FB hyvä ryhmä niille jotka vihaa ulko puolisten antamia neuvoja lapsi perheille.....

Ewi
NIille jotka ei kuuluu fb esim uskonnoll syistä Kirjoitan tänne saman tekstin tsemppaamaan minkä fb ryhmään Ettei sais antaa kasvatus neuvoja jos ei oo ittellä lapsia

ELikkäs

ESim ittemme perheessä lapsilla ollut aina nukutus videona Muumi peikko + pyrstö tähti.....AIna lasten hoitajat koittaneet vaihtaa eri videota?? Luulleet lapset kyllästyvät?? Kun lapsen hoitaja tunnin lukenu pikku päille esim kirjaa.....huomannu ei auta?? EI AUTA????? ITTe sanon= muumit ittemme penskoille kuin sisar +äiti ------>>MUumeissa koko perhe.....Itte joutunu usein kysyy lasten hoitajilta miltä ittestäs tuntuis jos joutuisit menee nukkuu esim ilman hampaitten pesua??Ootko itte kyllästyny hampaitten pesuun??
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Miks oot Ewi laittanut sun FB profiilin salaiseksi??? Mihin mä nyt meen fanittamaan sua?
??????----->>LAita kaveri pyyntö tulemaan?? ITte voin laittaa ittelles pari suhde pyynnön tulemaan jos itte oot hyvän näköinen mies......
 
www
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Miks oot Ewi laittanut sun FB profiilin salaiseksi??? Mihin mä nyt meen fanittamaan sua?
??????----->>LAita kaveri pyyntö tulemaan?? ITte voin laittaa ittelles pari suhde pyynnön tulemaan jos itte oot hyvän näköinen mies......
harmi etten oo mies mut voin kysyy mun poikakaverilta jos se haluis sulta parisuhdepyynnön!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Miks oot Ewi laittanut sun FB profiilin salaiseksi??? Mihin mä nyt meen fanittamaan sua?
??????----->>LAita kaveri pyyntö tulemaan?? ITte voin laittaa ittelles pari suhde pyynnön tulemaan jos itte oot hyvän näköinen mies......
mä huomasin kans saman, oot laittanut niin, että enää ei näe sun seinää. mä kävin joka päivä lukemassa. ja en oo mies. ois kiva kun laittaisit takaisin niin, että voisin jatkaa sun erikoisesta elämästä perillä pysymistä :)

miksi muutit asetuksia?
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
MOro?? Mitä kuuluu + MItä haluat ittestä???

ihan hyvää..
kunhan vaan morjestin.
KIwa kuulla........ittellä ittestäs Pos muistot =)) TOivon tsemppiä elämääs.......toivon saat nauttia auringon paisteesta + löydät hellän + hyvän naisen Vaikka ei olisi unelmies nainen saisit jakaa sen kanssa kaunista elämää + voisitte toinen toistanne tukea + miettiä eläman tarkoitusta??
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Miks oot Ewi laittanut sun FB profiilin salaiseksi??? Mihin mä nyt meen fanittamaan sua?
??????----->>LAita kaveri pyyntö tulemaan?? ITte voin laittaa ittelles pari suhde pyynnön tulemaan jos itte oot hyvän näköinen mies......
mä huomasin kans saman, oot laittanut niin, että enää ei näe sun seinää. mä kävin joka päivä lukemassa. ja en oo mies. ois kiva kun laittaisit takaisin niin, että voisin jatkaa sun erikoisesta elämästä perillä pysymistä :)

miksi muutit asetuksia?
FAce book itteni päivä kirja.............
 
Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Jee Ewi on täällä :heart: miks ei oo pitkään aikaan palstaillu?
ITTeeni masennnus vaivanu......KAri Koo itteni elämän rakkaus lempannu itteni?? Vaikea toivoa....itte joutunu miettii haluanko enää edes elää?? ITtee ei oo jaksanu kiinostaa Elmän tarkoitus + toimittajan työ......lomalla olen ollut?? Kun uutta virtaa saan silloin taas itteni tiedon jyvät täälla jaan?? Ne kasvaa saa + kukkina vielä kukoistaa??
 

Yhteistyössä