Ette ikinä pysty arvaamaan mihin mun on mentävä huomenna! Kyse elämästä ja kuolemasta (vitsi,vitsi...)

[QUOTE="Noo";25892018]Kerrotko sitten 7 viikon kuluttua?[/QUOTE]

Joo kerron mä, tai en kerro. Tai kyllä mä kerron. Tai en mä. Kyllä kerron. En kerro. Kerron vaan. Enpäs. Tämmönen mä oon, mä kerron mitä haluun ja loput jätän kertomatta.
 
[QUOTE="Mina";25892021]Ootko huomannu, että täällä voi ignorata tiettyjä nimimerkkejä? Vai pitäsköhän sun hankkia elämä, jos noin paljon korpee jonkun tuntemattoman ihmisen kirjoitukset :)[/QUOTE]

Mikä mua korpee? En harrasta metsiä. Ja tää on mun aloitus, hei mun, huomatkaa MINUT!!! :D
 
"Mina"
Mikä mua korpee? En harrasta metsiä. Ja tää on mun aloitus, hei mun, huomatkaa MINUT!!! :D
Mä en oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Sua harmittaa se, jos joku toinen haluaa itselleen huomiota? Minkä vuoksi? Miksi ihminen ei saisi tykätä huomiosta? Jos itse et kerran halua itsellesi erityistä huomiota, niin eihän sen toisen saama huomio ole sinulta pois. Mikä ajaa lukemaan hänen kirjoituksiaan päivästä toiseen sen ignorenapin sijasta? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
 
[QUOTE="Mina";25892056]Mä en oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Sua harmittaa se, jos joku toinen haluaa itselleen huomiota? Minkä vuoksi? Miksi ihminen ei saisi tykätä huomiosta? Jos itse et kerran halua itsellesi erityistä huomiota, niin eihän sen toisen saama huomio ole sinulta pois. Mikä ajaa lukemaan hänen kirjoituksiaan päivästä toiseen sen ignorenapin sijasta? Ihan mielenkiinnosta kysyn.[/QUOTE]

Mitä sä höpäjät? Minen ymmärrä. Minua ei harmita mikään eikä kukaan. Minä vaan haluun tätä, huomatkaa minut palstaväki!
 

Yhteistyössä