Että on sit ärsyttävää kun vauva känisee eikä mikään kelpaa

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
olkaa
onnellisia että teillä on ne vauvat. Kaikilla ei ole. T.Väsynyt ja onnellinen valvottavan ja känisevän vauvan mamma eikä silti saa kruunua eikä etes hivo täydellisyyttä
 
"vieras"
onnellisia että teillä on ne vauvat. Kaikilla ei ole. T.Väsynyt ja onnellinen valvottavan ja känisevän vauvan mamma eikä silti saa kruunua eikä etes hivo täydellisyyttä
Kuka sanoi etten ole onnellinen vauvastani ja rakasta häntä yli kaiken? voi v*ttu ja s*atana sentään, anteeksi nyt vaan kielenkäyttö mutta kyllä korpeaa, äiti ei saa koskaan väsyä, eikä koskaan purkaa sitä edes anonyyminä jonnekkin hitsin nettisaitille EDES?!!! Mä olen niin jumalattoman väsynyt just nyt ettei tosikaan tästä valvomisesta ja käninästä. Ja toki sekin vaikuttaa että ensi viikonloppuna piti päästä pariksi tunniksi tuulettumaan pitkiin aikoihin, mutta lapsenvahti peruutti, sen ajatuksen voimalla jaksoin tähän saakka. Ei auta kun jaksaa, niinpä.
 
  • Tykkää
Reactions: Santeriini
"samma"
[QUOTE="vieras";28027272]Kuka sanoi etten ole onnellinen vauvastani ja rakasta häntä yli kaiken? voi v*ttu ja s*atana sentään, anteeksi nyt vaan kielenkäyttö mutta kyllä korpeaa, äiti ei saa koskaan väsyä, eikä koskaan purkaa sitä edes anonyyminä jonnekkin hitsin nettisaitille EDES?!!! Mä olen niin jumalattoman väsynyt just nyt ettei tosikaan tästä valvomisesta ja käninästä. Ja toki sekin vaikuttaa että ensi viikonloppuna piti päästä pariksi tunniksi tuulettumaan pitkiin aikoihin, mutta lapsenvahti peruutti, sen ajatuksen voimalla jaksoin tähän saakka. Ei auta kun jaksaa, niinpä.[/QUOTE]

En väittänytkään ettetkö rakasta ja ole onnellinen vaan se pisti silmään että valitat.
Juu huomaa että olet väsynyt. Sorry en tiennyt että tähän saa osallistua vain pään silittäjät.
Anteeksi, poistun takavasemmalle.
 
"vieras"
Olen puhunut ja joitain vinkkejä saanut esim. öitä varten, mistään perhetyöntekijästä ei oo puhuttu enkä mä sellaista kyllä kotiini haluakkaan... eiköhän tääkin vaihe mene ohi, mutta just nyt ärsyttää vaan niin että oli pakko purkaa. Tai niin, jatkuu sit teini-iässä :D
 
"vieras"
[QUOTE="samma";28027305]En väittänytkään ettetkö rakasta ja ole onnellinen vaan se pisti silmään että valitat.
Juu huomaa että olet väsynyt. Sorry en tiennyt että tähän saa osallistua vain pään silittäjät.
Anteeksi, poistun takavasemmalle.[/QUOTE]

Kehoitit minua olemaan onnellinen, ja olen täysin onnellinen vauvastani kiitos vaan. Joo, jos ei nyt kykene jonkinlaiseen vertaistukeen niin parempi poistua.
 
oikeasti, oletteko te jotka sanotte että ei saa valittaa oikeasti sitä mieltä? seb valittaminenhan ei poista sitä tosiasiaa, että sitä omaa lastansa ei rakastaisi tai olisi siitä onnellinen.

Miten se tekee äidistä paremman jos ei pura sitä pahaa oloaan mitenkään. Ja mä väitän että jokainen äiti ja jokainen isä joskus väsyy siihen omaan lapseen tai sen käytökseen.
 

Yhteistyössä