Että ärsyttää!!!

Mies nukkui tänään tunnin pidempään ku me ja sai herätä valmiiseen aamiaispöytään. Aamupalan jälkee kolme tuntia vaan hengaili oikeastaa tekemättä mitään. Sit syötti ja laitto tytön nukkumaan ja käväs kaupassa. Sen jälkee rupes katsomaan jotain leffaa. Sen katsottuaan sai seksiä ja kävi nukkumaan. Nukkui kolme tuntia. Taas häntä odotti ruoka pöydässä. Olin myös tiskannut ja pessyt pari koneellista pyykkiä. Ruuan jälkeen hän vei pyykit ulos kuivumaan ja oli tytön kanssa pihalla. Näihin meni yhteensä vajaa tunti. Kun he tulivat sisälle, aloin laittamaan paikkoja kuntoon kun huomenna meidän äiti tulee meille lapsen vahdiksi. Mies tuli koneelle ja minä pyysin häneltä pieniä apuja, kuten et laittaa likan herätyskelloon patterit, alusvaatteita parvekkeelle kuivumaan ja maton lattialle. Tässä vaiheessa hän alkoi valittaa kun ei saa olla rauhassa netissä vaan minä keksin koko ajan jotain tekemistä hänelle!!! Että meni hermot!!! Rupesin räyhäämään siitä kuinka hänellä ei ole tänään ollut mitään muuta kuin omaa aikaa, olis ollut netissä vaik silloin ku nukku. Vai pitääkö mun saatana yksin tehdä kaikki?!?!? |O Otetaan kuitenkin huomioon et eilen olin koko päivän likan kanssa kun hän halusi mennä töihin, imuroin, pesin lattiat, järjestelin paikkoja. Hän joutui käymään vain tytön kanssa kioskilla ja hakemaan pyykit ulkoa! Ja vielä 12 aikaa yöllä rupesin tekemään hänelle iltapalaa kun hänelle tuli nälkä.... Mikä ihme siinä on et kaikki jää aina mun tehtäväksi?!?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Siis puolilta öin aloit tehdä ukollesi iltapalaa!!!! Oletkohan passannut hänet ihan pilalle?
Olen, se täytyy myöntää... Mut tuollain on harvinaista, yleensä se menee niin et mies tekee mulle keskellä yötä hiukopalaa, kun tämä raskaus on saanut kauhean yösyömis vietin minulle... :ashamed:

Mutta myönnän et mies on melko hemmoteltu tapaus!!!
 
vieras
Ei pahalla mut kannattaako valittaa, Mä teen meillä ruuat, pesen pyykit ja laitan kuivumaan käyn kaupassa ja hoidan lapset pääsääntöisesti vaikka mies nyt lomalla. Monet asiat teen siksi etten halua korjata perässä tai mies ei tee edes ruokaa, KUn 3v sanoi et isi keittää makariiniä kun äiti ei laita ruokaa :) jotenkin vaan tuntuu et nykyään valitetaan liian äkkiä toisen tekemättä jättämisistä.
Meillä kuopus vielä erityislapsi ja hän jos kuka vaatii työtä joka on mun vastuulla 100% mutta en valita ois pitäny aikasemmin asiat selvittää miehen kanssa jos haluat sen tekevän enmmän.Itse teit hänelle sen iltapalan;-)

