että tämmönen lääkäri

tänään oltiin sitten tssg:ssä ja "hoidon" suunnittelussa.
lääkäri päätti että mitään hoitoja ei todellakaan aloteta kun ollaan kuitenkin näinkin nuoria, ja yksi aikaisempi raskaus on saatu alulle (yhtään lasta ei kutienkaan ole). mun pitää vaan laihduttaa kun on ylipainoa. :ashamed:
mitat on 171 cm ja 85 kg. thats it. ja kiitos ja näkemiin.

mua todella ihmetyttää että kaveri jolla bmi on yli 40 pääsi hoitoihin ja mä jolla 29 en pääse.. siis mitä ###%%%##? uskomatonta!
eikä meillä rehellisesti sanottuna ole varaa yksityisiin hoitoihin. :'(
turussa tämä tapahtui... luotto menee taas niin että soi. ja parasta oli kun tutkimus ei oikein onnistunut niin lääkäri sanoi niin ettei kukaan kuullut (huulilta näin) : voi #&%?$!*.

siinä kohtaa muakin rupes jo naurattaa... voiko tää olla todellista?
 
Siis täysin asiatonta käyttäytymistä lääkäriltä :eek: Miullakin on BMI 35 ja menin vähän lakki kourassa lääkärille, että päästäisiinkö hoitoihin, niin ei mitään ongelmaa! Sivusi vaan aihetta tyyliin "olishan se ihan hyvä, jos vähän sais painoo pois". Pyydä päästä toiselle lääkärille terveysasemalla, omalääkärin saa vaihtaa kerran :wave:
 
pettynyt
Moi,

ettei vaan olisi ollut se tumma naislääkäri joka on vissiin joku osastonjohtaja siellä?

Mulle sanoi pari vuotta sitten, kun mentiin eka käynnille, että kannattaako sitä nyt ruveta hoitoihin, kun on tuota ikääkin jo tuon verran!!!! Olin silloin 37.

Eikä muuten menty toista kertaa siihen laitokseen!!!
Tai nyt pitää ehkä mennä, mutta toiselle osastolle! ;)
Siirryimme silloin samantien yksityiselle ja nyt monen hoidon jälkeen saimme viimein plussan!

Rahaa kyllä palaa, se on totta. Meidän viiden vuoden hoitorumbaan on yhteensä mennyt noin 15000 euroa. Mutta tässä tilanteessa tuntuu ettei mitään ole mennyt hukkaan.

Tsemppiä teille, pitää uskaltaa antaa takaisin. Onneksi siellä on muitakin lääkäreitä.
 
justiinsa se!!! oli kyllä todella asiaton.. en kyllä sille uskaltanut mitään vastaan sanoa, oli sen verran tiukka täti!! :) on kyllä ollut vissiin muillekin aika tyly, etten varmaan ole siis ensimmäinen enkä ainoa, jos kerran sinullekin oli sanonut sillä tavalla..

millos ne hoidot sitten aloitetaan sullakin? oisko pitänyt aloittaa jo sillon kun ei välttämättä ollut oikeaa miestä tai ajankohtaa? täys älypää se nainen on!!! ja lääkäri vielä.. perhana. :(
 
:x Ei voi olla totta! Mikä ikä on niin nuori, ettei tarvitse aloittaa hoitoja...Itse kun taistelee kolmenkympin jo paremmalla puolella ja miettii, että voi kun oltaisiin aloitettu aiemmin.

Tietenkin jos yritystä on 6kk, ja keskenmenosta 2kk niin ymmärrän tilanteen.

Arvon rouvat, kynä käteen ja kirjallinen selvityspyyntö ko lääkärin esimieheltä siitä miksi hoitoon pääsy on kiinni siitä kenen vastaanotolle sattuu. Kirjallista huomautusta ei voida ohittaa olankohautuksilla.

 

Yhteistyössä