femalelle

  • Viestiketjun aloittaja jalkafani
  • Ensimmäinen viesti
anjuska/tv50
moikkelis moi ihan vahingossa kurkistin tänne ja kas ei voi olla totta ainastaan muutama ihminen keskustelee näinkin
kivasta asiasta . itse olen sääri-ihailijoita sieltä toiselta puolelta joka varmasti herättää taa erilaisia mietteitä teissä
mutta voinette minut poissulkea jos ei miellytä. no-iselläninuo sääret ovat nuoruudesani merkinneet tosi paljon jakun jo olen täysi.ikäinen muistoissani ovat nuo ihanat nailonnit ja sukkanauhat hameenhelman alla uuih
niitä lukuisia unettomia ja rauhattomia öitä ja siitä se alkoi
äidin sukkia täytyi kokeilla ihan omiin jalkoihin sydän pomppi niin kiivaasti että melkein joka toinen lyönti oli liikaa
nyt olen jo rauhottunut huomattavasti mutta pukiessani
tunnen suurta mielihyvää .naimisissa olen ollut lähes 30v
ja niin sanotusti #mekkoillut# vielä kauemmin nyt jo osaan kävellä hih paremmin korkkareilla kuin moniluomunainen säärikarvat on poistettu ja meikkaaminen onnistuu jo alta
18min olen sujakka #täti# 177/73 niin ja c80 .mutta elämä
on joskus vaikeeta onneksi minulla vaimo jotenkin ymmärtää mutta ei osallistu mitenkään .anteeksi nyt keskiyön aikana kirjoiteltu kyhäelmä ei varmastikaaan kiinnosta sua female .mutta tuo sinun suhtautumisesi luo minuun sellaisen tunnelatauksen että voin ja haluan täs-
sä lähestyä . jalat sääret nimenomaan kiusoitteleva jalan
siirto korkokenkien kopina hoikat nilkat mutta voimakkaat pohkeet ei sanat riitä niihin kuvaamaan .mutta nyt lopetan ja olen siitä iloinen että sain jotain itsestäni tänne muiden
joukkoon .ihailen sinun vilpitöntä mieltäsi ja myös tällä palstalla muiden mukanaolijoiden kommentteja hyvää alkavaa viikkoa .
 
Female
Huomenta Anjuska! Kiitos kun osallistuit keskusteluun, äläkä nyt missään nimessä pyytele anteeksi osallistumistasi! Viestisi oli ihan asiallinen ja kivasti kirjoitettu, juuri tälläisessa hengessähän aikuisten ihmisten jutut pitäisi kulkeakin eli kirjoitetaan mukavasti omista ajatuksista, mieltymyksistä, fantasioista ym. ilman että ollaan heti haukkumassa ja tuomitsemassa toisen mieltymykset vääriksi.

Niin moni meistä sanoo olevansa avarakatseinen, suvaitsevainen ja mitä kaikkea, mutta loppujenlopuksi ollaan vain myötämielisiä vain niille asioille, joita itse ""edustamme"" ja pidämme oikeana. Ei se ole minulta pois, jos sinä miehenä haluat pukeutua naiseksi :). Ehkä en tykkäisi välttämättä, jos oma mieheni harrastaisi samaa, mutta tuskin lopettaisin suhdetta, jos näin kävisi, vaan sopeutuisin ajan kanssa asiaan. Ethän sinäkään varmasti kulje mekko päälle 24 h vuorokaudessa, eihän meistä kukaan harrastasta muutenkaan seksileikkejä kellon ympäri, onhan jokaisella muutakin elämää (vaikka tuo seksi onkin tietysti todella tärkeää, ainakin mulle).

Luulen että sunkin elämäsi on varmasti helpottunut vuosien myötä, koska kaikenlaisista fetisseistä puhutaan nykyään ihan eri tavalla kuin esim. 20 vuotta sitten ja kun tietämys asiasta lisääntyy ihmisten keskuudessa, ymmärretään ehkä paremmin, ettei tuosta sinunkaan fetissistä ole mitään haittaa kenellekään, vaan että se on vain mukava, sinua kiihottava leikki muun seksielämän lisänä.

Oma seksielämäni on ainakin omasta mielestäni hyvinkin melko normaalia (positiivisessa mielessä siis) eli mulla ei oo mitään kovin ihmellisiä fetissejä, mutta olen kuitenkin hyvin kiinnostunut erilaisista fetisseistä. Niistä kun oppii tietämään jotakin, niin parhaimmaissa tapauksessa niistä saa ehkä pieniä vinkkejä omaakin seksielämään, vaikkei ihan äärimmilleen niitä leikkejä veisikään - kuten nyt esim. tuo pienoinen jalkaleikki jonka koin perjantaina :).

Kyllä muakin kiihottaa se, jos mieshenkilö ihailee sääriäni, hyväilee niitä rakastellessa, vilkuilee ihan arkielämässäkin hameen helman alta vilkkuvia/näkyviä sääriäni ja kenkiäni ja vaikuttaa tyytyväiseltä :). Yksillä ekoilla treffeillä eräs mies huomasi kenkäni ja sanoi ääneen että ""Sinulla on kauniit kengät"" - voi että se tuntui hyvältä, kun toinen huomioi tuollaisen pienen seikan!
Oikein mukavaa viikkoa sinullekin Anjuska!
 
Female
Huomenta vaan ZX:llekin! Kiitos toivotuksista, ihan sitä samaa toivon sullekin. Kuule, mulla ei oo tänään ollenkaan seksyt kengät :(. Tänään onarkkupäivä ja kaamea kiire aamulla. Nappasin jalkaani ekat kengät mitkä eteisessä tupsahti vastaan ja ne olivat mustat urheilusandaalit. No, punaiset varpaat sentään vilkkuvat ilosesti sandaaleiden avoimista kärjistä...:). Työkenkinä mulla on samat valkoiset sandaalit, jotka aiemminkin. Juu ja pusuja tulee tässä: *Smack* *Smack* *Smack* *Smack* *Smack* *Smack*

PS. Millaiset kengät SINULLA on tänään jalassa?? :)
 
Female
Hih hih...luin oman viestini uudelleen ja huomasin hassun virheen. Kirjoitin: tänään on ARKKUPÄIVÄ....no ei todellakaan ole, piti kirjoittamani että tänään on FARKKUPÄIVÄ :) :) :)
 
Zx:lle
Kiitos vaan hyvien jatkojen toivotuksesta...mutta mihis sinä aiot kadota? :). No eipä se mulle kuuluu, pusuja ja haleja sullekin. Toivon todella että elämässäni riittää tuota seksiä, sitä samaa toivon sulle ja tietty kaikkea muutakin hyvää. Pus pus!
 
Female
En mä vielä meilannut, on ollut vähän kiire päivä tänään. Pusut ja kalunkosketukset vastaanotettu :), kiitoksia vain :)
Ja tietty kiitos myös kivasta kommentista koskien jalkojani. Laitan sulle niitä kaipaamiasi kuvia viimeistään illalla.
 
Female
Huhhuuu...mihis sinä hävisit??? Katsoitko sä niitä kuvia silloin lauantaina (tai myöhemmin) ja aiheuttivatko ne sussa mitään ""tutinoita"" kuten itse arvelit? Miten yksinäinen viikonloppusi meni?
 
Female
Ollos hyvä vaan. Mukavaa iltaa sullekin ja en toki ota mitään paineita, ""ain hauskaa olla pittää"" ja silleen :). Suukkoja sinnekin päin myös. Smoi tältä ehtoolta tänne palstalle!
 
Female
Kiitos postista :). Vähän on hankalaa mun lähteä vierailulle sinnepäin, valitan :(. Mukavaa varmasti olisi, sitä en epäile lainkaan, mutta kuten kirjoitit, aina ei voi voittaa - minäkään siis.
 

Yhteistyössä