facebook sucks

  • Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti
"minä vain"
Ja tekisi mieli lopettaa koko tili:
Ihmiset kehuskelee olemattomilla asioilla kuten kokkailuillaan, siivoiluillaan, lasten menestyksellä, urheiluillaan jne. Muutenkin yrittävät antaa ruusuisen kuvan elämästään..

Ihmiset onnittelevat muodon vuoksi toisiaan kun on synttärit.

Muiden päivitykset saavat oman elämän tuntumaan paljon tylsemmältä; kavereita ei ole kuten muilla, harva tykkää päivityksistäsi jne.

Elämä olisi paljon mukavampaa kun kavereilta tulisi esim. Tekstareita yleisten face-päivitysten sijaan.

Suurin osa kavereista ei ikinä kommentoi mitään vaan salaa seuraa muiden juttuja.

Miksi en lopeta koko tiliä? Siksi, että facen kautta saa hyvin yhteyden kavereihin ja esim kirpparit on hyvä juttu.
 
"vieras"
Lopeta se tili. Kyllä se vähän kirpaisi aluksi, kun tajusi että yhteydenpito kavereihin lähes kuoli. Ei juuri kukaan enää jaksa soitella tai laittaa sähköpostia, kun on kerran Facebook. Skype tms. harvemmin käytössä.

Tästä huolimatta suosittelen koko tilin jäädyttämistä, statuspäivitysten murehtiminen loppuu siihen paikkaan mistä vapaus alkaa. :D Voithan laittaa haluamillesi kavereille ensin viestin jossa vielä mainitset miten haluat jatkossa pitää yhteyttä.
 
Mä en ole facebookissa, en ole ikinä ollutkaan. Ehkä just ton takia. Tuntuu, että porukat elää ihan facebookelämää, joillain tutuilla se on jopa ihan muuta, kuin mitä todellinen elämä on.
Unohtaakohan ne, et osa (suurin osa?)niistä facebookkamuistakin tuntee heidät ihan IRL ja näkee läpi näistä siivosin koko talon, jumppasin kolme tuntia, kokkasin kolmen ruokalajin illallisen, hankin pullon parasta italialaista punkkua ja harrastin jumalaista seksiä, kolmesti tän vuorokauden aikana- jutuista...

Mutta tosiaan, jos nyppii, niin anna olla. Mullakin on vielä kavereita, faikken facebookissa olekaan :)
 

Yhteistyössä