Flirtti parisuhteessa

Vaimoni on kaunis nelikymppinen ja sanon hänelle usein, että moni mies varmaan kiinnittää häneen huomiota esim. ravintoloissa. Hän itse vähättelee tätä ja on sitä mieltä, ettei enää juurikaan saa huomiota. Joskus seksin aikana puhun hänelle muista miehistä ja hän mielestäni kiihottuu tästä ja tulee varsin nopeasti. Voisin hyvin ajatella, että voisimme käydä yhdessä tanssiravintoloissa ja hän voisi tanssia muidenkin miesten kanssa. Kysyntää varmasti olisi ja voisi tuntua naisestakin mukavalle. Itse koen asian oikeastaan pelkästään positiivisena, enkä tarkoita sitä, että pitäisi kuitenkaan kokeilla aidan toista puolta, vaan hakea silloin tällöin pientä piristystä parisuhteeseen pienen flirtin kautta.

Kuinka muut ajattelevat tästä ja puhutteko seksin yhteydessä muista?
 
Exä loukkas mua tolla tanssi-jutulla aika pahasti: seurustelun alussa ja liiton alussa käytiin tanssimassa eri paikoissa kahestaan ja hän tanssi vain mun kanssa eikä valittanut. Yhtäkkiä kun oltiin oltu naimisissa ehkä 13v mä en enää osannutkaan hänen mielestään tanssia, vaan hän tanssi muiden kanssa ainoastaan ja sanoi suoraan että kun mä en osaa. Noihin aikoihin jouduin ruveta kuvittelemaan sängyssä hänen tilalleen jonkun muun kun makasi siinä kuin lahna. (kuten oli aina tehny) Reilu 1,5v ennen eroa ehdotti että lähettäis yhessä tanssikurssille ja mä innostuin että mennään vaan. Sitte ei lähettykään kun "käsityöpiiri" on samana iltana, johon hän ei koskaan mennytkään. Tosiasiassa oli tavannut nyksänsä tuolloin, eikä halunnut minun kanssa enää mitään. Lopun voitkin arvata. 1,5v roikuttiin tavan vuoksi yhdessä kunnes erottiin. seksiä tai tanssia ei tuona aikana ollut.
 

Yhteistyössä