Euroviisut-1.semifinaali 2010

  • Viestiketjun aloittaja fanitus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
miten se olikaan, onko vielä joku ihmeen jokerikortti/asiantuntijaraatimahdollisuus päästä finaaliin?

ei sillä että mä mitenkään tykkäisin tosta suomen piisistä, mutta ois se ny voinu jatkoon silti mennä vaikkei voittomahdollisuuksia olekaan...
eiku nää jatkoon menijät ratkes 50%:sti asiantuntijoiden perusteella
 
fanitus
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ärsyttävintä on se, että Turkki kuitenki pääsee, ja sitten mies kuittailee mulle :snotty:

Mutta mä kyllä rakastan maNgaa että sinänsä ei haittais vaikka ne pääsis.
Munkin mies tulee nyt kuittailee kuinka Kreikka pääs ja Suomi ei... himputti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
miten se olikaan, onko vielä joku ihmeen jokerikortti/asiantuntijaraatimahdollisuus päästä finaaliin?

ei sillä että mä mitenkään tykkäisin tosta suomen piisistä, mutta ois se ny voinu jatkoon silti mennä vaikkei voittomahdollisuuksia olekaan...
eiku nää jatkoon menijät ratkes 50%:sti asiantuntijoiden perusteella
aa okei, kiitti :)
 
vieras
Tuliskohan sekin vuosi joskus, kun finaaliin pääsijät ja voittajat valittais ihan sen kappaleen perusteella eikä sen perusteella, et paljonko on naapurimaita olemassa, jotka äänestää.
 
Makedonian ja Suomen kappaleet oli paljon parempia kuin esim. Venäjän ja Serbian... Ei mennyt tämä paikkajako kyllä nyt oikein.

Inhottaa ihan katsoa sitä finaalia kun se on niin paljon tylsempi ilman Suomea, ei se pisteidenjakokaan tunnu miltään kun ei samalla tavalla voi niitä pisteitä jännittää..
 
Pirpana
Joo siis niinhän se aina menee, että entisen Jugoslavian maat äänestävät toisiaan ja entisen Neuvostoliiton osat äänestävät toisiaan. Muut sitten jakavat ne paikat, jotka jää jäljelle.
 
höh
Esimerkiksi Kreikassa on arvioiden mukaan jopa 300 000 albaania, jotka luonnollisesti äänestää Albaniaa. Sen lisäksi Kreikassa on varmasti joitain kymmeniä tuhansia serbejä. Venäläissyntyisiä/venäläisiä asuu hyvin paljon kai Serbiassa, Virossa, (Puolassa??)... Siinähän noiden joidenkin maiden läpäisy perustuukin.
 
Khimaira
Näin sen Suomen viisukappaleen ekan kerran eilen ja olin ihan :eek: :| :/ :$ :ashamed:
Siis ihan hirveen kamala jollotus, yök yök. Ei ihme ettei pääsyt jatkoon - päinvastoin olisin ihmetellyt jos olisi päässyt jatkoon :snotty:
Eipä silti - Serbian renkutus oli vielä kamalampi ja jatkoon meni :kieh:
 

Yhteistyössä