Evästä rannalle?

Ja taas rantsuun! :cool:

Lähdetään tänään rantsuretkelle vähän kauemmas ja eväitä mietin. Yleensä mulla on mukana esim. eväsleipiä, vesimelonia, viinirypäleitä, mansikoita, kirsikoita, vettä, mehua, suolatikkuja... Mut nyt olis kiva, jos keksisi myös jotain vähän "ruokaisempaa" mukaan.

Onks ideoita? JA kertokaahan mitä te otatte mukaan rannalle, jos vaikka sais vaihtelua muutenkin =)
 
Minä paistan niitä esipaistettuja patonkeja, halkaisen puoliksi (jätän päistä kiinni, niinkuin vene). Paistan kanasuikaileita, sekaan maustettu tuorejuusto. Sitä väliin kera salaatin, tomaatti - ja kurkkusiivujen. folio ympärille ja kylmälaukkuun jossa jäädytettyjä pillimehuja kylmäkalleina, kestää kulmänä koko päivän. Toki kannattaa pitää mukana myös valmiiksi sulaa juomaa reilusti

muoks. muista esijäähdyttää patongit pakastimessa/jääkaapissa ennen kylmälaukkuun laittoa
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtelee päivittäin
Oon tehnyt pakkaseen pieniä kasvis- ja lihapiirakoita, pasteijoita, minipizzoja, kebakoita, lihapullia jne. Niitä on helppo napata mukaan, joku salaatti lisukkeeksi ja marjoja tai hedelmiä.
Esim. tänään oli rasia pensasmustikoita, rasia minitomaatteja, pussi naposteluporkkanoita ja rasia nakkipiiloja.
 
Oi eiii
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30110659:
Minä paistan niitä esipaistettuja patonkeja, halkaisen puoliksi (jätän päistä kiinni, niinkuin vene). Paistan kanasuikaileita, sekaan maustettu tuorejuusto. Sitä väliin kera salaatin, tomaatti - ja kurkkusiivujen. folio ympärille ja kylmälaukkuun jossa jäädytettyjä pillimehuja kylmäkalleina, kestää kulmänä koko päivän. Toki kannattaa pitää mukana myös valmiiksi sulaa juomaa reilusti

muoks. muista esijäähdyttää patongit pakastimessa/jääkaapissa ennen kylmälaukkuun laittoa
Tuolla tavalla ne näyttää pimpiltä :(
 

Yhteistyössä