Flora 400 onko niissä rasioissa vielä koodeja ??

  • Viestiketjun aloittaja huomenna kaupoille
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Ipäoli koodillista sattunut kuukauteen, 3 koodista jäi nyt muki saamatta, mut so what, noita mukejahan toki saa rahallakin kaupasta ja kärkkäiseltäsuorastaan puol ilmaiseks, mut siltivähän harmittaa...ja toi..kurkkaa onko koodia..enpä viiti minä ainakaan kaupassa alkaa kurkkia, todella noloa!!
 
Khimaira
Mulla koodit on kerätty, mutta sainkin vahingossa verkkokaupan tilausohjeen. Nyt sitten odottelen myymälätulostetta, että saan käydä sen mukin sieltä liikkeestä :kieh: Ja ensi kerralla ostan mukin kaupasta :whistle: |O
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja Hippu:
Ihan mielen kiinnosta kysyn,että paljonko yhden mukin hinnaks tulee tällä keräysjutulla? Tuleeko paljon halvemmaks kuin ostais kaupasta mukin?
no en laske sitä niin koska meillä muutenkin käytetään tuota floraa niin ilmaiseksihan se muki niinku periaatteessa tulee
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä:
Kyllä saa sähköpostin kauttakin, täytyy vaan ilmoittaa se numerosarja ko. margariinirasiasta.
Minimerkillä: kokemusta on :saint:
mä vaan en löytäny sähköpostiosoitetta firmalle?
Muistaakseni se on ollut siinä samalla sivulla kuin jäljellä olevien mukien määrä. Olikohan asiakaspalvelu vai kuluttajapalvelu tai jotain sinne päin..

 

Yhteistyössä