euroviisut

Pikkasen meikäl repes, kun tän päivän iltasanomist luin, että Kari Tapio on jatkossa.... :LOL: .... ei hyvää päivää sentään..... Mihin tää mahtaakaan johtaa, kun ekaks oli Lordi, sitten Hanna Pakarinen ja nyt jos vaikka valittais Kari Tapio!!! :LOL: ( anteeks, on vaan pakko nauraa, ihan julkisesti ja ääneen! )
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Pikkasen meikäl repes, kun tän päivän iltasanomist luin, että Kari Tapio on jatkossa.... :LOL: .... ei hyvää päivää sentään..... Mihin tää mahtaakaan johtaa, kun ekaks oli Lordi, sitten Hanna Pakarinen ja nyt jos vaikka valittais Kari Tapio!!! :LOL: ( anteeks, on vaan pakko nauraa, ihan julkisesti ja ääneen! )

no, tänään oli sitten viimenen alkukarsinta ja kyllä oli niin surkeeta että tuo siun mainitsemas Kari Tapio alkaa olla listalla jo korkeella ;)
 
Minä olen niin monen kaikkiruokainen musiikin suhteen että ne kaikki 3 superjatkoon päässyttä olivat suosikkejani :D että naurakaa pois vaan, ei kiusaa yhtään! Kari Tapio on muuten meillä iso kansan suosikki! Eikä se ihan turha setä ole musiikin alalla, sanokaa mitä sanotte B) En minäkään häntä vielä kersana ymmärtänyt, mutta nyt jo ihan aikuisena naisena olen huomannut kuinka mahtava ääni ja taito tällä ihmisellä onkaan, olen siis ällistynyt kun heräsin tähän asiaan muutama vuosi sitten!

Mutta paras noista pääsi edustamaan nyt sitten suomea. Tätä mieltä olen koska tuo on sentyylinen kappale mikä puree varmasti! Ainoa mikä vähän mietityttää että miten ulkomaalaiset ottavat tuon suomenkielen :/ Siihen se voipi kyllä kaatua.
 
Teräsbetonissa on ainakin asenne kohdallaan, joten oikea esiintyjä tuli valittua kisaan. Kielimuuriin saattaapi kaatua menestys, mutta kyllä TB silti niittää Suomelle mainetta ja kunniaa.. Olen tosi iloinen ettei matkaan lähde Kari Tapio, sorry vaan kaikki hänen fanit.
 

Yhteistyössä