Farmville-viljelijät! pinoutukaa!!!

farmari
..mitä viljelee...eli saako tos Farmvilles rehuista jotka kestää kauemmin kypsyä enemmän rahnaa kun niistä jotka kypsyy nopeesti vai mitäs tossa kannattaa viljellä? Just oon aloittanut, kivalta vaikuttaa...niin ja kiitokset vinkeistä jo etukäteen.. :)
 
Kylhän niistä pitempi aikasista saa enemmän rahaa,riippuu miten usein pääsee kylvöt korjailee,tomaateista vissiin saa parhaiten rahaa =) nopea kasvusia on..

Mielen mukaan,mitä millonkin kannattaa viljellä,ainakin mie teen niin :D
 
Itsehän pelailen kaikkea...farmtown, farmville ja se lil farm life...farmtown alkaa jo kyllästyttää kun olen tasolla 31rahaa on koko ajan yli 1 500 000c eteenpäin ei paljon enää pääse ja uusia juttujakaan ei paljon saa... paitsi se iso talo. Villellä oottelen et sais isontaa tonttia mut kun lukee coming soon, sitä nyt olen enemmän pelaillut (tasolla 27) ja lil farmilla olen aikas alussa viel...jollai 9 tasolla. Kivoja pelejä, Saa naapuriksi jos tahtoopi...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
just pääsin levelille 20!

mua ny ihmetyttää et ku yritän saada sitä viimeistä treehugger-ribbonia.. Pitää kuulemma harvest 15 puuta ja mulla uupuu yhestä.. uupunu jo kauan. miten on mahollista. Puuttuu acaipuu ja oliivipuu.
Ainakin oliivipuun saa kavereilta lahjaks eli pyydä jotain kaverias lähettää sulle semmosen! =)
 
ville farmilta
Miten mä otan kuvia niistä toisten farmeista, tai siis mitä teen kun oon ottanu kuvan?
Miten pääsis nopeemmin etenemään,naapurit meinaa ohittaa mut...
Ja mistä ihmeestä niitä seteleitä saa,muuta kun uudelta leveliltä yhden?
Entä mihin mun kannattaa käyttää rahani,kun ei peltoa mahdu enempää,enkä saa laajennettua ilman naapureita? Vai kannattaako säästää?
Kiitos jos viitsitte neuvoa!:)
 
Seteleitä ei saa muuten ku ostamalla (siis ton levelillä nousemisen lisäksi) luottokortilla (perseestä).

Nouset helposti kun kylvät semmosia tuotteita mistä saat pisteitä (ei siis vadelma) ja mitkä kypsyy nopeesti. Käytä ne rahas vaikka mökkiin ja latoon, niilläki nouset kivasti.
 
:wave: Totaalisesti koukussa..
Mä idiootti ostelin alkuun kaikilla seteleilläni bensaa :headwall: :headwall:
Ja nyt saa odotella kaaaaauan, että saa laajennettua :headwall:
Mulla on koneen vieressä kirjoitettu lista vihannes, kauanko kestää kypsyä ja paljon saa voittoa :whistle:
Onko joku ostanu kännykällä seteleitä :ashamed: Tutkin ja mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, mut mies tuli koneen ääreen just silloin ja sano et varmaan et osta |O
Ja miehellä ku on enempi seteleitä |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
:wave: Totaalisesti koukussa..
Mä idiootti ostelin alkuun kaikilla seteleilläni bensaa :headwall: :headwall:
Ja nyt saa odotella kaaaaauan, että saa laajennettua :headwall:
Mulla on koneen vieressä kirjoitettu lista vihannes, kauanko kestää kypsyä ja paljon saa voittoa :whistle:
Onko joku ostanu kännykällä seteleitä :ashamed: Tutkin ja mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, mut mies tuli koneen ääreen just silloin ja sano et varmaan et osta |O
Ja miehellä ku on enempi seteleitä |O |O |O
kaverin kans just puhuttiin tosta bensajutusta.. et aika lailla toi on turhaa, kun eihän se ota kun 4 plänttiä kerralla, sama kait se sitten klikkaileeko ne ite :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
:wave: Totaalisesti koukussa..
Mä idiootti ostelin alkuun kaikilla seteleilläni bensaa :headwall: :headwall:
Ja nyt saa odotella kaaaaauan, että saa laajennettua :headwall:
Mulla on koneen vieressä kirjoitettu lista vihannes, kauanko kestää kypsyä ja paljon saa voittoa :whistle:
Onko joku ostanu kännykällä seteleitä :ashamed: Tutkin ja mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, mut mies tuli koneen ääreen just silloin ja sano et varmaan et osta |O
Ja miehellä ku on enempi seteleitä |O |O |O
kaverin kans just puhuttiin tosta bensajutusta.. et aika lailla toi on turhaa, kun eihän se ota kun 4 plänttiä kerralla, sama kait se sitten klikkaileeko ne ite :D
Joo ja kun bensa loppuu ja teet lapiolla loput niin seuraavan kerran kun meet farmille niin koneessa on taas bensaa :eek: Sitä vaan jostain ilmestyy :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Joo ja kun bensa loppuu ja teet lapiolla loput niin seuraavan kerran kun meet farmille niin koneessa on taas bensaa :eek: Sitä vaan jostain ilmestyy :eek:
oho :D no sehän on vaan hyvä?

mä aattelin ostaa traktorin ihan vaan sen takia et saa siitä 300xp:tä :D mut ensin laajennan ja ostan talon :p ja niihinki tarttee säästää hirmusti, 11000 on vasta rahaa tällä hetkellä. höh.
 
Siis saako kolikoillakin laajennettua jos on tarpeeksi naapureita? :eek:
Mä oon vaan hakannu päätäni seinään ku tuhlasin setelit bensaan, enkä saa laajennettua nyt.
Ei silti, ei mulla oo montaa naapuriakaan :/
Montako naapuria pitää olla?
 

Yhteistyössä