fiksuhuuto.net?

Mielestäni siellä huijataan mitä ollaan miehen kans joskus seurattu ja suomi 24 palstalta löyty jutun tynkää että olis huudattajiakin seassa tai jotain tuon tapaista ja sitten kerran mies soitti isällensä ja surasivat päivitystä niin appi ukon koneella näky olikohan viisi päivitystä jälessä että ei ollu reaali aikanen joka paikassa.
 
jeejjj
Kuulin kaveriltani Fiksuhuuto-sivusta, mutta en sen enempää aluksi kelannut asiasta. Noin viikko sen jälkeen perjantaina heräsin 10 aikaan aamulla ja sit menin koneelle. Mulle palasi mieleen Fiksuhuuto-sivut ja menin tutustuu siihen. Kun katoin hetken sivuu ni päätin rekisteröityä siihen. Olin samaa aikaa mesessä, joten lisäsin muutaman frendini kaverilistalle ja sain näin muutaman ilmaisen huudon. Halusin kokeilla ja aloin huutaa stockmannin 200? lahjakorttii. Taisin ostaa 10 huutoo lisää. Mua vastaan huus yks tyyppi. Oltiin varmaan huudettu joku puol tuntii ja sitten 2 minuutin aika umpeutui ja voitin tuotteen itselleni 1,25?. Illalla soitti Fiksuhuudon henkilökunta ja varmisti, että haluan ostaa 200? lahjakortin 1,25? ja näin sain tuotteen. Oliko ees hyvä aamu:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeejjj:
Kuulin kaveriltani Fiksuhuuto-sivusta, mutta en sen enempää aluksi kelannut asiasta. Noin viikko sen jälkeen perjantaina heräsin 10 aikaan aamulla ja sit menin koneelle. Mulle palasi mieleen Fiksuhuuto-sivut ja menin tutustuu siihen. Kun katoin hetken sivuu ni päätin rekisteröityä siihen. Olin samaa aikaa mesessä, joten lisäsin muutaman frendini kaverilistalle ja sain näin muutaman ilmaisen huudon. Halusin kokeilla ja aloin huutaa stockmannin 200? lahjakorttii. Taisin ostaa 10 huutoo lisää. Mua vastaan huus yks tyyppi. Oltiin varmaan huudettu joku puol tuntii ja sitten 2 minuutin aika umpeutui ja voitin tuotteen itselleni 1,25?. Illalla soitti Fiksuhuudon henkilökunta ja varmisti, että haluan ostaa 200? lahjakortin 1,25? ja näin sain tuotteen. Oliko ees hyvä aamu:D
ja paljonko ne 10 huutoa maksoi ton tuotteen lisäksi?
 
entelekia
itte olin skeptinen koko hommaa vastaan mutta päätin sijoittaa muutaman kybyn www.Fiksuhuuto.fi:hin ja sain huudettua ittelleni 16gb ipod touchin hintaan 58senttii.sinne vaan pelailemaan ja muistakaa maltti on valttia :) homma toimii
 
Ice-5
Itsekin päätin kokeilla fiksuhuutoa kun kaveri kertoi sieltä huutaneensa puhelimen muutamalla eurolla. Rekisteröidyin ja aloitin huutelemisen. Onnistuin huutamaan itselleni nokian kännykän 5.54?. Puhelin tuli eilen postissa, joten homma tosiaan toimii. :)
 

Yhteistyössä