Euroviisujen finaali

"katselija"
En tiedä josko esityksistä olisi paras noi irlantilaiset rumpalit vaiko azerbaizanilainen terraariotanssijamies....

Ehkä antaisin esityspisteeni rumpaleille. Niitä oli sentään kaksi, ja sit vielä yksi. Eli kolme?
 
"vieras"
Tuosta ranskan laulajasta tulee jotenkin todella paha ja ahdistunut olo. Se kiemurtelee ja huutaa ihan kuin sillä ois kauheatkin tuskat. Toivottavasti ei saa montaakaan pistettä. Aivan kauhea.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
Ei Suomi kyllä hännillä tule olemaan, toivottavasti edes kymmenen parhaan joukossa. Meillä on kuitenkin tällä kertaa valovoimainen esitys, biisi koreokrafioineen ja draamankaarineen plus lesbopusu (<3), että toivon kyllä kovaa menestystä tottakai. :) Hollannin biisi on ainut, josta olen pitänyt ensikuulemasta lähtien, se on kaunis vaikkakin lyriikat aika tönköt. Mutta katsellaan ja toivotaan parasta. Tanska luultavasti menestyy, itse ainakin ihastuin laulajaan vaikka tulkinta olikin kehno.
 
Täydellinen jääkiekon vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen jääkiekon vaimo;28490487:
Tähän asti:

Paras nopea kappale: Saksa
Paras seminopea kappale: Tanska/Norja
Paras hidas: ? (ei ole vielä suosikkia, en enää muista yhtään hidasta kappaletta, olen unohtanut kaikki)

Nyt lukitsen suosikit:

Saksa
Tanska
Norja
Venäjä
 
[QUOTE="vieras";28490534]Laulaja oli kyllä komein koko kisasta, mutta biisi valitettavan mitäänsanomaton. Tai sitten mulle vaan on jäänyt mielikuva, että euroviisuvoittobiisin täytyy olla menevä poppibiisi.[/QUOTE]

Mutta Irlantihan oli oikein menevä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28490545:
Suomi, Azerbaizan, Tanska, Belgia ja Valko-Venäjä. Siinä mun suosikit. Tais joku vielä olla, mutta ei muistu mieleen enää.
Samat mulla. Ja kun Suomea ei voinut äänestää, äänestin Azerbaizania.
 
[QUOTE="vieras";28490553]Samat mulla. Ja kun Suomea ei voinut äänestää, äänestin Azerbaizania.[/QUOTE]

Kerranki joku mun kanssa samaa mieltä. Yleensä mun suosikit eroo täysin muista.

Tästäkin ketjusta huomaa hyvin, miten ihmisillä on erilaisia makuja ja se on vaan hyvä asia :)
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
Kyllä tuo Irlanti voittaa Cascadan tanssibiisissä.
Mun lista ois (mun makuiset biisit, tiiän että joku Romania sinne kärkeen tulee ja kun tietyt maat äänestää yleensä aina toisiaan):

1. Ruotsi
2. Azerbaidzan
3. Tanska
4. Kreikka
5. Irlanti
6. Suomi
 

Yhteistyössä