Euroviisut 2024 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI SEMI 1

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos nyt on tarkoitus juhlia abban voiton 50-vuotisjuhlaa ja herreysin nelikymppisiä niin melko ankeat on pippalot.
Joo, vasta eka semi mutta ei tässä ole mitään normaalia loistoa ja hyvää henkeä. Juontajat on jäykkiä kuin olisi talikko takapuolessa ja jotenkin kireitä ja se yhteishenki huutaa poissaoloaan.
Eikä ole kyllä esityksetkään mitenkään huikeita eikä ole sellaista show-meininkiä kenellekään.
Ehkä mahdollinen terrori-uhka pelottaa. Kisat Malmössa ja Israel osallistuu kisoihin...
 
vierailija
On kyllä tosi ankea meininki. Pelkkää vanhojen muistelua, ei mitään tunnelmaa. Onko mahdollisen turvallisuusuhan takia kaikki ylimääräinen karsittu pois? Vai onko Ruotsi vaan väsähtänyt järkkäämään viisuja, vaikka vängällä ne nytkin piti saada...
 
vierailija
Sama. Ihan kuin mun silmät ei pysyisi enää perässä.
Nää lavashowt on liian levottomia ja liikaa kikkailua esim kamerakulmilla. Yksinkertainen on kaunista. Tuli mieleen esim. se Serbian voittoesitys Helsingin viisuista 2007. Tosi simppeli esitys, joka sopi biisiin täydellisesti. Itse biisi korostuu paremmin, kun ei oo kaikkea ihme sälää esityksessä häiritsemässä. Ja tämä on nyt eka vuosi, kun havahdun tähän. Aiempina vuosina oon yleensä ihaillut mahdollisimman näyttäviä esityksiä. Ehkä se on tää ikä sitten.
 
vierailija
Nämä juontajat on tänä vuonna kyllä tosi kökköjä. Repliikit on aina ulkoa opeteltuja mutta nämä on ihan monotonisia ja jotenkin hätäisiä. Kiirekiirekiire.
Ja toinen mainostaa vielä olevansa näyttelijä. B-luokan ehkä.
 

Yhteistyössä