FACEBOOK asiaa

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22777178:
Viitiskö joku jelppiä? Miten naamakirjassa saa seinäkirjotukset näkymättömiksi joiltain ihmisiltä?
Tarkoitatko ihan kaikkia kirjoituksia? siitä en tiiä, mutta kun poistamalla heidät kaverilistalta. Mutta uudet kirjotukset yms. saat niin että painat siitä lukon kuvasta oman tekstisi alla, ennen julkaisua ja sieltä saat blokattua tietyt ihmiset pois, tai sitten niin että näkyy vaan tietyille.
 
"vieras"
estät sen henkilön näkemästä sun seinäkirjotuksia sieltä yksityisyysasetusten puolelta jos haluat ettei nää ollenkaan sun seinää. tai sitten valitset joka kerta kun kirjotat seinälles jotain, että keille haluat sen näkyvän tai keiltä haluat piilottaa. mulla on käytössä myös erilaiset listat esim. sukulaisille jos haluan jakaa jotain minkä vaan sukulaiset saa tietää.
 
"vieras"
Rouva Rajatapaus: ap nyt ei kuitenkaan tarkoittanut sitä että miten saa jonkun tietyn henkilön kirjotukset piiloon vai miten saa OMAT kirjoituksensa piiloon siltä tietyltä tyypiltä :)
 
[QUOTE="vieras";22777266]Rouva Rajatapaus: ap nyt ei kuitenkaan tarkoittanut sitä että miten saa jonkun tietyn henkilön kirjotukset piiloon vai miten saa OMAT kirjoituksensa piiloon siltä tietyltä tyypiltä :)[/QUOTE]Joo, siis nyt tajusin että luin huolimattamasti. Ap, sorry!:)
 
"vieras"
noniin, eli käyttäjätili -> yksityisyysasetukset -> muokkaa asetuksia ->
- asiat joita jaan -> tästä kohdin voit valita käyttäjän jolta haluat tilapäivitykset estää
- asiat joita muut jakavat -> tästä voit valita käyttäjän jolta haluat estää kaikki kavereidesi seinällesi kirjoittamat asiat

noihin kohtiin kun laitat sieltä jokaisen kohdalta muokkaa-valikosta nimen niin ei näe mitään sun seinää enää.
 
Aa kas, pitäisi koko seinä piilottaa? Tuolla mun ohjeella saat piiloitettua omat julkaisusi ja tilanpäivitykset sun muut. Noh, alempana tuolla sivulla on kohta "voi nähdä kaverien seinäkirjoitukset", samalla tavalla oikealla olevasta valikosta voi valita muokkaa ja lisätä ko. ihmisen nimen, ettei näe niitäkään.
 
"vieras"
Saa laitettua, tekee kaverilistan ja estää niitä kavereita näkemästä seinän: Ketkä saa nähdä julkaisut, kaverit paitsi "ryhmä".

Helpompaa tosin poistaa niitä ihmisiä keiden ei halua lukevan sinun juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22777332:
Saanko mä jostain tehtyä sellaisen kaveriryhmän joka voi nähdä seinäni ja sitten sen toisen ryhmän joka ei voi lukea niitä seinäkirjotuksia?
Kun ei pää toimi lasten riekkuessa vieressä :ashamed:
Klikkaa tuota linkkiä, minkä pistin. Siellä sitten selkeät kohdat. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22777332:
Saanko mä jostain tehtyä sellaisen kaveriryhmän joka voi nähdä seinäni ja sitten sen toisen ryhmän joka ei voi lukea niitä seinäkirjotuksia?
Kun ei pää toimi lasten riekkuessa vieressä :ashamed:
sä saat tehtyä sen tuolta samoista paikoista mistä kirjotin sulle jo ohjeet. voit valita sinne ne ihmiset sieltä muokkaa-toiminnon kautta, joiden et halua lukevan ja näkevän sun seinäkirjotuksia. mulla oli yhteen aikaan noin koska huomasin että eräs oikeen kyttäs mitä mä teen. sit loppu kyttäämiset kun rupesin vetämään kaikki tilat överiksi ja eräs kaverinikin vielä auttoi mua siinä :D
 
"harmaa"
mitä järkee? miks pidät ne sun kamuina sielä sitte edes? Ne ei pysty edes kirjottaa sun seinällä... juu et tätä kysynyt :( mut hokasin eilen et mun yks kamu oli tehnyt noin.. en näe sen seinää.. mä en tajua miks ei oo edes hirveen kauaa ku sielä puhuttiin... mietin et poistaisinko sen sitte kokonaan kavereista vai mitä..
 
"vieras"
[QUOTE="harmaa";22777400]mitä järkee? miks pidät ne sun kamuina sielä sitte edes? Ne ei pysty edes kirjottaa sun seinällä... juu et tätä kysynyt :( mut hokasin eilen et mun yks kamu oli tehnyt noin.. en näe sen seinää.. mä en tajua miks ei oo edes hirveen kauaa ku sielä puhuttiin... mietin et poistaisinko sen sitte kokonaan kavereista vai mitä..[/QUOTE]

älä huoli, ei välttämättä kyse ole siittä että sun kaveris on piilottanu seinänsä sulta. mulla oli seinä ns. lukossa jonkun aikaa kun vaihdoin siihen uuteen profiiliin. jotku kaverit ei nähneet sitä ja jotku ei saaneet kirjotettua mitään vaikka näkivätkin. ja mitään muutoksia en ollu tehny yksityisyysasetuksiin, otin vaan sen uuden profiilin käyttöön.

tai sitten sun kaverillas voi olla joku syy siihen miksei hän halua näyttää seinäänsä. voi olla että esim. putsaa sitä ja on sulkenu sen ihan kaikilta siksi aikaa kun on saanu putsattua.
 

Yhteistyössä