ex-vaimo otti s**hin samalla kun tekstasin tyttöystävälle

  • Viestiketjun aloittaja nautein
  • Ensimmäinen viesti
Härrrmaana
Laitoit exä-rukka varmaan mulle haukkuma tekstaria samalla, kun uusi uhrisi otti suikkiin sulta. Fantasioit, että se olisin minä.
En koske pieneen, likaiseen kulliisi enää tikullakaan :D
Anna uuden naisesi niellä nyt kunnolla, myös valheet ja syyttelyt ja kaikki- myös se paska mitä sietä pikku kepistä tulee :)
 
Ex-vaimo vastaa
Otin yhden ainoan kerran (säälistä) ap:lta suihin avioliittomme aikana. Hän laittoi samalla tekstarin minulle, kuvitellen että hänen nuoruuden rakkaus ottaa suihin häneltä samalla kun hän kirjoittaa vaimolleen :( Se kiihotti häntä ja hänelle kehittyi pakkomielle siitä. Hän jankkasi taukoamatta tästä, unissaankin. Minkään muun laiseen seksiin hän ei enää kyennyt.

Avioliittomme hajosi siihen, kun hän fantasioi jatkuvasti suihin otosta samalla, kun lähettää tekstiviestejä. Kuka tahansa olisi kelvannut lopulta suihinottajaksi ja tekstiviestin vastaanottajaksi. esim. naapurin mummo olisi voinut ottaa suihin, kun hän olisi lähettänyt viestiä omalle äidilleen :/
 
HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30213726:
:LOL:

Hoitelen miestäni hänen ajaessa autoa... ai niin mutta sitä ei laskettu, en ole ex, enkä tyttöystävä:whistle:
Tosiaan toivon ettei oo totta.
Meinaan saattaa miehen keskittyminen ajamiseen hieman häiriintyä. Lasken tämän yhtä pahaksi kuin esim. kännissä ajamisen.
 

Yhteistyössä