Että tuli surullinen olo, kun 12v poikani syytti mua kaveri-äidiksi ja huonoksi äidiksi:(

  • Viestiketjun aloittaja Mom 4 three
  • Ensimmäinen viesti
Mom 4 three
Otan niin itteeni tollaset syytökset. Kerroin hänelle, että hän loukkasi mua ja paha mieli tuli. Kovasti on murrosiän kuohuntaa ilmassa. Ja tää on vasta alkusoittoa...
Kiitos, että sain purkaa tuntojani tänne.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huonolla itsetunnolla varustetut vanhemmat ovat usein huonoja vanhempia, et kai oikeasti välitä mitä tuon ikäinen pentu selittää??
What?! Ei mulla kyllä huonoa itsetuntoa ole! Herkkis-Rapu mä kyllä olen;)
 
Jos yhtään lohduttaa
Minä syytin 14v omaa äitiäni isäni kuolemasta, sanoin maailman huonommaksi äidiksi ym, ja en garkoittanut nuista mitään. Tiesin mikä loukkaa ja haavoittaa äitiäni, joten sanoin siksi...
 
milla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huonolla itsetunnolla varustetut vanhemmat ovat usein huonoja vanhempia, et kai oikeasti välitä mitä tuon ikäinen pentu selittää??
Hui kamalaa. Tottakai pitää kuunnella mitä lapsella on asiaa. En haluais olla sun lapses! Ei se väliä, mitä se selittää....
 
vieras
Jospa se oli lapsen tapa yrittää sanoa "äiti, mä en ole vielä aikuinen ja haluan että halaat ja rakastat.. Ja että vaikka on iso niin saa olla silti vielä se äidin pieni ja "tulla syliin"?? Mä muistan kun ite olin teini-iässä ja ois ollut ihana joskus käpertyä äidin kainaloon ja olla taas äidin oma pikku tyttö. Vaan en osannut ottaa sitä ekaa askelta ja odotin että äiti ois taas "ottanut syliin".. Vaikea selittää..
 

Yhteistyössä