 
mun äijä ei tee mitään ylimäärästä! No meillä on yks ihana 7,5kk poika :heart:
Itse nousin puol8 aamulla kun poika herätti,syötin pojan ja keitin kahvit! Mies nousi ylös sit vasta kun kuuli että kahvit oli keitetty! Siivoin keittiön ja poika oli lattialla, mies rupes pelaamaan pleikkaria, no sitä se sitten pelas koko päivän, minä kävin kävelyllä olin pojan kanssa koko päivän! No, sai se sentään saunan päälle tänään...Mutta kun sain pojan yö unille niin tää mun rakas mies rupes vonkaa seksiä, mä kieltäydyin ja sanoin että olen aika puhki kun kaikki jouduin taas itse tekeen, niinkuin vinkki vinkki :whistle:
No, äijä sano että no huomenna mä sua kulta autan kotihommissa! Kiva juttu,mutta me mennään huomenna reissuun niin eipä taida paljon koti juttuja olla :headwall:
Elikkä voin sanoa että tuttu tunne...Miehet miehet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pahalla mut kannattaako valittaa, Mä teen meillä ruuat, pesen pyykit ja laitan kuivumaan käyn kaupassa ja hoidan lapset pääsääntöisesti vaikka mies nyt lomalla. Monet asiat teen siksi etten halua korjata perässä tai mies ei tee edes ruokaa, KUn 3v sanoi et isi keittää makariiniä kun äiti ei laita ruokaa :) jotenkin vaan tuntuu et nykyään valitetaan liian äkkiä toisen tekemättä jättämisistä.
Meillä kuopus vielä erityislapsi ja hän jos kuka vaatii työtä joka on mun vastuulla 100% mutta en valita ois pitäny aikasemmin asiat selvittää miehen kanssa jos haluat sen tekevän enmmän.Itse teit hänelle sen iltapalan;-)
No meillä todellakin on puhuttu jo ennen raskautta et sen pitää ottaa enemmän osaa kotitöihin... Kun minun keho on supistusherkkä, nytkin on jo noin kuukauden tullut kipeitä supisteluja vaikka vast rv 26 meneillään. Ja myös minä käyn tekemässä keikkahommaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä helvettiä sä meille valitat jos viihdyt tossun alla?
Kuka on sanonut et viihdyn tossun alla?!?! :headwall: Ja palstan säännöissä ei ole kielletty valittamista!!! |O
Jos et viihtyis niin ethän sä siellä olis. Kaikkeen ei tarvii suostua. Paitsi jos on tossun alla.
 
Meillä ei todellakaan tollanen peli vetelis. |O Mä en oo mikään piika taikka orja täällä mikä tekee kaikki kotihommat ja lellii äijän pilalle. :headwall: Ja jos ei äijä ite saa iltapalaa tehtyä kuolkoot nälkään mun puolestani. :headwall:
 
Laittoi muuten mies likan kiltisti nukkumaan. Hoiti myös iltapuuron syötön kun minä en ollut huomaavinaakaan että tuommoiset hommat täytys hoitaa... :LOL: :LOL: :LOL: heitti minua vain vaipalla päähän vihjaten et viitsitkö laittaa tuon, minä en edes katsetta irroittanut näytöstä!!! :kieh: :D :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun miehes tekee aika paljon kotitöitä jos todella nuo on tehnyt mitä mainitsit. Hyvä mies sinulla on.
ai... No ei mun kropan mielestä ainakaan, kyllä taas siihen malliin supistelee... Kotitöihin sillä mennyt kahdessa päivässä noin 3 tuntia, mikä pitää sisällään lapsen kanssa olon, minä kaiken muun ajan. Ei minun mielestä paljoa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja piksu:
jospas se tarkoittaa. erittäin vittumainen pahansisuinen h..ra? Älä suutu ethän??
:LOL: :LOL: :LOL: toi on muuten aika kuvaava, ilman tuota h alkuista sanaa.... Varsinkin nyt raskaana ollessa!!! Ja eikö monesti erittäin seksin nälkäisiä naisia kutsuta h:raksi??? Joten kyllä sekin tällä hetkellä osuisi minuun.... :D :LOL: :D
 
Tuli sänkyyn mentyä keskusteltua miehen kanssa ja tajusi pyytää anteeksi! :heart: Enhän mä enää vihanen voinut olla, hyvä kun sentään loppujen lopuksi se tajusi et ei ollut pahemmin joutunut mitään tekemään viikonlopun aikana. ymmärsi et olin ihan kympillä hemmotellut sitä, minkä sinänsä oli ansainnut, olihan tehnyt 6 päivän työviikon ja just lähti takaisin töihin ja tulee ehkä vuorokauden pääst kotiin.... :( JA SE TEKI MULLE YÖLLÄ TAAS ILTAPALAA!!! B) :D :heart:
 

Yhteistyössä