Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

  • Viestiketjun aloittaja "hehee"
  • Ensimmäinen viesti
2010
"Ei se paljon auta kun omalta seinältä poistelee..Kavereitten seinällä näkyy kuitenkin omat kirjoitukset!! " Nekin poistuu, kun poistat ne kaikki mitä sun seinältä näkyy.
 
näin
"Ei se paljon auta kun omalta seinältä poistelee..Kavereitten seinällä näkyy kuitenkin omat kirjoitukset!! " Nekin poistuu, kun poistat ne kaikki mitä sun seinältä näkyy.
Kokeileppa seuraavaa. Tyhjennä seinäsi aivan tyhjäksi. Sillein että siellä ei näy mitään.

Sitten mene jonkun ystäväsi fb:llä katsomaan omaa seinääsi. Yllättäen siellä onkin tavaraa...
 
truebb
[QUOTE="vieras";25247608]Kyllä ne mun viesteistä ainakin poistamisella häviää. Eikä yhtään yksityisviestiä ole minulla mihinkään julki pamahtanut.[/QUOTE]

Mullakin hävisi vuosi sitten...mutta ne on tullut takaisin kun satuin selaamaan! ja mulla on yksityisiä viestejä julki. Ole onnellinen ettei sinulla ole mutta ei tarvitse väittää että kun sinulla ei ole niin ei voi muillakaan olla..:(
 
"Mies"
Paras keino on lopettaa koko paska. Poistat tilisi, olet kaksi viikkoa kirjautumatta ja kas! Sinne meni, niinkuin et olisi ikinä käynytkään.

Aivan kuten oikeassa elämässäkin käy.
 
"Mies"
[QUOTE="Mies";25247636]Paras keino on lopettaa koko paska. Poistat tilisi, olet kaksi viikkoa kirjautumatta ja kas! Sinne meni, niinkuin et olisi ikinä käynytkään.

Aivan kuten oikeassa elämässäkin käy.[/QUOTE]

Taidan olla taas päissäni. Siis "oikeassakin elämässä"
 
....
Ei auta viestiketjujen poistelu. Itse poistin, ja silti asiat on toisten seinillä. Omallani myös. Kaikilla oli keneltä läräsin.
Ja myös tilapäivitykset tältä ajalta ja myöhäisemmältä on poistunut, joten montaa klikkausta ei keneltäkään tarvinnut tehdä päästäkseen tuohon yksityisviestijanaan.
Onneksi ei ole tullut mitään maata kaatavaa juteltua.
 
"vieras"
Ei auta viestiketjujen poistelu. Itse poistin, ja silti asiat on toisten seinillä. Omallani myös. Kaikilla oli keneltä läräsin.
Ja myös tilapäivitykset tältä ajalta ja myöhäisemmältä on poistunut, joten montaa klikkausta ei keneltäkään tarvinnut tehdä päästäkseen tuohon yksityisviestijanaan.
Onneksi ei ole tullut mitään maata kaatavaa juteltua.
Siis mikä yksityisviestijana? :O Ja mistä sen saa näkyviin?
 
.....
[QUOTE="vieras";25247794]Siis mikä yksityisviestijana? :O Ja mistä sen saa näkyviin?[/QUOTE]

Selaat seinääsi aina tuohon 2009 vuosilukuun asti. Siellä näkyy ihan kuin ne olisi kirjoitettu seinällesi. Henkilö joka on kirjoittanut ja viesti. Omia vastauksia ei näy, ne näkyy sitten sen seinällä kenen kanssa olet jutellut.
Siis ikäänkuin keskustelu olisi alunperinkin käyty julkisesti.
 
"abc"
Jep jep, niinpä oli mullakin niitä siellä. Siis mun seinällä näkyi vain mitä kaverit olivat kirjoittaneet minulle.
Eli nyt täytyy katsoa ne kaverit kenelle mä olen kirjoittanut ja pyytää niitä sitten poistamaan niitä.
Oi kuinka ihanaa....kele sentään!
 
marys
Siis apua, en mä ikinä oo ajatellut että tolleen voisi käydä!? :eek: Mulla on kyllä niin arkaluontoisiakin viestikeskusteluja siellä että jos ne tulee julki (etenkin yhdelle ihmiselle) niin en poistu kotoa enää ikinä. o_o Mulla ei kyllä vielä ole tullut tota Timeline-juttua, eli en edes ymmärrä miten ja missä ne siellä näkyy. Pitää kai alkaa poistella viestejä, kai ehdin jos joulupäivänä uudistus vasta tulee maailmanlaajuiseksi..
 
"Glory"
Ja minä kans.
Molemmilla hieman sellainen "korville lyöty" olo kun on (mulla ainakin) ollut pientä flirttiä siel, ja luulenpa et niin on ollu miiehellänikin.
Mut molemmat deletoitiin fb tili, eikä me nyt ainakaan nähdä omien munauksia.
Huh, huh.
 
oo-o
Siis apua, en mä ikinä oo ajatellut että tolleen voisi käydä!? :eek: Mulla on kyllä niin arkaluontoisiakin viestikeskusteluja siellä että jos ne tulee julki (etenkin yhdelle ihmiselle) niin en poistu kotoa enää ikinä. o_o Mulla ei kyllä vielä ole tullut tota Timeline-juttua, eli en edes ymmärrä miten ja missä ne siellä näkyy. Pitää kai alkaa poistella viestejä, kai ehdin jos joulupäivänä uudistus vasta tulee maailmanlaajuiseksi..
ota se timeline nyt jo käyttöön..Miltä vuosilta teidän viestit on näkynyt? liityin 2009 vasta niin näkyykö senkin jälkeen kirjotetut viestit?
 
.....
Yksityisasetuksista saa laitettua ne sillee että vain sinä näet ne...mulla ei onneks ollu mitään yksityisviestejä seinällä...kävin kaikki läpi..eikä menny kun vajaa 4 tuntii :D
 
"Neith"
Yksityisasetuksista saa laitettua ne sillee että vain sinä näet ne...mulla ei onneks ollu mitään yksityisviestejä seinällä...kävin kaikki läpi..eikä menny kun vajaa 4 tuntii :D
itseasiassa ei kyl saanu.. koitin kyllä :D kaikki muu mulla näkyy vain kavereille tai sitten vielä rajatummin, mutta nuo viestit näkyi kavereiden kavereille.. eikä sitä saanut muutettua..
 
"viivi"
OHJE SIIHEN, MITEN SAAT CHAT- JA INBOX-VIESTIT POIS KAIKKIEN NÄKYVILTÄ AIKAJANALTA:
yksityisyysasetukset -> yhteydenoton asetukset -> kuka voi nähdä muiden julkaisut aikajanallasi -> "vain minä".

Oletuksena ne näkyvät kaikille kavereillesi. Ja kivana joulubonuksena: eivät vain sinun seinälläsi, vaan kaikkien keskusteluun osallistuneiden seinällä.
Pistäkäähän viestiä eteenpäin, niin säästytään kaikki liialta informaatiolta...
 

Yhteistyössä