Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

  • Viestiketjun aloittaja "hehee"
  • Ensimmäinen viesti
tosielämän bigbrother
[QUOTE="vieras";25246976]No minä ainakin olen poistanut seinältäni kaikki paitsi uusimmat statusjutut, joten eipä siinä mitään ylimääräistä näy, kun ei muutenkaan voi selata mihinkään vuoteen 2008 asti.[/QUOTE]

Paitsi ettei ne ikinä sieltä häviä...mulla oli tullut ne poistetutkin takaisin sivulle...aikajanaa odotellessa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tosielämän bigbrother;25246983:
Paitsi ettei ne ikinä sieltä häviä...mulla oli tullut ne poistetutkin takaisin sivulle...aikajanaa odotellessa.
No eipä ole mulla koskaan tullut mitään poistettuja viestejä seinälleni. Seinälläni näkyvät aina vain noin kuukauden sisällä tapahtuneet tapahtumat. Muut poistan. Ja hyvin on toiminut.
 
"vieras"
[QUOTE="betty";25246998]Miten inboxista saa viestit poistettua???? :O
Menee vaan arkistoon...[/QUOTE]

Klikkaat sen viestiketjun auki. Sitten menet kohtaan "toimet" ja sieltä poista viestit.
 
tosielämän bigbrother
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25247114:
muutama viesti näytti karanneen seinälle, mut ei mitään vakavaa. vois olla nolompi jos mun ja miesystävän jutut karkais sinne :snotty:
Nojooh...ei itselläkään ollut vakavempia, mutta kaverilla oli melkoista tekstiä siellä..Tuli vaan mieleen että mitäs muuta sieltä voikaan vielä paljastua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tosielämän bigbrother;25247136:
Nojooh...ei itselläkään ollut vakavempia, mutta kaverilla oli melkoista tekstiä siellä..Tuli vaan mieleen että mitäs muuta sieltä voikaan vielä paljastua?
kostautuu tuo kun muuttelevat sitä koko ajan. henk koht en pidä siitä aikajana jutusta, mut jospa senkin saa pois jostain niinkuin sen päivittyvän sivupalkinkin aikaisemmin.
 
"vieras"
Piti käydä ihan katsomassa, ei mun seinälle ainakaan ole ilmestynyt viestejä näkyviin vaikka rullailin koko 2000-luvun tapahtumat. Enkä nähnyt muidenkaan sivuilla viestejä. Eipä silti, ei hävettäisi vaikka viestit näkyisikin. Ei siellä mitään nolottavaa ole.
 
näin
Kuka jaksaa selata toisten profiileja vuoteen -08? :eek: Minen jaksa ees omaa, jos jotaki kiinnostaa ikivanhat jutut ni sieltäpä lukee.
No sitten kun timeline-palvelu on käytössä niin eipähän tarvii rullata...senkun klikkaa vuotta 2008. Hienoa jos itse et ole chatissa jutellut mitään arkaluontoista.. Veikkaan että aika moni on ja saattaapi lävähtää jonkin verran skeidaa tuulettimeen sen myötä.
 
Tölli
Juuri tästä syystä itse en käytä Facebookia. Se on ilmaispalvelu, jonka yksityisyydensuoja on lähes olematon. Mielestäni FB:n käyttö on okei, jos sillä välillä kysyy kuulumisia vanhoitla tutuilta, mutta sen käyttäminen mailina ja chattina ja ties mitä on vaan typerää, koska yksityisyydensuoja on mitä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tölli;25247425:
Juuri tästä syystä itse en käytä Facebookia. Se on ilmaispalvelu, jonka yksityisyydensuoja on lähes olematon. Mielestäni FB:n käyttö on okei, jos sillä välillä kysyy kuulumisia vanhoitla tutuilta, mutta sen käyttäminen mailina ja chattina ja ties mitä on vaan typerää, koska yksityisyydensuoja on mitä on.
Mäkin kyl hoidan puhelimitse ne arkaluontoisimmat jutut, mut joskus joutunu sitä kautta pari juttuu purkaan... Tosin, suojelin myös muita poistamal parit viestit, ei kaikkien tarvi tietää mitä ne aattelee mistäkin :p
 

Yhteistyössä