**EUROVIISUT 2007**

sukulaku
Parhaita olivat (eilen) moldova,sveitsi,islanti,makedonia ja
serbia.
Mielestäni ruotsin kappale on mitäänsanomaton
ja toivon todella ettei voita!

Tänä vuonna voittaja saattaa olla täysi yllätys,esim.
moldova josta itse pidin... ;)
 
Harmittaa tuo,ettei Islanti päässy jatkoon... :/

Muutenkin nuo jatkoonpäässeet oli ihan kamalia osa.. Se Georgian kappale ja se eka mikä rumpulaulu olikaan :x

Onkohan nuista jatkoonmenijöistä luettavissa sellanen,ettei rokilla menestytäkkään tänä vuonna? <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:39 TaikaWiitta kirjoitti:
Mä en voi käsittää mitä upeeta Ruotsin viisussa on :eek: :ashamed:
Minusta se kuulosti joltakin vanhalta ennen tehdyltä kappaleelta. Niinkuin olisin sen jo aiemmin kuullu. :ashamed:
Aika hyvä se on, ei kuitenkaan mielestäni parhaimmasta päästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:31 Ellida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:39 TaikaWiitta kirjoitti:
Mä en voi käsittää mitä upeeta Ruotsin viisussa on :eek: :ashamed:
Minusta se kuulosti joltakin vanhalta ennen tehdyltä kappaleelta. Niinkuin olisin sen jo aiemmin kuullu. :ashamed:
Aika hyvä se on, ei kuitenkaan mielestäni parhaimmasta päästä.
Sama taalla, kuulostaa ihan 'tusinatavaralta'. Enka minakaan ymmarra sen hehkutusta, yleensa ruotsilla ollut paremmat biisit.
 
Kiiskis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:21 lemontree kirjoitti:
Kyllä,ehdottomasti paras vei voiton :) Ja tosiaan täysin pelkällä musiikilla :)
Jaa, en edes muista sitä laulua.
Kyllä lavashowhunkin vois vähän panostaa. Ihmettelen suuresti voittajaa. :\|
 
Kyllä minustakin hieno biisi voitti. Sen kun kuuntelee vielä silmätkiinni niin kuulostaa upealta.
Jotenkin tuntuu ,että viimevuoden Lordin voitto toi nyt viisuihin paljon erilaista musiikkia. Mä tykkäsin kovasti siitä Unkarin blues kappaleesta.
Mutta täys kiitos Suomelle hienoista viisuista ja varsinkin niille kaikille tuhansille vapaaehtoisille,jotka ahersi viisujen ja Helsingin pirskeiden kanssa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:36 vatruska kirjoitti:
Kyllä minustakin hieno biisi voitti. Sen kun kuuntelee vielä silmätkiinni niin kuulostaa upealta.
Jotenkin tuntuu ,että viimevuoden Lordin voitto toi nyt viisuihin paljon erilaista musiikkia. Mä tykkäsin kovasti siitä Unkarin blues kappaleesta.
Mutta täys kiitos Suomelle hienoista viisuista ja varsinkin niille kaikille tuhansille vapaaehtoisille,jotka ahersi viisujen ja Helsingin pirskeiden kanssa.
Minusta Lordin voitto piristi koko kisoja, varmaan sai lisää katsojia koko touhuun.
Hyvä kappale voitti! :flower:
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:31 Ellida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:39 TaikaWiitta kirjoitti:
Mä en voi käsittää mitä upeeta Ruotsin viisussa on :eek: :ashamed:
Minusta se kuulosti joltakin vanhalta ennen tehdyltä kappaleelta. Niinkuin olisin sen jo aiemmin kuullu. :ashamed:
Aika hyvä se on, ei kuitenkaan mielestäni parhaimmasta päästä.
itseasiassa viime viikolla oli viihdeuutisten verkkosivuilla juttua, et joku britti hemmo olis useampi vuosikymmen sitten tehnyt biisin jonka plagiaatti tää olis... siinä oli linkit molempiin, kuuntelin ne ja alku ainakin oli todella samanlainen...
 

Yhteistyössä