FB kaveripyynnöstä kysymys

Jos hylkää kaveripyynnön, niin tuleeko siitä tälle kaveripyynnön lähettäjälle joku ilmoitus tyyliin "pyyntösi on hylätty"? Vai ohittuuko asia vain? Minulle on lähettänyt kaveripyynnön henkilö, ketä en halua vahvistaa kaverikseni, mutta en kehtaisi suoraan sanoa sitä. Jätänkö vain roikkumaan? Jos siitä pyynnön hylkäämisestä ei tule mitään viestiä pyynnön lähettäjälle, niin sitten kyllä hylkään...
Pienet on murheet... Kiitos, jos joku viitsii auttaa :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
blokkaa tää tyyppi asetuksista niin se ei näe sua olevankaan siellä naamakirjassa.
Miten? Mä olen vasta vähän aikaa sitten alkanut käyttää koko naamakirjaa ja mulla on siellä kolmisenkymmentä kaveria. Kaikki on oikeasti sellaisia, joiden kanssa ollaan tekemisissä ja en halua sellaisia minulle yhdentekeviä ihmisiä hyväksyä. Olipas toi nyt rumasti sanottu. En tarkoita, että olisivat yhdentekeviä, vaan sitä, että minulla ei ole mitään sanottavaa sellaiselle ihmiselle, kenet olen muutaman kerran tavannut ja mitenkään ei synkannut.
Niin, mutta se blokkaus, miten se tapahtuu?
 
Käyttäjätili -> yksityisyysasetukset -> estolista

Itse olen vain kylmästi hylännyt kaveripyynnöt sellaisilta joita en halua kavereiksi, eli niiltä joiden kanssa en ole oikeassakaan elämässä tekemisissä, eivät esim. tervehdi kun tulevat vastaan. Ei siitä mene mitään ilmoitusta pyynnön esittäjälle.
 
bn
Jep ei mee mitään ilmoitusta sille tyypille, mä blokkaan suoraan, en haluu vältämättä et se näkee mitään mun juttuja, ainaki itse oon huomannut että ne näkee jo siinä vaiheessa vaik ei oo tullut vahvistustakaan pyyntöön..
 

Yhteistyössä