facebook..

Facebook tuntuu olevan päivän sana kun iltapäivälehtiä lukee. Onkos täällä meidän ikäisissä muita kuin minä, jotka ko. ohjelmaa aktiivisesti käyttää? Itse tunnustan jonkin verran koukuttuneeni siihen :ashamed:
 
Aika vasta kuulin eka kerran koko jutusta. Koko muu suvun porukka siellä kuulemma pyörii :ashamed: Itse käväisin kurkkimassa, mutta ei oo mulla kovin hyvä tuo englannin kielen taito. Taitaa jäädä väliin tämä harrastus. Idea on kyllä hauska; ei tartte tietää joka ihmisen sähköpostiosoitetta.
 
Oon siellä, kun hyvä kaveri kutsui, mutta en kerkiä tutkii tarkemmin. Haluaisin keretä mieluummin henk.koht. emailit lähetettyä kavereille, enpä ole saanut pitkään aikaan kirjoitettua kuulumisia heille. Olisi varmaan hauska, jos olisi aikaa enemmän.
 
Kyllä mä sen aina käyn vilkasemassa kun netissä käyn, samalla tavalla kuin sähköpostin. Alkuun olin oikeinkin aktiivinen, nyt vähän into laantuntut... Enkuntaito kyllä kohenee roimasti, eli on siitä jotain hyötyäkin!
 
khf
Joo kyllähän tuolta mun pärstä löytyy... aika alkuvaiheessa vasta kovin kauaa ei oo kun tutustuin siihen.. ja samma här meikäläisen kielitaidoilla on aika hankala paikka.. mut sillon tällön käyn siellä kurkkimassa.
 

Yhteistyössä