Että osaakin olla vaikea päivä tytöllä.

Mä en jaksa enään yhtäkään marinaa,kiukuttelua,itkua tai mitään muutakaan.
Koko päivän on jompi kumpi itkeny tai muuten kitissyt ja roikkunut lahkeissa.
Ei kuulemma halua leikkiä,ei syödä,ei mennä pihalle, ei halua sitä eikä tätä. Pikkuveli kiusaa,kiljuu,sekottaa leikit ja on koko ajan tiellä. :headwall:
Tyttö halusi mennä kylpyyn, laitettiin vedet ammeeseen. Vesi oli kuumaa,vesi oli kylmää,ei ollut tarpeeksi leluja ja KOKO AJAN joku on huonosti.
Muutenkin koko ajan lapset riitelee. Tälläkin hetkellä esikoinen purkaa lipaston laatikkoja, vaikka TASAN tietää ettei sinne saa mennä. Kuopus innoissaan kiljuen levittelee tavaroita ympäri taloa ja esikoinen vaan kannustaa. Tuosta on sata kertaa tänäänkin sanottu, ettei laatikoille saa mennä.
Olkoon, mua ei kiinnosta.

Pää alkaa pikkuhiljaa levitä |O |O |O |O |O |O |O
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Menkää yhdessä ulos purkamaan energiaa.
Ulkona tuntuu tosi kylmältä, enkä mä viitsi ottaa nuhaista ja yskäistä kuopusta mukaan. Eikä tyttöä voi yksinkään pihalle päästää, ties mitä keksisi :|
Tuskin se nuha ja yskä ulkoilusta pahenee jos iisisti on.

Tekosyitä!
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Menkää yhdessä ulos purkamaan energiaa.
Ulkona tuntuu tosi kylmältä, enkä mä viitsi ottaa nuhaista ja yskäistä kuopusta mukaan. Eikä tyttöä voi yksinkään pihalle päästää, ties mitä keksisi :|
Jos se nuhainen ja yskäinen jaksaa sisällä riekkua niin sama kai se on ulos viedä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Menkää yhdessä ulos purkamaan energiaa.
Ulkona tuntuu tosi kylmältä, enkä mä viitsi ottaa nuhaista ja yskäistä kuopusta mukaan. Eikä tyttöä voi yksinkään pihalle päästää, ties mitä keksisi :|
Tuskin se nuha ja yskä ulkoilusta pahenee jos iisisti on.

Tekosyitä!
Ihan varmasti onkin tekosyy. Mä en oikeasti jaksa, että nää tulee vielä tähän kaiken häslingin päälle kipeiksi.
 
Tieoksesi
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Menkää yhdessä ulos purkamaan energiaa.
Ulkona tuntuu tosi kylmältä, enkä mä viitsi ottaa nuhaista ja yskäistä kuopusta mukaan. Eikä tyttöä voi yksinkään pihalle päästää, ties mitä keksisi :|
Tuskin se nuha ja yskä ulkoilusta pahenee jos iisisti on.

Tekosyitä!
Ihan varmasti onkin tekosyy. Mä en oikeasti jaksa, että nää tulee vielä tähän kaiken häslingin päälle kipeiksi.
Harva ulkoilusta kipeäksi tulee...
 

Yhteistyössä