suht ujo. muistan vaan sen että muitten äitien vauvat tuotiin vauvalasta vähän väliä tissille, mutta ei vaan mulle. tais olla pojalle rankka synnytys, ku vaan nukkui. muistakseni olin vkl yli ja sit maanantaina pääsin puolen päivän aikaan pois
 
KYS 9.9-15-10.04, tulin KSKS:stä ja hengailin tuon ajan osastolla. Paljon oli immeisiä, mut parhaiten jäi mieleen nainen joka synnytti kaksoset ja oltiin samassa huoneessa ennen kuin hän pääsi kotiin.

Sit KSKS 9 - 11.2 .06+ viikko tuosta ajasta taaksepäin.

Ja kolmas oli 11. - 13.9.07 ja taas viikko taaksepäin.

Saas nähdä miten tän nelosen kanssa käy...
 
kättärillä minä kaikki neljä saanut.jokaisesta olin kaks yötä sairaalassa.
poika 140801
tyttö 110403 (synty kotona)sen jälkeen mentiin kättärille(tällöin juttelin monen äidin kanssa kiva ois löytää joku silloin synnyttänyt)
tyttö 290306
poika 031008 juttelin ja käytiin yhessä röökillä ihanan ihmisen kanssa harmi ettei vaihettu numeroita
 

Yhteistyössä