ette usko mitä löysin emättimestäni???!!!!

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
naisten kumin sen sisärenkaan tai mikä lie sissään johdin!!!!

Mun selkä ollu ihan helkutin kipee,samoin värkki. Ihme jomotusta ja mietin et pitää mennä lekuriin et tulehdus. Innostuin sit räpläämään ja järkytys kova..jotain kovaa värkissäni.

Tunsin jo häpeää kun ajattelin lekurireissua ja sen jonkin pois ottoa,mutta onneksi sain kiinni ja vedin pois järkytyksen vallassa ja äkkiä vessaan.

Luulin et kumi menny rikki mut ei,huh
Nnaisten kumin sisällä semmonen rengas ja musitan kun joulun aikoihin en meinannu saada kunia sisään niin se mennyt joteskin väärin päin ja se rengas pulpsahtanut värkkiin.

USKOMATONTA MUTTA TOTTA.

Pitääkö käydä näytillä gynellä,kun oireitakin?? Varmaan joku tulehdus kuitenkin = (
 
Myö ollaan otettu äitiyspakkaus viimeeks v. -06 eikä sillon oo ollu mitään naisten kumeja siinä. Jossain tynnyrissä vissiin oon ollu, mutten ollu ennen tätä kuullu moisesta. Ainut sitten vissiin oon.
 
pia
jäin miettimään että miksi noita ei ole marketeissa? Paljonko ne maksaa? Mikä etu näissä on verrattuna miesten kondomeihin?

Ja miten ne pysyy paikoillaan jos mies ottaa peniksen välillä pois emättimestä? Eli pitääkö sitten uudelleen penistä työntäessä jotenkin pitää kiinni Femidomin reunoista?

Voisko joku kertoa asiallisesti kiitos:)
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Myö ollaan otettu äitiyspakkaus viimeeks v. -06 eikä sillon oo ollu mitään naisten kumeja siinä. Jossain tynnyrissä vissiin oon ollu, mutten ollu ennen tätä kuullu moisesta. Ainut sitten vissiin oon.
Vuoden 2007 paketissa oli, 2009 ei ollut, 2008 en tiedä.
 
jj
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Myö ollaan otettu äitiyspakkaus viimeeks v. -06 eikä sillon oo ollu mitään naisten kumeja siinä. Jossain tynnyrissä vissiin oon ollu, mutten ollu ennen tätä kuullu moisesta. Ainut sitten vissiin oon.
Vuoden 2007 paketissa oli, 2009 ei ollut, 2008 en tiedä.
2008 pakkauksessa oli myös
 
suski
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
jäin miettimään että miksi noita ei ole marketeissa? Paljonko ne maksaa? Mikä etu näissä on verrattuna miesten kondomeihin?

Ja miten ne pysyy paikoillaan jos mies ottaa peniksen välillä pois emättimestä? Eli pitääkö sitten uudelleen penistä työntäessä jotenkin pitää kiinni Femidomin reunoista?

Voisko joku kertoa asiallisesti kiitos:)
http://www.femidom.fi/

Mä oon nähnyt niitä livenä vain apteekeissa. Verkkoapteekeissa hinta on 7,90 euro 3 kpl eli aika kallista :/ .

Oli muuten vuoden 2008 äitiyspakkauksessa.
 
Vieras
Varmaan täytyy käydä lääkärissä jos sulla on selkäkin ollu kipeenä, joku tulehus siellä varmaan jyllää. Ekäi tarvi olla yhtään nolo, inhottava vahinko, mutta näitä sattuu :/
 

Yhteistyössä