Farkut yo-juhliin??

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ei, ei, ei. Voi ihme näitä nykyajan ihmisiä, eikö kellään ole enään pukeutuminen hallussa? Crockseilla häihin ja farkuissa yo-juhliin.. Voi tätä myötähäpeen määrää taas..
 
Jos farkut ovat tummat?
Miten väri vaikuttaa? :confused:
Joskus muinoin kun sentäs vähän jo höllättiin pukeutumiskoodia työpaikoilla tai koulussa, piti farkkuihin silittää prässit, että ne sai laittaa.
Se nyt ei kuulu enää tähän, tulipahan vain mieleen....

Mun mielipiteeni on, että farkuilla ei mennä juhliin, joilla tarkoitan yo juhlia, rippijuhlia, häitä, hautajaisia tms, en nimppareita tai 'tavallisia' syntymäpäiväjuhlia, eli ihan vain kaffittelua perhepiirissä ja silleen.
Ei siltikään, vaikka raskausmassu ei mahtuisi muihin, kuin niihin ainoisiin mammafarkkuihin, eikä millään viitsisi yksien juhlien takia ostaa uutta vaatetta (ja sitten kuitenkin juostaan pitkin kauppoja kun seuraavat juhlat lähestyvät, koska enhän mä nyt voi mennä samoilla vaatteilla moneen kertaan.... tätä naisten logiikkaa parhaimmillaan).
 
"vieras"
No ei todellakaan farkkuja! Kyllä nyt sen verran voisi juhlakalua kunnioittaa, että pukeutuisi juhlavasti. Itse olen tottunut, että yo-juhlissa miehet on puku päällä ja naisilla sitten mekkoja, hameita tai housupukuja. Mutta ei missään nimessä farkkuja, ellet halua antaa itsestäsi täysjuntin kuvaa.
 
Sanoisin, että riippuu juhlan luonteesta.

Jos ne on rennot grillibileet omakotitalon pihassa, ja juhlakalu itse on tyyliin shortseissa ja lyhythihaisessa kauluspaidassa, niin miksipä ei.

Jos ne on perinteisemmät yo-juhlat, niin ei farkut oikein sovi.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä