facebook ja kiertävä statuspäivitys

  • Viestiketjun aloittaja "Karita"
  • Ensimmäinen viesti
"Viikuna"
Englannista käännetty, kuten varmaan aika moni näistä, tässä se englanninkielinen ratkaisu:

MONTH
January: 1 week
February: 2 weeks
March: 3 weeks
April: 4 weeks
May: 6 weeks
June: 8 weeks
July: 10 weeks
August: 12 weeks
September: 13 weeks
October: 14 weeks
November: 16 weeks
December: 18 weeks

DATE
1: Skittles
2: Starburst
3: Kit-Kats
4: M&M’s
5: Galaxy
6: Crunchies
7: Dairy Milk
8: Lollipops
9: Peanut Butter Cups
10: Meat Balls
11: Twizzlers
12: Bubble Gum
13: Hershey’s Kisses
14: Chocolate Mints
15: Twix
16: Resse’s Fastbreak
17: Fudge
18: Cherry Jello
19: Milky Way
20: Pickles
21: Creme Eggs
22: Skittles
23: Gummy Bears
24: Gummy Worms
25: Strawberry Pop Tarts
26: Starburst
27: Mini Eggs
28: Kit-Kat Chunkies
29: Double Chocolate Chip Crunchy Cookies
30: Smarties
31: Chocolate Cake

Olevinaan tarkoitus nostaa rintasyöpätietoisuutta, joskin jää kaikille epäselväksi, miten se muka tämän avulla tapahtuu.

Turhia tuollaiset, todellakin.
 
Vaikuttaapa tyhmältä, itse en tollasten asioiden kanssa leikkisi. Tai siis oishan kauheeta et jotkut jo onnittelis ja sit sanosinki et tää oli tämmönen facebook-juttu. En koskaan osallistu mihinkään näihin kiertäviin statuksiin.
 
"Lilith"
Paljastin koko jutun profiilissani samantein. Hävetti kun kavereitani onniteltiin tuleva perheenjäsenen johdosta. Ei tämä asia mun mielestä saa olla pilailun ja leikin asia. Miten tämä edes rintasyöpätietoutta edistää?
 
[QUOTE="Lilith";24663383]Paljastin koko jutun profiilissani samantein. Hävetti kun kavereitani onniteltiin tuleva perheenjäsenen johdosta. Ei tämä asia mun mielestä saa olla pilailun ja leikin asia. Miten tämä edes rintasyöpätietoutta edistää?[/QUOTE]

Joo en mäkään käsitä.
Nolottaa katsoo kun kaverit laittaa nuita päivityksiä ja niihin sitten ihmiset kommentoi tyyliin "Ai ootsä taas raskaana, Onnea hirveesti!!" :D
 

Yhteistyössä