Euroviisujen finaali

[QUOTE="vieras";28489976]Tää Valko-Venäjä on oikein viisumainen. Uskon että pärjää ihan hyvin.[/QUOTE]

Itse en usko, että pärjäisi. Ei jää mieleen ja tuollaista saman toistoa koko ajan. Saa jotain pisteitä, mutta pärjäämiseen en siis usko.
 
"vieras"
Valko-Venäjä pärjää ihan varmasti, mutta minusta tuntui, kun olisin tuon ennenkin kuullut, samanlaisia kappaleita on tuolta suunnalta tullut lähes joka vuosi, elikkä ei mitään uutta ja erilaista. Malta ei minuun uppoa, mitäänsanomaton.
 
"Vieras"
Mä tykkään tästä maltalaisesta, ihana tyyppi :) biisi, no ihan ok.

Toi suomen esitys on toki ihan hauska, mutta jotenkin "muovinen" joskushan nuo toimii, mutta eiks viimeaikoina ole pärjänneet ne rauhallisemmat? En oikeasti muista yhtään ees millanen viime vuoden voittaja biisi oli. Mulla on vaan mielessä se joku joskus ollut "rukous"(?)- biisi.
 
"vieras"
Venäjän biisi on ihan kuraa, mutta on tuo nainen kyllä ihan mahtava laulaja. :)

Olisipa päässyt revittelemään biisillään, kuulostaa amtöörinkin korvaan tuo laulutaito huikealta.
 
[QUOTE="Vieras";28490026]Mä tykkään tästä maltalaisesta, ihana tyyppi :) biisi, no ihan ok.

Toi suomen esitys on toki ihan hauska, mutta jotenkin "muovinen" joskushan nuo toimii, mutta eiks viimeaikoina ole pärjänneet ne rauhallisemmat? En oikeasti muista yhtään ees millanen viime vuoden voittaja biisi oli. Mulla on vaan mielessä se joku joskus ollut "rukous"(?)- biisi.[/QUOTE]

Loreen - Euphoria
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28490026]Mä tykkään tästä maltalaisesta, ihana tyyppi :) biisi, no ihan ok.

Toi suomen esitys on toki ihan hauska, mutta jotenkin "muovinen" joskushan nuo toimii, mutta eiks viimeaikoina ole pärjänneet ne rauhallisemmat? En oikeasti muista yhtään ees millanen viime vuoden voittaja biisi oli. Mulla on vaan mielessä se joku joskus ollut "rukous"(?)- biisi.[/QUOTE]

Se "rukous"-biisi taisi olla se, joka voitti silloin Suomessa, jos oikein muistan, todella kaunis kappale
 

Yhteistyössä