Facebook - hymiöt

  • Viestiketjun aloittaja hymiö
  • Ensimmäinen viesti
pinnkkkkkuuuuu
[QUOTE="minä";23370918]toimiiks jollain se pingu? en saa toimimaan ja mietin et oonko se vaan mä, joka ei osaa :p
Niin ja noista nuoteista, en saa toimimaan läppärillä, jossa ei oo erikseen numbadii..

Eipä muuta.[/QUOTE]


Eli noissa ohjeissa on ollut vika, pingun oikea ohje on tässä: <(") < nuo keskimmäiset yläpilkut tulee siis shift+2 ! minulla ainakin toimii
 
aksa
:) – Hymynaama
:( – Surunaama
:p – Kielisuusta
:D – Nauraa
:O – omg
;) – wink wink
8) – cool
8| – Aurinkolasit
B) – Silmälasit
:mad: – Vihainen
:\ – eh
:’( – Kyynel
3:) – Paholainen
O:) – Enkeli
:-* – Pusu
<3 – Sydän (toimii muussakin kun chätissä)
^_^ – Onnellinen
-_- – Aasialainen / Unelias
o_O – W00t
>:eek: – Suuttunut
:v – pac man
:3 – Yrittää pidätellä naurua/ paha olo
:|] – Robotti
:putnam: – Random Dude (Chris Putnam*)
(^^^) – Haikala
<(“) – Pingu
:42: – vastaus kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta
 
mä vaaaaaa <3
lihavoituksen saaa ku tekee tähdet molemmille puolille ja kirjotaa esim *lihavoitus* ja alleviivauksen saaa kun laitaa ala viivat molemmille puolille esim _alleviivaus_
 
"Kaija"
Läppäreissäkin on yleensä numpad, vaikka se ei olisikaan "erillisenä" oikeassa laidassa. Kun otat silmän käteen, ja katsot, huomaat, että osassa näppäimistön oikean laidan kirjainnäppäimiä on myös numerot: se on se numpad. Se saadaan käyttöön painamalla ensin jotain toista näppäintä; en ole varma, voisiko se olla esim. fn-näppäin. Sitten saa ne nuotit ja muutkin vastaavat toimimaan.
 
"Tietäjä"
[QUOTE="booster";22497889]ei näköjään toimi kuvat tääl, mut alt pohjassa ja numpadistä 14 on kaksoisnuotti ja alt pohjassa ja numpadistä 13 on normaali nuotti[/QUOTE]

Jotenkin repesin tolle "kaksoisnuotille" eiks se oo tunnetusti titi-nuotti?
Itr oon soittanut viulua jtn 4 vuotta, ja toi on sille yleinen nimi. ? alt + 13 Eikä toi oo kai se tavallinen nuptti.. Se missä on se juttu sen päässä. Se on titinuotti, niinkun ? alt + 14 sen laittaa puoliks tulee tommonen. Kaks titi eli neljä puolikasta titinuottia on taas se neljäsosanuotti, eli se yleisin :)
Älkää valittako :mad:
 

Yhteistyössä