exän kaipuu....

millä hel...tillä mä pääsen 10 vuoden takaisen suhteen yli....?tä on kerrassaan kurjaa, meillä on ollu seksisessioita sen jälkeen ja molemmat ollaan perheellisiä eikä siis kovin helposti yhteen mennä, tuskin koskaan..! Nyt se pitää lakkoa, ei vastaa mun viesteihin enkä uskalla soittaa...hitto ku ottaa aivoon!!
 
Pullukka23
Kannattaisi lopettaa sen exän tapailu kokonaan. Ja miettiä samalla, mikä sinulle on todella tärkeää ja vielä, että miltä tuntuisi jos miehesi kävisi vieraissa :/
 
Känkkä79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2004 klo 07:44 Pullukka23 kirjoitti:
Kannattaisi lopettaa sen exän tapailu kokonaan. Ja miettiä samalla, mikä sinulle on todella tärkeää ja vielä, että miltä tuntuisi jos miehesi kävisi vieraissa :/
just näin! :/
 
Niin no meidän taustoja ette tiedä eli omassa suhteessa ei asiat hyvin, oma mies on epäluotettava ja lohtua oon kaiketi hakenut tästä exästä ja nyt kun sekin mättää niin olen aika down. Tekis mieli haistattaa sille päin naamaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2004 klo 12:06 vieras kirjoitti:
Niin no meidän taustoja ette tiedä eli omassa suhteessa ei asiat hyvin, oma mies on epäluotettava ja lohtua oon kaiketi hakenut tästä exästä ja nyt kun sekin mättää niin olen aika down. Tekis mieli haistattaa sille päin naamaa.
Jos mies on epäluotettava etkä ole onnellinen suhteessa miksi olet siinä suhteessa yhä? Vai kuvitteletko tilanteen muuttuvan itsellään, sillä aikaa kun molemmat petätte toisianne tavalla tai toisella? Ei tuo ole puolustus. Jos sitä suhdetta ei kumpikaan (ilmeisesti) yritä saada toimimaan, miksi jatkaa? Eroaisitte mieluummin niin voisit ehkä löytää onnen... jonkun ihan uuden ihmisen kanssa.

 
Eufrosiina
Täällä aina tuntuu että moralisoidaan ja 'neuvotaan' oikeille urille ihmisiä.. asiat nyt vaan ei ole niin yksinkertaisia miltä ne näyttää.. kuka on sanonut että rakkaus voi rajoittua vain yhteen ihmiseen kerrallaan?? Rakkaushan on ääretön käsite!! Se mitä sillä etuoikeudella sitten tekee jos on tyyppi joka pystyy rakkauteen enemmän kuin yhden ihmisen verran, on eri asia! Yhteiskunta tulee aina paheksumaan sitä asiaa, ja harva pystyy avoimiin suhteisiin kun ihmisen tunne-elämä on edelleenkin vuosisatojen kehityksestä huolimatta aivan neandertaali-tasolla kun puhutaan rakkaudesta ja mustasukkaisuudesta.. Tuossa tilanteessa jos exä pitää taukoa, on hänellä ilmeisesti etäisyyden ottaminen käynnissä ja miksi hän sitä etäisyyttä haluaa, johtuu jostakin asiasta joka on vaikeaa tässä teidän jutussanne.. ei ole helppoa olla se toinen! Asioista pitäisi aina pystyä puhumaan, mutta tässä tapauksessa se tietysti on vaikeaa kun olette jo antautuneet välilä tunteidenne vietäviksi.. Tunteisiin teillä on aina lupa, mutta tekoihin ei! Ja se ei ole helppoa ja ehkä siksi exäsi haluaa sitä etäisyyttä nyt! Kun sitä arkipäivääkin on elettävä niin ihan pelkästään omien halujen mukaan ei voi toimia.. jaksamista sinulle, mitä ikinä haluatkin sitten tehdä, kaikki ratkaisut ovat sinun ja jokainen tekee kuitenkin aina niin kuin itse haluaa, vaikka me täällä sanoisimme mitä tahansa!!
 
ihmis suhteet on niin vaikeita! mulla on ollu vähän samantapanen tilanne,tuntuuaina kun on vaikeeta ettei kellään muulla voi olla asiat näin sekasi..toisaalta joa ajattelee oikeen kliseiseti kaikkihan on mahdollista? mulla on nyt just vähän aikaa sit ollu kolme miestä kierrossa(yks niistä nykynen/ex??) kolme vuotta pian tunnettu ja 1 vuotias tyttö saatu aikaseks mut joku on ettei osata olla yhes eikä erikseen,viikko sit tää ex tuli kattoo lastamme ja sillä reissulla on vieläkin vaikka mä olin kaula pureskeltuna morkkiksissa kotona..me vaan jotenki rakastetaan toisiamme ja tuntuu et miten fiksuja ne ihmiset on ketkä eroo ja ne tosiaan sillon eroo eikä pidä täällästä vetkuttelu mikä ei muutakun pahenna tai paranna asioita?? :whistle: anna asioiden mennä omalla painollaan..sillon ei tarvi tehä tai miettiä mitään turhaa...
 

Yhteistyössä