Farmari, jonka takapenkille mahtuu 3 turvaistuinta?

Tila-autoa meille tuskin tulee. Nyt meillä on Volvo V40, jossa kahden turvaistuimen väliin jää
tosi pieni kolo. Siis mahdun sinne itse juuri ja juuri istumaan, mutta epämukavaa se on.
Kolmas lapsi on tulossa ja meidän 4,5-vuotias on niin pienikokoinen, että istuu vielä hyvän aikaa
ihan turvaistuimessa eikä pelkällä korokkeella. Enkä haluaisi itse aina kömpiä sinne takapenkille
istuinten väliin.. siis, jos yksi lasten istuin olisi etupenkillä.
Mondeosta on vähän ollut puhetta..
 
Ford Mondeoon mahtui Recaron istuin, turvakaukalo jalustoineen ja korokeistuin (vaikkakin viimeksi kun vastasin samaan kysymykseen samalla tavalla joku harmaa tuli rääpimään päätään ettei oo voinut mahtua kun hänenkään Fordiin ei mahdu).
 
työntäkää
peäkonttiin ne kersat. Olen nähnyt useasti kun lestadiolaiset änkää lapsiansa autoon, osa menee peräkonttiin ja takapenkillekin tungetaan 5 vähintään, mamma tyytyväisenä maha pystössä istuu etupenkillä ja syö karkkia, penikat huutaa juotavaa ja eivät sitä saa. :) Kolari kun tulee niin ensimmäisenä lähtee peräkonttilapset taivaaseen :(
 
"minä"
Meillä ihan perus Volvo V70 ja ihan ok mahtuu. Turvaistuimissa isoja eroja, jos kolme pitää saada takapenkille mahtumaan, niin kannattaa valita vähän kapeampaa mallia. Halvemmalla pääsee usein, jos ostaa uudet istuimet kuin jos vaihtaa autoa.
 
"Mie"
Meillä on Peugeot 307sw ja mahtuu 3 turvaistuita. Auto on rekisteröity 7, joten jos tarvittaisiin lisää istumapaikkoja, niin lisävarusteena siis 2penkkiä lisää. Noi pösöt on halpoja, mutta niitä täytyy kunnolla huoltaa tasaisin väliajoin, koska voivat kyllä kunnon pommeja olla! Meillä v.2006 ja vielä on aina katsastuksessa mennyt läpi. Mutta joka vuosi huolletaan kunnolla ja tietty rahaa siihen on palanut..
 

Yhteistyössä