Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Mie vain nukuin. Nukuin kolme päivää putkeen. Välillä kävin vuihkussa ja syötin vauvan ja vaihdoin vaipan. Muuten vain nukuin. MIe ihmettelinkin, miten ihmeessä muut jaksoivat porista keskenään ja ihailla toisten vauvoja! Hyvä että jaksoin itse käydä vessassa. Olin aivan poikki!??!
 
Vammalan aluesairaala (Sastamala)
18.6-23.6.2009


Oltiin perhehuoneessa, mutta mielenkiinnolla kyselen jos joku on ollu sielä samaan aikaan tai edes suunilleen samaan aikaan. (Ihana paikka ja ihana henkilökunta!!!)
 
ellinvelli
Synnytin siellä ekan 29.6.2002 ja olin 3a:lla. Taidettiin kotiutua 2.7.
Toka syntyi 16.12.2004 ja kotiuduin 21.12.2002, silloin olin 3b:llä.
Kolmannesta olin 2a:lla huoneessa 12 26-27.6.2009 Huonekaverina äiti, jolle myös oli syntynyt kolmas ja poika... Olis kiva tietää, mitä heille mahtaa kuulua nykyään? Hyvin juttu luisti! :)
 
En taida olla laittanut tähän ketjuun aiemmin.

TAYS
28.11.-1.12.2006 olin osastolla 2a (muistaakseni), huoneen numeroa en muista ollenkaan. Huonekaverin lapsi oli sinivalohoidossa ja kotiutui ennen meitä.
10.4.-14.4.2009 osastolla 4 (kumpi onkaan se missä on raskaanaolevia + synnyttäneitä?). Huonekaveri sai kolmannen lapsen (pojan muistaakseni), oltiin kaksin kolmen hengen huoneessa, huoneen numeroa en muista. Mä olin ensin ilman vauvaa, samana päivänä kun huonekaveri tuli sain vauvankin vierelle.
 
SatuKa
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
25.12.2006 - 30.12.2006
7.5.2008 - 10.5.2008

Susku olit nimeltäsi ja poika sulle oli syntynyt, samassa huoneessa oleiltiin. Jäit vielä kun lähdin, poikasi oli tarkkailussa. Harmittaa ettei yhteystietoja vaihdettu. :)
Oltiin samaan aikaan mutta eri huoneissa. Minä vietin 7.5.-18.5.2008 K-HKS:ssa, huonetta en muista. Meillä tytöt syntyivät 13.5.08 ja olivat keskolassa, minä osastolla.

 
Aluksi olin 4 päivää sellaisella osastolla jossa oli kaikki jolla oli jotain poikkeavaa raskaudessa(itselläni raskausdibetes ja raskausmyrkytys).Muistan kun yöllä 6-7.8 kärvistelin jonkun naisen kanssa käytävällä ja helpotin sen oloa.miehiä kun osastolle ei päästetty.Juotin sitä naista pillillä.Sen mies oli poliisi ja ne tais asua porvoossa.Meidän tyttö syntyi 7.8.illalla.loppu sairaalassa olo aika vietettiin perheosastolla(52).
 
Sanna
TAYS 11.6.2004 - 17.6.2004 (en nyt ihan varma oo tosta kotiutuspäivästä),
poika syntyi, häneltä mittailtiin jatkuvasti verensokereita ja bilirubiinia, oli myös valohoidossa. Muistaakseni huoneessa oli ainakin jonkin aikaa kolmannen lapsen synnyttänyt äiti.

TAYS 30.4.2006 - 2. tai 3.5.2006,
tyttö syntyi ja vappua "juhlittiin" sairaalassa.
 
6.11.08- 13.11.08 2vrk 10 huoneessa käynnistettävänä, mulla oli aivan ihanat huonekaverit, harmi kun ei vaihdettu mitään tietoja.. sitte loppuaika oli jossain huoneessa, ei muista numeroa.. ekana päivänä oli ihanat kamulit, sitte mä jäin yksin, sitte tuli yks kaveri ja sitte olin taas yksin.. :D
Tällöin oli kyllä muutenkin mukava porukka osastolla, monesti istuskeltiin päiväsalissa syötiin rauhassa ja puheltiin.. :)

18.02.10-20.2.10 Olin muistaakseni 7 huoneessa, 1 huonekaveri oli puol vrk mun kanssa ja lopun aikaa olin taas yksin.. Tällöin ei kukaan jäänyt päiväsaliin syömään ja muutenkin hiljaista porukkaa..
 

Yhteistyössä